دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

خرید پوشاک صنعتی

خرید پوشاک صنعتی

فهرست مطالب

همه چیز درباره ی پوشاک صنعتی

پوشاک صنعتی چیست ؟

لباسی که هنگام استفاده در محیط های صنعتی و شرایط کاری ویژه به تن می کنند پوشاک صنعتی نام دارد که ، لباس کار صنعتی نیز خوانده می شود . پوشاک صنعتی باید دارای ویژگی و مشخصاتی باشد تا ایمنی را برای کاگران واحد صنعتی فراهم کند و ضریب خطر را تا حد امکان پایین آورد .

دوخت پوشاک صنعتی به گونه ای است که قسمت های حساس وحیاتی بدن را پوشش می دهد . ضمن اینکه در بعضی از مکان ها صنعتی استفاده از ماشین آلات خطرناک یا مواد شیمیایی و رادیو اکتیو ، بخشی از سختی کار محسوب می شود . پوشاک صنعتی باید به گونه ای باشد که ایمنی حین کار را فراهم کند .

تولید پوشاک صنعتی نیازمند داشتن ماشین آلات و چرخ صنعتی می باشد و برای همین دوخت و تولید پوشاک صنعتی در توان هر خیاط و تولیدی نمی باشد .ضمن این که استفاده از پوشاک صنعتی مناسب استفاده عموم نیست.

 پوشاک صنعتی با کیفیت چه خصوصیاتی  دارد؟

  1. پوشاک صنعتی باید حتی الامکان شب نما باشد .
  2. هیچ قسمت آن دارای پاره گی یا باز نباشد .
  3. آویزکردن زنجیر، ساعت، کلید و… به پوشاک صنعتی ممنوع است .
  4. در محیط های قابل اشتعال ، پوشاک صنعتی باید نسوز و مقاوم در برابر آتش باشد .
  5. در محیط های اسیدی و سمی ، از پوشاک صنعتی یکسره و بدون منفذ استفاده شود .
  6. داشتن جیب ، یقه دار و لبه های دوبل و پاکتی برای لباس کار صنعتی در محیط هایی که دارای گرد و غبار ، سمی و مواد رادیواکتیو هستند مناسب نمی باشد . چرا که احتمال آلودگی را افزایش می دهد .
  7. پوشاک صنعتی برای مشاغلی که داشتن آستین مانع از انجام کار می شود باید به صورت آستین کوتاه دوخته شود .
لباس کار صنعتی کد 111

اهمیت و دلیل استفاده از پوشاک صنعتی

امروزه ضرورت استفاده از پوشاک صنعتی بر کسی پوشیده نیست ،همان طور که در محیط های مختلف لباس های متفاوت به تن می کنید ، کار کردن در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به استفاده و پوشیدن پوشاک صنعتی نیازمند است . این  کار می تواند در هر شغل و شرایطی دلایل زیاد و متمایزی ایجاد کند که به طور کلی و عمومی می توان موارد زیر را نام برد :

  1. رعایت ایمنی
  2. حفاظت از کارکنان و کارگران
  3. متمایز شدن کارکنان در بخش های مختلف
  4. شناسایی تخصص و زمینه کاری
  5. نظم و آراستگی در محیط کار
  6. پرستیژ کاری
  7. تبلیغات و برندسازی مجموعه

قیمت پوشاک صنعتی

هزینه تولید پوشاک صنعتی با توجه به نوع آن تغییر می کند و این می تواند بر قیمت خرید عمده  پوشاک صنعتی تاثیر گزار باشد.جنس پارچه ، تکنیک دوخت ،تعداد تکه های لباس ، شخصی سازی لباس کار مثل دوخت یا چاپ برند روی پوشاک صنعتی، سایز بندی لباس و یا ویژگی های لباس کار صنعتی ، مثل نسوز بودن ، دوخت لباس کار سرهمی یا دوبنده ،شرایط آب و هوایی و… همگی در هزینه تولید و خرید پوشاک صنعتی موثر است .

برای اطلاع از قیمت پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار که یکی از بهترین تولید کنندگان لباس کار در تهران می باشد ، با واحد فروش در ارتباط باشید .

در خرید عمده پوشاک صنعتی، چه آنلاین و چه در فروشگاه به صورت حضوری ، به راحتی متوجه خواهید شد که چه تنوع بالایی در این نوع پوشاک به وجود آمده است. برای برخی افراد، این می تواند دلیلی برای تصمیم گیری عجولانه آنها باشد. با این حال، این کار نباید باسرعت  انجام شود. شما باید نقش یک خریدار باهوش و مسئولیت پذیر را بازی کنید. اجازه ندهید پولتان هدر برود. برای اینکه خرید بهترین پوشاک صنعتی را برای شما به ارمغان بیاید، حتما عواملی را که در زیر به آنها اشاره خواهد شد در نظر بگیرید.

برای اطلاع بیشتر شما از قیمت پوشاک صنعتی در جدول زیر لیست قیمت  معروف ترین پوشاک صنعتی آورده شده است که پیشنهاد می شود مطالعه فرمایید :

لباس کار صنعتی کد 124

جنس پوشاک صنعتی از چیست ؟

دوخت پوشاک صنعتی با توجه به شرایط و موقعیت کاری انجام می شود که ممکن است در هر شغلی متفاوت از سایر مشاغل باشد .میزان مقاومت لباس کار صنعتی در مقابل گرما و اشتعال ، شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه ، مقاومت پارچه در مقابل پارگی ،عدم تولید الکتریسیته، نسوز بودن ، عدم رنگ دادن و آب رفتن پس از شستشو از مواردی است که در هنگام دوخت پوشاک صنعتی به آن توجه می شود .

جنس پوشاک صنعتی بر اساس اینکه کارگران ومهندسان در چه شرایط و موقعیتی کار می کنند ، ممکن است تغیر کند .که رایج ترین آن ها می تواند ، پنبه ، پلی استر ، پلی آمید یا الاستر باشد .

ویژگی مهم پوشاک صنعتی خوب

از آنجایی که در صنعت، مشاغل آنها ممکن است شامل کار فیزیکی یا کار در یک محیط خطرناک باشد، کارگران به لباس راحتی نیاز دارند که نه تنها به آنها اجازه می دهد کار خود را به طور موثر انجام دهند، بلکه از آنها در برابر خطرات محافظت می کند. در عین حال، آنها همچنین باید برای همکاران، مشتریان و بازدیدکنندگان حرفه ای به نظر برسند.

مهمتر از همه، لباس باید مرتب، بدون چروک، تمیز و به خوبی نگهداری شود. کارکنان باید از لباس‌های پاره، کثیف و کثیف و هر چیزی که دارای کلمات، آرم یا تصاویری است که ممکن است توهین‌آمیز تلقی شود، اجتناب کنند. هیچ یک از اینها حرفه ای نیست و تصویر خوبی برای شرکت شما ایجاد نمی کند. هدف شما ایجاد انسجام با همکاران در تنظیماتی است که میزبان مشتریان است.از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید موارد زیر است : 

  • پوشاک صنعتی باید متناسب با سایز و اندازه بدن باشد .
  • لباس کار صنعتی کارکنانی که که با اسید و مواد رادیو اکتیو کار می کنند باید یکپارچه و بدون منفظ باشد .
  • لباس صنعتی نسوز باید شامل دستکش کلاه و کفش و به صورت یک تکه و سر هم باشد .
  • تولید پوشاک صنعتی باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و اقلیم باشد .
  • جنس پوشاک صنعتی باید مرغوب و باکیفیت باشد تا دوام و خصوصیات خود را در اثر استفاده حفظ کند .
  • پوشاک صنعتی باید قسمت های حیاتی و مهم بدن را پوشش دهد و از خطر های احتمالی جلوگیری کند .
لباس کار صنعتی کد 114

انواع پوشاک صنعتی

از آنجایی که تولید پوشاک صنعتی و لباس کار در سلامت و ایمنی کارکنان بسیار مهم است ، صنعت دوخت یادگار تلاش کرده است ، با بهره گیری از بهترین کیفیت پارچه و دوخت عالی ، اقدام به تولید عمده انواع پوشاک صنعتی ، لباس کار ، شلوار کار ، لباس های صنعتی ،تیشرت ، لباس بیمارستانی و رستورانی و … کرده است . 

مهم ترین پوشاک صنعتی تولید شده در دوخت یادگار به شرح زیر است :

برای سفارش دوخت ، تولید عمده و خرید پوشاک صنعتی راه های ارتباطی بسیاری درج شده است . می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید . تا به صورت حضوری یا خرید آنلاین پوشاک صنعتی در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید .

پوشاک صنعتی اورژانس

نکات خرید عمده پوشاک صنعتی

برای خرید عمده پوشاک صنعتی با بررسی نکات زیر  میتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید. شما می توانید با مشاورین ما مشورت کنید و پوشاک صنعتی مناسب خود را انتخاب کنید.

  • محیط استفاده از پوشاک صنعتی

یک محیط صنعتی قطعا چالش های مخصوص خود را دارد. با توجه به نوع صنعتی که شما در آن مشغول هستید نوع پوشاک صنعتی شما تغییر خواهد کرد. استفاده از پوشاک صنعتی نکاتی دارد که باید با توجه به محیطی که در آن قرار دارید یا نوع صنعتی که شما در آن مشغول هستید آنرا انتخاب کنید.

  • اندازه و سایز پوشاک صنعتی

در حالی که خرید لباس کار صنعتی از یک فروشگاه آنلاین می تواند به نظر راحت باشد، یکی از بزرگترین ایرادات آن این است که ممکن است  نتوانید آنرا در سایز بندی مناسب تهیه کنید، از این رو، این احتمال وجود دارد که مناسب نباشد. همیشه مطمئن شوید که اندازه مناسب است. پوشیدن پیراهن های کاری که برای شما خیلی کوچک یا بزرگ هستند می تواند بر راحتی و بهره وری شما تأثیر بگذارد.

خوشبختانه در مورد لباس های فرم کار و پوشاک صنعتی، برخی از کارفرمایان حتی تا جایی پیش می روند که آنها را سفارشی می کنند تا برای کارمندان خود مناسب تر شوند.

شمامیتوانید از طریق وب سایت ما نسبت به سفارش پوشاک صنعتی اقدام کنید و پوشاک صنعتی مناسب را سفارش دهید.  

  • ایمنی در حالی که برخی از محیط‌های کاری مانند دفاتر شرکت‌ها می‌توانند به طور کلی ایمن باشند، اما مکان‌هایی وجود دارند مانند مکان های صنعتی، که می‌توانند پر از خطر باشند.

در سایت های ساختمانی، کارخانه های تولیدی و تاسیسات شیمیایی، خطرات بیشتری وجود دارد. خواه این خطر ناشی از سقوط اجسام باشد، شوک الکتریکی یا آتش سوزی، در میان سایر موارد، این خطرات را می توان با پوشیدن ایمنی مناسب به حداقل رساند.

با این کار، هنگام خرید لباس کار، باید به ایمنی آن نگاهی بیندازید. اطمینان حاصل کنید که از موادی ساخته شده است که می تواند ایمنی شما را در غیاب راحتی جبران کننده تشویق کند.

همچنین باید مطابق با استانداردهای مناسب برای لباس ها، محافظ ساخته شود تا مطمئن شوید که حداقل معیارهای تعیین شده توسط مقامات مربوطه را گذرانده است.

 بازخوردها اگر نمی دانید کدام یک را بخرید، بهتر است با نظرات آنلاین مشورت کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال پیراهن کار هستید، به دنبال بررسی درباره یک برند خاص باشید. به آنچه دیگران در مورد دوام و راحتی می گویند توجه کنید.

از طریق تجربیات آنها، ارزیابی جوانب مثبت و منفی احتمالات برای شما آسان تر خواهد بود و از این رو، احتمال اینکه بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید، افزایش می یابد. 

  • گارانتی و ضمانتنامه این موردی است که بسیاری از افراد در خرید لباس کار نادیده می گیرند. اگر فروشنده یا سازنده از کیفیت محصولات خود اطمینان داشته باشد، پوشش گارانتی گسترده ای ارائه می دهد.در واقع، حتی برخی هستند که ضمانت مادام العمر در برابر نقص و کار را افزایش می دهند. این نشان‌دهنده بهترین ارزش برای پول است زیرا می‌توانید آن را در هر زمان در طول عمر عملکردی آن بازگردانید. در ازای آن، یک جایگزین یا بازپرداخت بدون قید و شرط به شما داده می شود. قبل از خرید، همیشه آنچه را که در سیاست های گارانتی بیان می شود بررسی کنید.  
پوشاک صنعتی

تفاوت پوشاک صنعتی از سایر پوشاک

  • تولید پوشاک صنعتی نیازمند نیروی متخصص و نیروی کار زیاد است .
  • دوخت پوشاک صنعتی به ماشین آلات و چرخ خیاطی صنعتی نیاز دارد .
  • اندازه و سایز پوشاک صنعتی بر اساس استاندارد های بدن انسان تولید می شود.
  • با توجه به شرایط کاری از جنس های خاص برای تولید پوشاک صنعتی استفاده می شود .
  • پوشاک مناسب استفاده همگانی و عمومی نیست .
  • تولید پوشاک صنعتی به سرمایه گزاری بالا و زیاد نیازمند است .

 

خرید پوشاک صنعتی

سفارش دوخت و تولید عمده پوشاک صنعتی در تهران

اگر قصد سفارش و خرید عمده پوشاک صنعتی و لباس کار برای مجموعه کسب و کار خود را دارید ، تولیدی صنعت دوخت یادگار در تهران با بهره گیری از تجربه و نیروی متخصص ، با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت می تواند شما را در این امر یاری کند . سفارش پوشاک صنعتی به تولیدی ها می تواند واسطه را حذف و هزینه ها را کاهش دهد . بی شک کاهش بودجه می تواند یکی از دغدغه های هر کسب و کاری باشد .برای خرید پوشاک صنعتی ارزان با قیمت مناسب از دوخت یادگار ، راه های ارتباطی در دسترس شماست.

دوخت یادگار ، تولید کننده عمده پوشاک صنعتی در تهران می باشد که با طراحی ، تولید و دوخت انواع لباس کار و پوشاک صنعتی ،یکی از بهترین تولید کننده ی لباس کار صنعتی در ایران می باشد . 

نکات خرید عمده پوشاک صنعتی صنایع پزشکی

در صنایع مختلف، پوشاک صنعتی بیس و پایه ی یکسانی دارد اما در بعضی مشاغل  مثل مشاغل پزشکی کمی موارد متفاوت است.

در ادامه به نکات مهمی که در خرید  عمده پوشاک صنعتی در صنایع پزشکی وجود دارد را بررسی میکنیم.

در بخش صنایع تولیدی تجهیزات پزشکی که به تولید لوازم و تجهیزات پزشکی پرداخته می شود  پوشاک صنعتی مناسب بسیار مهم است. چرا که این بخش با سلامت مردم در کار است بنابراین باید محیطی تمیز و استریل را در نظر گرفته شود.در این محیط ها بیشتر از روپوش های پزشکی استفاده میشودکه با نوع لباس های صنایع دیگر متفاوت است. 

در بخش بیمارستانی لباس‌های بیمارستانی مخصوص کادر درمان از جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. این لباس‌ها علاوه بر تفاوت جنس می‌توانند بافت‌های مختلف به همراه فرایندهای تکمیلی متنوعی داشته باشند.

لباسکار مدل آلفا

انواع پارچه بیمارستانی در تولید پوشاک صنعتی

در محیط های بیمارستانی از پارچه های مختلف در بخش های مختلف استفاده میشود از پارچه های تترون گرفته تا ترگال و فلامنت و برزنت در بازار موجود است  که مهم ترین استفاده ی آن در  بخش لباس پزشکی است که در ادامه به نکات آن میپردازیم.

  • روپوش های پزشکی

روپوش های پزشکی معمولا سفید رنگ و بدون هرگونه تزیینات و تجملات هستند. اما رنگ سفید روشن باعث تنگی و انقباضات چشمی می شود. از این رو کادر اتاق عمل معمولا از روپوش آبی و سبز استفاده می کنند.

همچنین رنگ سبز با تضادی که ایجاد می کند، سبب می شود که حواس جراح از رنگ قرمز (رنگ خون) پرت شود. اگر جراح مدام به رنگ قرمز نگاه کند، به مرور حساسیت خود را نسبت به این رنگ از دست می دهد که ممکن است هنگام عمل خطراتی برای بیمار به همراه داشته باشد.

در بخش کودکان، به منظور القای حس شادی و راحتی، معمولا روپوش هایی رنگی استفاده می شود.

روپوش های پزشکی معمولا یک تکه یا دو تکه و از جنس پلی استر یا پنبه هستند. از لحاظ جنس، روپوش باید مقاوم و راحت باشد و مانع حرکت سریع نشود. پارچه آن باید در مقابل شستشوی روزانه، مقاوم باشد و به راحتی اتو شود. کادر درمانی به ضرورت شغل خود باید هر لحظه آماده نشان دادن بهترین عکس العمل باشند.

بنابراین لباسی تنگ یا گشاد، دست و پاگیر خواهد بود. البته به فراخور حال بیمار و همچنین راحتی کادر درمانی، مراکز درمانی تلاش می کنند، بهترین خدمات را ارایه دهند و به دنبال بهترین روپوش برای پرسنل خود هستند.

  • جلیقه ی اورژانس

نوعی جلیقه کار است که مخصوص پرسنل اورژانس بوده و در کنار سایر لباس های فرد، پوشیدن آن الزامی است. این وسیله دارای ویژگی هایی است که جهت استفاده در اورژانس و شرایط خاص طراحی شده است.

پرسنل اورژانس و یا کسانی که در شرایط خاص و اورژانسی مشغول کار هستند باید از جلیقه ی اورژانس بر روی لباس خود استفاده کنند. به خصوص اگر در نور کم و یا هنگام شب مشغول کار باشند استفاده از این لباس بسیار اهمیت دارد. این جلیقه علاوه بر داشتن رنگ روشن، دارای نوارهای شبرنگی است که نور را منعکس می کنند و تامین کننده ی ایمنی فرد در نور کم یا مکان های تاریک هستند.

معمولا رنگ استفاده شده در آن از انواع رنگ های فسفری روشن مانند زرد، سبز یا نارنجی است تا به خوبی قابل رویت باشد. نوارهای شبرنگ به صورت افقی، عمودی و یا هر دو حالت، بر روی لباس دوخته شده اند.

یکی دیگر از موارد دارای اهمیت در مورد جلیقه های اورژانس جنس آن است. این لباس باید از پارچه ای با جنس منعطف و راحت دوخته شده باشد تا برای پرسنل اورژانس هیچ گونه محدودیتی در حین کار ایجاد نکند و فرد بتواند به راحتی حرکت داشته باشد.

لباس کارصنعتی کد 103

برای مشاهده و انتخاب انواع لباس کار صنعتی ، بیمارستانی ، رستورانی و اطلاع از قیمت و مشخصات آن ها ، راه های ارتباطی بسیاری جهت سهولت فراهم آمده است . کارشناسان دوخت یادگار شما را در خرید پوشاک صنعتی راهنمایی می کنند تا لذت خرید اینترنتی لباس کار را تجربه کنید .

تولید و خرید پوشاک صنعتی

خرید عمده آنلاین پوشاک صنعتی در تهران

 یکی از روش های خرید در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی ، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین است .خرید اینترنتی لباس کاری معمول شده است که بسیاری از افراد در داخل یا خارج از ایران ، پوشک و لباس خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند  و شاید این سوال برای شما پیش بیاید که :

آیا خرید عمده آنلاین پوشاک صنعتی در تهران امکان پذیر است ؟

بله !  تولیدی لباس کار و فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بدون نیاز به حضور و تنها از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی سفارش انلاین خود را ثبت کنید .با  خرید اینترنتی پوشاک صنعتی شما قادر خواهید بود از هر کجای ایران به صورت آنلاین پوشاک صنعتی را سفارش دهید .

خرید عمده آنلاین پوشاک صنعتی مزایای زیر را با خود به همراه دارد :

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • کاهش استرس و سردرگمی
  • صرفه جویی در وقت
  • امکان مقایسه قیمت ها و مدل ها
  • امکان خرید در هر روز هفته و تمام ساعات شبانه روز
  • امکان خرید در هر مکانی که هستید 
  • بازدید از نمونه های مختلف موجود درسایت
  • راحتی در انتخاب و مقایسه محصولات 
  • بازدید از فروشگاه و محصولات بدون محدودیت زمان

تولیدی لباس کار و پوشاک صنعتی دوخت یادگار ، با سابقه ای درخشان و  با بهره گیری از تجارب خود این شرایط را مهیا کرده است که خرید عمده اینترنتی پوشاک صنعتی برای شما و کسب و کار شما  در هر جایی و با هر امکانتی که هستید ، امکان پذیر باشد .

پوشاک صنعتی

پوشاک صنعتی مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید پوشاک صنعتی باید به آن توچه کرد ، شرایط آب و هوا و موقعیت جوی منطقه است چرا که کارگران و نیروهای صنعتی مدت زمان زیادی الزام به پوشیدن پوشاک صنعتی می کنند و دقت به جنس لباس با توجه به دمای هوا از نکان مهم است :

  • جنس پوشاک صنعتی تابستانه باید خنک و جریان هوا به راحتی در گردش باشد .
  • سایز پوشاک صنعتی مناسب تابستان نباید تنگ و چسبان باشد تا تعریق را زیاذد نکند .
  • وزن پوشاک صنعتی تا حد امکان باید سبک باشد تا تحمل آن در شرایط گرمای هوا مقدور باشد .
  • رنگ پوشاک صنعتی تا حد امکان باید روشن باشد تا گرمای کمتری را جذب کند .

قیمت عمده پوشاک صنعتی مناسب تابستان و فصل گرما چند است ؟

همان طور که پیشتر گفته شد قیمت پوشاک صنعتی می تواند تحت تاثییر عوامل مختلف تغییر کند مثل جنس ، مدل ، سفارشی دوزی ، تعداد ، نوع دوخت ، میزان پارچه مصرفی ، ایرانی یا خارجی بودن جنس پارچه و…  بنابراین اگر شما قصد خرید پوشاک صنعتی تابستانی را دارید بهتر است با مشاورین تولیدی و فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید .

اگر تمایل دارید در این باره بیشتر بدانید مقاله لباس کار تابستانی را بخوانید !

لباس کار صنعتی کد 129

فروش عمده پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار

اگر شما صاحب مجموعه ای هستید و کارکنان شما به دلایل مختلف نیاز به استفاده از پوشاک صنعتی هستند ، نیاز دارید تا خرید پوشاک صنتی خود را تولیدی معتبر و با سابقه انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، پوشاک صنعتی حرفه ای و باکیفیت را به دست شما برساند .

وقتی تعداد کارکنان یک مجموعه صنعتی زیاد باشد ، دیگر به صرفه نیست که خرید پوشاک صنعتی از مغازه ها صورت بگیرد. در این مواقع شما نیاز به خرید از تولیدی معتبر لباس کار دارید تا بتوانید پوشاک صنعتی مورد نیاز خود را به صورت عمده سفارش دهید  .

خرید عمده پوشاک صنعتی از تولیدی باعث کاهش هزینه ها می شود و  البته هرچه تعداد نیروی یک مجموعه صنعتی بیشتر باشد این تفاوت قیمت بیشتر خودنمایی می کند .

تولیدی دوخت یادگار  ؛ بهترین تولیدی عمده لباس کار در تهران با توانایی دوخت انواع پوشاک صنعتی ، شرایط فروش عمده پوشاک صنعتی را فراهم کرده است و قابل ذکر است که از دیگر مزیت های خرید از دوخت یادگار امکان سفارش عمده آنلاین پوشاک صنعتی  است . 

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

18s دیدگاه

  1. سارا آذر 26, 1401 در 3:30 ب.ظ - پاسخ

    امکان خرید حضوری در تهران هست؟

    • admin آذر 28, 1401 در 3:37 ق.ظ - پاسخ

      بله دوست عزیز

  2. علی آذر 28, 1401 در 5:03 ب.ظ - پاسخ

    چه مدت زمانی طول میکشه تا سفارش پوشاک صنعتی رو تحویل بدین ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 3:29 ق.ظ - پاسخ

      در کوتاه ترین زمان سفارش شما انجام میشه تا بیشترین رضایت از خریدتون را داشته باشید .

  3. الی آذر 29, 1401 در 1:46 ب.ظ - پاسخ

    شما فروشنده هستید یا تولید کننده ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 2:15 ب.ظ - پاسخ

      صنعت دوخت یادگار ، تولید کننده و فروشنده لباس کار است.

  4. امید آذر 30, 1401 در 12:28 ب.ظ - پاسخ

    قیمت ها به روز هستند ؟

    • admin آذر 30, 1401 در 1:08 ب.ظ - پاسخ

      بله امید عزیز ، همه قیمت های سایت به روز شده اند .

  5. بهاره قاسمی دی 4, 1401 در 4:16 ب.ظ - پاسخ

    امکان چاپ برند روی لباس کار صنعتی هست ؟

    • admin دی 5, 1401 در 2:53 ب.ظ - پاسخ

      بله خانم قاسمی . این امکان فراهم شده

  6. تولیدی لباس کار بهمن 7, 1401 در 2:16 ب.ظ - پاسخ

    سفارش عمده قبول می کنید ؟

    • admin بهمن 8, 1401 در 2:24 ب.ظ - پاسخ

      بله با ما در ارتباط باشید.

  7. علی طاهری اسفند 22, 1401 در 11:42 ق.ظ - پاسخ

    برای خرید پوشاک صنعتی به صورت آنلاین باید اقدام کنم یا خرید حضوری ؟

  8. مهدی اسفند 22, 1401 در 11:58 ق.ظ - پاسخ

    دوخت یادگار تولیدی پوشاک صنعتی هست یا فروشنده پوشاک صنعتی؟

  9. سعید اسفند 23, 1401 در 10:45 ق.ظ - پاسخ

    خرید پوشاک صنعتی با شرایط و به صورت اقساط قبول می کنید ؟

  10. صبوری اسفند 23, 1401 در 10:51 ق.ظ - پاسخ

    سفارش تولید پوشاک صنعتی در دوخت یادگار انجام می شود ؟

    • admin اسفند 23, 1401 در 11:37 ق.ظ - پاسخ

      سفارش تولید و خرید پوشاک صنعتی در دوخت یادگار امکان پذیر است .

  11. نوروزی اسفند 24, 1401 در 9:41 ق.ظ - پاسخ

    درصورت خرید پوشاک صنعتی به شهرستان هم ارسال می کنید ؟

درج دیدگاه