دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

نکات استفاده و نگهداری از لباس کار

نگهداری از لباس کار

بهترین روش نگهداری از لباس کار

در بسیاری از مشاغل پوشیدن لباس کار اجباری است .دلایل استفاده از لباس کار بسیار است که مهم ترین آن می تواند ایمنی ، حفظ سلامتی ، برند سازی و ایجاد نظم و یکپارچگی در محیط کار را نام برد . پس از خرید لباس کار ، حفظ و نگهداری آن از اهمیت بسیاری برخوردار است . با نگهداری صحیح از لباس کار می توان طول عمر مفید آن را افزایش داد و از هزینه مجدد جلوگیری کرد .

همچنین در بسیاری از مشاغل ، کارکنان به عنوان نماینده کسب و کار باید با ظاهری آراسته و مرتب در محل کار حضور داشته باشند . نگهداری از لباس کار می تواند کیفیت آن را  حفظ کند و کمک می کند تا مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید .

در این مقاله به کوشش تولیدی لباس کار دوخت یادگار ، تلاش داریم تا دلیل و روش نگهداری از لباس کار را  یادآوری کنیم . با دوخت یادگار همراه باشید :

تماس با دوخت یادگار 📞 

نگهداری از لباس کار-دوخت یادگار

مزایای مراقبت و نگهداری از لباس کار

پوشیدن لباس کار در محیط های صنعتی یا مراکز درمانی با آلودگی همراه است .پس از خرید لباس کار ، اولین نکته مراقبت و نگهداری از آن است . نگهداری از لباس کار در مقابل آلاینده ها می تواند مزیت های زیر را به همرا داشته باشد :

  • حفظ کیفیت لباس کار
  • افزایش طول عمر مفید لباس کار
  • صرفه جویی در هزینه خرید مجدد لباس کار
  • حفظ آراستگی و مرتب بودن کارکنان

با اطلاع از نکات کوچک اما کاربردی می توانید مدت زمان بیشتری از لباس کار استفاده کنید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

نگهداری از لباس کار

نکات نگهداری از لباس کار

خرید لباس کار با هزینه همراه است به خصوص برای صاحبین کسب و کار که مجبور و به خرید عمده لباس کار هستند می تواند بار مالی زیادی به همراه داشته باشد . دانستن نکات نگهداری از لباس کار منجر به کاهش هزینه مجدد و افزایش طول عمر لباس کار می شود .

  1. دقت در شستشو : لباس کار از جنس های مختلف دوخته می شود . برای شستن لباس کار با ماشین لباسشویی برنامه مناسب با جنس لباس کار را انتخاب کنید .
  2. استفاده از مواد شوینده مناسب : استفاده از مواد شوینده مرغوب می تواند کیفیت لباس کار را حفظ کند و از آسیب به الیاف پارچه خودداری شود .
  3. دقت در خشک کردن لباس کار : قرار گرفتن طولانی مدت لباس کار در مقابل آفتاب می تواند منجر به پوسیدگی و کاهش طول عمر لباس کار شود .
  4. دقت در اتو زدن لباس کار : دمای اتو را با توجه به جنس لباس کار و مقاومت پارچه لباسکار در مقابل گرما انتخاب کنید . برای این کار کافی است به برچسب اطلاعا لباس کار دقت کنید .
  5. استفاده از لباس کار در زمان کار : از لباس کار خارج از تایم کاری و محیط کار استفاده نکنید این کار می تواند منجر به استهلاک بیشتر و فرسودگی زودتر شود .
  6. مراقبت از آلودگی های محیط : تا حد امکان در نظافت و پاکیزگی لباس کار کوشا باشید تا مجبور به شستن لباس کار در فاصله زمانی کوتاه نشوید .
  7. دقت به دستورالعمل تولید کننده لباس کار : لباس کار می تواند از پارچه های مختلف تولید شده باشد که هر کدام از آن در جزئیات متفاوت است . مثا دمای شستشو و دمای اتو کردن . معمولا تولید کننده لباس کار مشخصات لباس کار را با استفاده از برچسب کوچکی در داخا لباس کار به اطلاع شما می رساند . دقت به این اطلاعات می تواند به شما در نگهداری از لباس کار کمک  کند .
  8. مهم بودن تعمیرات لباس کار : ممکن است در جریان کار ، لباس کار دچار آسیب مثل پارگی شود . تعمیر به موقع لباس کار می تواند جلوی آسیب بیشتر را بگیرد . در صورت افتادن دکمه ، باز شدن درز ها و یا در رفتن زیپ حتما نسبت به تعمی لباس کار کوشا باشید .
  9. خرید لباس کار از تولیدی معتبر : با خرید لباس کار از تولیدی خوب و معتبر می توانید اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت دوخت لباس کار ، جنس پارچه و متریال استفاده شده داشته باشید .یکی از بهترین تولیدی لباس کار در تهران ، دوخت یادگار است که می تواند نسبت تولید عمده و دوخت انواع لباس کار با کیفیت و حرفه ای به شما کمک کند .
  10. تعویض به موقع لباس کار : با وجود رعایت تمام نکات نگهداری از لباس کار ، در نهایت به تعویض لباس کار نیازمند می شوید . چرا که خرید لباس کار با حفظ جان و سلامتی شما ارتباط مستقیم دارد . در صورت آسیب جدی به لباس کار نسبت به تعویض آن حساس باشید .

روش صحیح شستشو لباس کار

کثیف شدن لباس کار امری طبیعی است . برای لباس کار با توجه به شرایط کاری و قرار گرفتن در مقابل آلایندگی ، روغن و چربی و یا میکروب ،نیاز به شستن لباس کار بیشتر احساس می شود .

بهترین زمان شستشوی لباس کار ، بلافاصله پس از کثیف شدن آن است . هر چه کثیفی و آلودگی بیشتر روی لباس کار بماند تمیز کردن آن سخت است و مجبور به استفاده بیشتر از مواد شوینده و آب داغ تر می شوید که این می تواند روی الیاف پارچه و کیفیت لباس کار تاثییر بگذارد .

دقت به نکات شستشوی می تواند در نگهداری از لباس کار به شما کمک کند :

  • از شستن لباس کار همراه با لباس های دیگر اجتناب کنید .
  • قبل از شستن لباس کار به برچسب اطلاعات که توسط تولید کننده لباس کار نصب شده است دقت کنید .
  • در زمان شستن لباس کار ، آن را پشت و رو کنید تا کم تر آسیب ببیند .
  • لباس کار را در دمای مناسب بشویید . استفاده از آب خیلی داغ می تواند به پارچه لباس کار آسیب بزند و موجب پوسیدگی شود .
  • قبل از شستن لباس کار لکه های چربی ، رنگ و روغن را تا حد ممکن پاک کنید .
  • از شوینده مناسب و با کیفیت استفاده کنید .
خرید لباس کار از تولیدی لباس کار دوحت یادگار

روش صحیح اتو کردن لباس کار

یکی از نکات نگهداری از لباس کار روش صحیح اتو کشی می باشد . اتو زدن می تواند به لباس کار آسیب وارد کند اگر ندانید چطور و چگونه لباس کار را اتو کنید .

هنگام اتو کردن به دمای اتو دقت کنید ، استفاده از دمای بسیار داغ می تواند به لباس کار آسیب برساند . از اتو زدن لباس کاری که خیس و مرطوب است اجتناب کنید . اجازه دهید لباس کار ابتدا کاملا خشک شود سپس اتو زدن را آغاز کنید .

برای حفظ کیفیت و نگهداری از لباس کار ، به راه پارچه اتو کنید . از اتو زدن لباس کار به صورت مستقیم خودداری کنید . بهتر است یک پارچه نخی  و تمیز روی لباس بگذارید تا از برق افتادن لباس کار جلوگیری شود .

حفظ و نگهداری از لباس کار به معنی حفظ سلامتی و ایمنی بدن است . با  رعایت نکات سده در نگهداری از لباس کار می توانید مدتت زمان بیشتری از آن استفاده کنید و همیشه آراسته و مرتب باشید .

خرید لباس کار ارزان قیمت از تولیدی لباس کار

خرید لباس کار از تولید کننده لباس کار

خرید لباس کار از تولیدی لباس کار دوخت یادگار می تواند به شما این اطمینان را بدهد که لباس کار حرفه با کیفیت را خریداری می کنید .  تولیدی دوخت یادگار با استفاده از جنس مرغوب ، کیفیت بالای دوخت و استفاده از متریال درجه یک ، لباس کار بادوام را در اختیار شما می گذارد تا از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد و مدت زمان بیشتری در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی کار کند . برای سفارش دوخت لباس کار ، توسط بهترین تولید کننده لباس کار در تهران با دوخت یادگار در ارتباط باشید .

 

تماس با دوخت یادگار 📞 

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید
7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

فروردین 9, 1403 مقالات

استفاده از لباس کار برای تبلیغات روشی موثر است که با هدف برندسازی انجام می

بیشتر بخوانید

درج دیدگاه