دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

خرید لباس کار سرهمی

لباس کار سرهمی

فهرست مطالب

همه چیز درباره ی لباس کار سرهمی

امروزه لباس کار سرهمی کاربرد های فراوانی پیدا کرده است. به ویژه در محیط های فنی و صنعتی استفاه از لباس کار سرهمی بسیار رایج شده است. در حالی که برخی از محیط‌های کاری مانند دفاتر شرکت‌ها می‌توانند به طور کلی ایمن باشند، اما مکان‌هایی وجود دارند که می‌توانند پر از خطر باشند.

در مکان  های ساختمانی، کارخانه های تولیدی و تاسیسات شیمیایی، خطرات بیشتری وجود دارد. خواه این خطر ناشی از سقوط اجسام باشد، شوک الکتریکی یا آتش سوزی، در میان سایر موارد، این خطرات را می توان با پوشیدن ایمنی مناسب به حداقل رساند.

با این کار، هنگام خرید لباس کار سرهمی، باید به ایمنی آن نگاهی بیندازید. اطمینان حاصل کنید که از موادی ساخته شده است که می تواند ایمنی شما را در غیاب راحتی جبران کننده تشویق کند. همچنین باید مطابق با استانداردهای استرالیا برای لباس های محافظ ساخته شود تا مطمئن شوید که حداقل معیارهای تعیین شده توسط مقامات مربوطه را پاس کرده است.

لباس کار سرهمی

خرید عمده لباس کار سرهمی

با رشد فضای آنلاین، بیشتر کسب و کار ها به سمت مشتری مداری آنلاین پیش رفته اند . امروزه شما میتوانید هر چیزی که نیاز دارید را در زمانی کوتاه و بدون اتلاف وقت خریداری کنید. در حالی که خرید عمده لباس کار سرهمی  در یک فروشگاه آنلاین می تواند راحت باشد، یکی از بزرگترین ایرادات آن این است که نمی توانید سایز آنرا متناسب با خود چک کنید و سایز بزنید و از این رو، این احتمال وجود دارد که مناسب نباشد.

باتوجه به اینکه امروزه انواع  لباس های کار سرهمی در ابعاد متناسبی تهیه میشوند، مشکل سایز نبودن تا حدودی برطرف شده است بنابراین همیشه مطمئن شوید که اندازه های انتخابی شما مناسب است.

پوشیدن پیراهن های کاری که برای شما خیلی کوچک یا بزرگ هستند می تواند بر راحتی و بهره وری کاری شما تأثیر بگذارد. خوشبختانه در مورد لباس های فرم کار، برخی از کارمندان حتی تا جایی پیش می روند که آنها را سفارشی می کنند تا به درستی برای سایز خود مناسب شوند.

اگر برای محیط کاری خود به فکر خرید عمده لباس کار سرهمی میباش ید، میتوانید به تولیدی دوخت یادگار مراجعه کنید. در شرکت تولیدی دوخت یادگار ، شما انواع مختلفی از لباس کار سرهمی، روپوش های کار، فرم های اداری موجود است که شما میتوانید در هر سایز و رنگ و طرحی که مدر نظر شماست، سفارش دهید.

لباس کار سرهمی

قیمت لباس کار سرهمی

اگر شمابه فکر خرید لباس کار سرهمی برای خود هستید یا به فکر سفارش عمده لباس کار برای شرکت تولیدی خود می باشید، قیمت تمام شده ی لباس کار سرهمی برای شما قابل توجه است.

قیمت لباس کار سرهمی که شما قصد خرید آن را دارید، تحت عوامل متعددی قرار دارد. مهم ترین بخش قیمت  لباس کار سرهمی جنس پارچه ی آن است که بخش اعظم قیمت لباس کار را در بر میگیرد.  بعد از اینکه جنس لباس کار سرهمی خود را تعیین کردید میتوانید باتوجه به  نوع تزیینات جانبی مورد نظر خود در قیمت تمام شده ی آن موثر باشید.

همچون سایر لباس کار های تولید شده ، قیمت  عمده لباس کار سرهمی به عوامل متعددی از جمله جنس پارچه و میزان پارچه استفاده شده در آن ، تعداد جیب و اکسسوری های به کار رفته و سفارشی سازی لباس کار مثل چاپ برند و لوگو کسب وکار  ، ارتباط مستقیم دارد .

در ادامه انواع مختلفی از جنس پارچه های لباس کار سرهمی را برای شما بیان میکنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

انواع پارچه برای تولید لباس کار سرهمی

5 نمونه از بهترین جنس پارچه‌ برای دوخت و تولید عمده لباس کار  عبارتند از:

  • فاستونی

  • لی پنبه‌ای

  • تریکو

  • تترون

  • پارچه‌های دیگر

  1. فاستونی

از مجلسی‌ترین و زیباترین جنس پارچه‌ های لباس کار که بیشتر برای یونیفرم‌ های کارمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه ی  جنس فاستونی است. برای خرید این نوع پارچه  حتما باید به میزان درصد پشم آن توجه کنید. برخی از سازمان‌ها یا بانک‌ها برای تهیه کت و شلوار برای پرسنل خود از این جنس پارچه استفاده می‌کنند.

البته یک نمونه از فاستونی‌هایی نیز در بازار وجود دارد که بدون پشم است. قیمتی که برای این نوع پارچه‌ها در نظر گرفته شده است بسته به انواع آن با توجه به بودجه‌ی سازمان طراحی و تولید می‌شود.

  1. تریکو

تریکو از جمله جنس‌های محبوب است که بیشترین کاربرد را برای تولید تی‌شرت‌های خدمتکاران رستوران ها و یا بازیکنان تیم ورزشی، شورت‌ها و لباس‌های ورزشی یا تی‌شرت‌های تبلیغاتی می باشد.

  1. تترون

پارچه‌هایی که دارای جنس تترون هستند مناسب برای انواع الگوهای دوختی است و معمولا عرض آن‌ها 5 سانتی متر است. از این جنس پارچه‌ها در انواع رنگ‌های مختلف تولید می‌شود که بیشترین کاربرد را برای دوخت مقنعه و یونیفرم کارمندان و دوخت پیراهن برای کارمندان آقا دارد که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. لی پنبه‌ای

یک نمونه دیگر از پارچه‌هایی که مناسب برای لباس کار سرهمی هستند می‌توان به پارچه‌های لی ساده یا پنبه‌ای اشاره کرد که از پرکاربردی‌ترین لباس‌هایی که برای صنایع معدن، شرکت‌های برق و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل انتخاب این نوع جنس پارچه مقاومت بالای آن در برابر انواع صدمات یا خطرات و آسیب‌های احتمالی است. هنگام خرید و تهیه پارچه لی پنبه‌ای می‌بایستی در خصوص سنگ شور شدن یا نشدن آن اطلاعات کافی داشته باشید.

لباس کار یکسره

مزایای استفاده از لباس کار سرهمی

امروزه ضرورت و اهمیت استفاده از لباس کار با توجه به نوع فعالیت و کار افراد، گوناگون است اما از مهمترین دلایل استفاده از این لباس های میتوان به: رعایت ایمنی، حفاظت کارکنان ، متمایز شدن پرسنل مختلف یک مجموعه، مسائل بهداشتی، نظم، شناسایی تخصص های مختلف و …. اشاره کرد.

حتی جدا از این موراد نیز میتوان به کاربردهای تبلیغاتی، نمایشی، و… برای مجموعه اشاره داشت.

  • به نوعی روش مناسبی برای بازار یابی و جذب مشتری می باشد.
  • تمایز کارمندان از افراد دیگر به سهولت انجام می شود.
  • در پیشگاه مشتریان و رغیب های کاری تان کاملا حرفه‌ای جلوه خواهید کرد.
  • کارمندان همیشه ظاهری آراسته و مرتب خواهند داشت.
  • اختلاف فرهنگ در انواع پوشش ها خارج از اداره یا شرکت از بین می رود و همه از یک فرم خاص تبعیت خواهند کرد.
  • به نوعی از قدم های اولیه برند سازی خواهد بود.
  • پرسنل اساس آرامش و راحتی پیدا خواهند کرد و با توجه به ایم موضوع رادمان کاری افزاریش پیدا خواهد کرد.
لباس کار یکسره

سفارش عمده آنلاین لباس کار سرهمی در تهران

برای پیشرفت و موفقیت در کسب و کار بهتر در مورد انتخاب نوع پارچه برای لباس و یونیفرم، نیاز دقت و بررسی‌های بیشتری است. برخی از فروشگاه‌های پارچه به مشتریان خود برای تهیه جنس مورد نظرشان مشاوره می‌دهند. مدیران هر مجموعه نیز با توجه به سلایق شخصی خود پارچه مورد نظر خود را انتخاب می کنند تا بتوانند یک لباس مقاوم با طراحی شیک تولید کنند.

معمولا مسئله‌ی بسیار مهمی که وجود دارد بودجه‌ای است که هر اداره، مدرسه یا سازمانی برای تهیه پارچه مورد نظر خود برای تولید لباس اختصاص می دهد. مجموعه‌های خصوصی و دولتی نیز برایشان بسیار اهمیت دارد که بتوانند با کمترین بودجه پارچه و لباس، اقدام به خرید عمده لباس کار سرهمی در تهران کنند. برای اینکه بتوانید هزینه‌های خود را تا حدی کاهش دهید لازم است که از نمایندگی‌ها معتبر که به صورت عمده و مستقیم پارچه می‌فروشند خرید خود را انجام دهید.

شما می توانید در دوخت یادگار هر نوع لباس کاری که نیاز دارید را بررسی کرده و آنرا سفارش دهید. مشاورین ما در کنار شما هستند تا با تماس با ما، شما را در خرید لباس کار سرهمی مناسب یاری دهند.

تولیدی عمده دوخت یادگار با تکیه بر تجربه و متخصصین سعی دارد اقدام به تولید لباس کار سرهمی ارزان کند .تا در رشد کسب و کار و کاهش هزینه ها موثر باشد .

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

8s دیدگاه

  1. سارا آذر 27, 1401 در 3:23 ب.ظ - پاسخ

    امکان خرید حضوری هم هست ؟

    • admin آذر 28, 1401 در 3:33 ق.ظ - پاسخ

      بله جهت بازدید حضوری با همکاران ما هماهنگ کنید .

  2. علی طاهری آذر 28, 1401 در 5:13 ب.ظ - پاسخ

    قیمت لباس کار ها به روز شده اند ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 3:24 ق.ظ - پاسخ

      بله ، تمامی قیمت ها به روز هستند.

  3. الی آذر 29, 1401 در 1:54 ب.ظ - پاسخ

    کیفیت لباس کار ایرانی بهتره یا لباس کار خارجی ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 2:09 ب.ظ - پاسخ

      دوخت یادگار یک تولید کننده ایرانی است که همه محصولاتش با برند های خارجی رقابت می کند .

  4. امید ساعدی آذر 30, 1401 در 12:37 ب.ظ - پاسخ

    به دنبال فروشنده عمده لباسکار درتهران هستم ، می تونید راهنمایی کنید ؟

    • admin آذر 30, 1401 در 12:44 ب.ظ - پاسخ

      دوخت یادگار تولیدکننده لباس کار و فروشنده لباسکار هست . می تونید با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید .

درج دیدگاه