دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

مرکز فروش لباس کار در تهران

فروش لباس کار در تهران|دوخت یادگار

فهرست مطالب

فروش لباس کار در تهران

در شهر های بزرگ و صنعتی ، مشاغل و کسب و کار بیشتری وجود دارد . از تعداد رستوران و مراکز درمانی و بیمارستانی گرفته تا کارخانه ها و کارگاه ها و شرکت های دولتی و خصوصی ! و همه این ها به پوشیدن لباس کار ملزم هستند .چرا که اهمیت استفاده از لباس کار به خصوص در مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی بر کسی پوشیده نیست . با توجه به قانون لباس کار ، مشاغل مشمول قانون کار ملزم به پوشیدن لباس مناسب هستند . 

در هر شغلی ، لباس کار با هدف مشخصی خریداری می شود :

  • در مراکز درمانی و بیمارستانی از روپوش کار و لباس بیمارستانی برای حفظ سلامتی و جلوگیری از انتقال بیماری و میکروب استفاده می شود .
  • در رستوران ها ، کترینگ ها و کارگاه های آشپزی و قنادی به منظور حفظ بهداشت و جلوگیری از آلودگی به مواد غذایی از روپوش و لباس کار رستورانی استفاده می شود .
  • در کارخانه ها ، کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی از لباس کار صنعتی برای حفظ بدن در مقابل خطر های احتمالی خریداری می شود .
  • و در ادارات و شرکت ها از لباس فرم به منظور هماهنگی ، برندینگ و پرستیژ کاری استقبال می شود .

خوشبختانه دلایل و میزان اهمیت خرید لباس کار بر همه مشخص و واضح است ، اما سوال این جاست برای خرید لباس کار باید به کدام فروشگاه مراجعه کنیم ؟ و مرکز فروش لباس کار کجاست ؟ بهترین فروشگاه لباس کار در تهران چه کسی است ؟.

تماس با دوخت یادگار 📞 

مرکز فروش لباس کار در تهران دوخت یادگار

برای خرید لباس کار نیاز به فروشگاه معتبر و مجهزی دارید که بتواند انواع لباس کار با سایزبندی های مختلف را در اختیار شما بگذارد . نکته این جاست که برای فروش لباس کار باید اطلاعات کافی درباره نوع لباس کار ، دارا بودن استاندارد های لازم و حتی مدل لباس کار با توجه به شغل را داشته باشد .

فروش لباس کار در فروشگاه بزرگ دوخت یادگار به صورت حرفه ای انجام می شود . و شما برای خرید انواع لباس کار می توانید به مرکز فروش لباس کار در تهران ؛ دوخت یادگار مراجعه کنید .  

تماس با دوخت یادگار 📞 

قیمت فروش لباس کار

شاید اولین سوالی که به ذهن صاحبین کسب و کار برای خرید لباس کار برسد این باشد که قیمت فروش لباس کار چند است ؟ و البته اهمیت قیمت خرید لباس کار  زمانی بالا می رود که تعداد کارمندان یا کارگران یک کسب و کار بالا باشد ، در این صورت میزان هزینه ای که صاحبین کسب و کار برای خرید لباس کار انجام خواهند داد مبلغ قابل توجهی خواهد بود .

اگر به فکر خرید لباس کار هستید حتما با تنوع قیمت فروش لباس کار در بازار مواجه شده اید . خوب است بدانید که قیمت فروش لباس کار باتوجه به موارد زیر می تواند تغییر کند :

  1. مدل لباس کار
  2. جنس لباس کار
  3. تعداد خرید لباس کار
  4. متریال استفاده شده
  5. سایز لباس کار
  6. کیفیت دوخت

هم چنین در فروشگاه های لباس کار ، قیمت خرید لباس کار بر اساس جنسیت تغیر می کند . بی شک قیمت لباس کار مردانه با لباس کار زنانه متفاوت است . بنابراین حتما قبل از خرید لباسکار به این نکات دقت کنید .

مرکز فروش لباس کار در تهران دوخت یادگار

فروش لباس کار ارزان در تهران

همان طور که بیان شد قیمت لباس کار بر اساس مواردی همچون جنس ، کیفیت دوخت و مدل تغییر می کند . همیشه خرید لباس کار ارزان به معنی موفقیت نیست و ممکن است دلیل بر خرید لباس کار بی کیفیت و غیر استاندارد باشد .

لباس کاری که از جنس استاندارد ، دوخت باکیفیت و متریال درجه یک برخوردار باشد به طور حتم قیمت بالاتری دارد و از آنجا که هدف از خرید لباس کار ، حفظ ایمنی و سلامت انسان هاست ، بهتر است به این نکته توجه کنید که گاهی هزینه کم تر ، پیامد های ناگواری با خود به همراه دارد .

اما نگران نباشید ! با خرید لباس کار از تولیدی دوخت یادگار و حذف واسطه های فروش لباس کار در تهران می توانید لباس کار استاندارد ، درجه یک و با کیفیت دوخت بالا را به قیمت مناسب تر خریداری نمایید . دوخت یادگار تولید کننده لباس کار است که قادر به تولید انواع لباس کار با قیمت ارزان تر از نمونه های موجود در بازار می باشد .

لباس کار ارزان در دوخت یادگار

فروش عمده لباس کار در تهران

اگر قرار است برای تعداد بالایی از کارکنان خود لباس کار تهیه کنید عاقلانه ترین روش خرید عمده لباس کار است. برای خرید لباس کار کارخانجات و کارگاه ها که تعداد کارگران و کارمندان آن ها قابل توجه است ، نیاز به مراکزی هست که بتواند لباس کار را به صورت عمده و در سایز بندی کامل تامین کند .

فروش عمده لباس کار در فروشگاه دوخت یادگار امکان پذیر است و شما می توانید ، تعداد ، سایز ، رنگ و مدل انتخابی را سفارش و خریداری نمایید . دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران است که امکان فروش لباس کار به صورت عمده و شخصی سازی شده را برای مشتریان خود فراهم کرده است .

خرید لباس کار ارزان قیمت از تولیدی لباس کار

بزرگترین فروشگاه لباس کار در تهران

تهران کلان شهری بزرگ و صنعتی است که بیشترین مشاغل و صنایع را در اطراف خود دارا می باشد . نیاز به تولید لباس کار برای کسب و کار گوناگون ، سبب شده است که بهترین تولیدی لباس کار در تهران واقع شده باشد .و به همین نسبت بزرگ ترین مراکر فروش لباس کار در تهران قرار دارد به گونه ای که توانسته است نیاز بازار را تامین و برای سایر شهر ها نیز تامین کننده لباس کار باشد .

برای خرید از بزرگ ترین مرکز فروش لباس کار در تهران به فروشگاه دوخت یادگار مراجعه کنید . انواع لباس کار در مدل و سایز های مختلف قابل تولید و فروش است . ضمن اینکه فروش عمده لباس کار در فروشگاه  و تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است .

خرید لباس کار ارزان قیمت |دوخت یادگار

بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس کار در تهران

با توجه به مشکلات کلان شهر ها از جمله تهران ، ترافیک ، آلودگی هوا و کمبود وقت و زمان ، بهترین راه برای خرید لباس کار ، مراجعه به فروشگاه اینترنتی لباس کار است . دوخت یادگار ؛ بهترین فروشگاه آنلاین لباس کار در تهران است که قادر می باشد انواع لباس کار را با توجه به نیاز شما تولید و  بدون نیاز به حضور شما به محل شما ارسال کند .

پیشنهاد می شود بخوانید >> نکات نگهداری از لباس کار 

بدین طریق مشتریان ساکن شهرستان و فروشگاه های لباس کار در سایر شهر ها قادر خواهند بود برای خرید لباس کار به صورت آنلاین از سایت دوخت یادگار اقدام کنند . فروش لباس کار به صورت عمده و به تعداد بالا ، در تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است .

خرید اینترنتی لباس کار از مرکز و بورس فروش لباس کار در تهران ؛ دوخت یادگار ، به شما این فرصت را می دهد که در وقت ، پول و انرژی خود صرفه  جویی کنید و در هر جای کشور که هستید نسبت به خرید انواع لباس کار اقدام نمایید .

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

یک دیدگاه

  1. فرامرز اسفند 1, 1402 در 9:01 ق.ظ - پاسخ

    فروش لباس کار فقط به صورت عمده هست یا فروش تکی لباس کار رو هم دارید ؟

درج دیدگاه