دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

تولید عمده روپوش پزشکی

روپوش پزشکی چیست ؟

روپوش پزشکی لباسی است که پزشکان و پرستاران و جراحان در محیط بیمارستان و مراکز درمانی می پوشند .معمولا رنگ روپوش پزشکی سفید است چرا که بتواند رنگ آلودگی یا خون مشخص باشد تا سریعا برای ضدعفونی و تمیز کردن آن اقدام کرد . اما در بعضی از مراکز درمانی از رنگ های دیگر برای تشخیص کادر درمان استفاده می شود . برای مثال رنگ روپوش پرستاری سفید است اما ممکن است سرپرستار از روپوش سرمه ای پرستاری استفاده کند .

تولید عمده روپوش پزشکی

کاربرد روپوش پزشکی

استفاده از روپوش های پزشکی برای پزشکان الزامی است و  دلیل آن می تواند حفظ سلامتی و ایمنی پزشک و البته بیمار باشد چرا که از انتقال ویروس و میکروب جلوگیری می شود . حفظ ایمنی جان و سلامتی پزشکان و متخصصان حین عمل از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

تولید عمده روپوش پزشکی

اگر شما به عنوان پزشک یا پرستار در بیمارستان و مراکز درمانی مشغول کار هستید خرید روپوش فرم پزشکی هزینه چندانی برای شما ندارد اما اگر مامور خرید یا مسئول تهیه روپوش بیمارستان هستید و قرار است برای تمامی کارکنان یا پرستاران و پزشکان روپوش بیمارستانی تهیه کنید خرید عمده روپوش پزشکی می تواند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد .

دوخت یادگار بهترین تولیدی عمده روپوش پزشکی و پرستاری در تهران است که امکان سفارش انلاین و عمده روپوش پزشکی و پرستاری را فراهم نموده است . شما می توانید انواع روپوش بیمارستان و کادر درمان را به صورت عمده و از طریق همین صفحه سفارش دهید.تولید عمده روپوش پزشکی می تواند قیمت نهایی خرید روپوش بیمارستانی را کاهش دهد.

انواع روپوش پزشکی

در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها معمولا از روپوشی استفاده می شود که به روپوش بیمارستانی معروف است و در اغلب موارد به رنگ سفید است . اما روپوش بیمارستانی معمولا مدل ها و جنس های مختلف دارد و از جهات مختلف دسته بندی می شود.

روپوش بیمارستانی از نظر استفاده می تواند موارد زیر باشد :

  • روپوش پزشکی
  • روپوش پرستاری
  • روپوش پرسنل بیمارستان
  • روپوش  اتاق عمل
  • روپوش کار و خدمات

که بسته به شغل می تواند مدل و رنگ آن تغیر کند مثلا روپوش اتاق عمل که به اسکراب هم معروف است در اغلب موارد به رنگ سبز یا آبی هستند و یا روپوش کار خدمات بیمارستان به رنگ هایی به جز سفید دوخته می شود تا از پرستاران و پزشکان قابل تشخیص باشند .

روپوش های پزشکی و پرستاری بر طبق جنس افراد می تواند :

  1. روپوش  زنانه
  2. روپوش  مردانه
  3. روپوش پرستاری زنانه
  4. روپوش پرستاری مردانه

تقسیم شوند که هر کدام بسته به جنسیت یا سلیقه پزشکان و پرستاران ممکن است کوتاه یا بلند باشند . ضمن این که مدل و طرح روپوش  زنانه  مدل و طرح روپوش مردانه متفاوت است .

خوشبختانه امروزه با حضور تولیدی های لباس کار در تهران و سایر شهرستان ها ، مانند تولیدی دوخت یادگار ، قابلیت دوخت و سفارش آنلاین انواع روپوش پزشکی با هر سلیقه و سایزی امکان پذیر است . معمولا آقایان از روپوش کوتاه و بانوان از روپوش بلند پزشکی استفاده می کنند که این می تواند با توجه به قوانین آزمایشگاه و بیمارستان تغییر کند .

روپوش های پزشکی در جنس های مختلف تولید می شود ، جنس روپوش پزشکی و پرستاری می تواند ، ترگال ، تترون ، کج راه ، ویسکوز ، پنبه یا فلامنت باشد  که معمولا  برای خرید روپوش پزشکی ارزان معمولا از جنس پارچه ارزان تر استفاده می شود .

دوخت یادگار با دوخت و تولید عمده روپوش پزشکی می تواند نیاز شما را برای تهیه  روپوش بیمارستانی بر طرف کند . خرید از تولیدی لباس کار دوخت یادگار به دلیل حذف واسطه ها این امکان را فراهم می کند که روپوش ارزان و باکیفیت را به تعداد بالا  و خرید عمده خریداری نمایید . خرید اینترنتی و سفارش آنلاین  عمده روپوش پزشکی و پرستاری  از طریق همین صفحه و راه های ارتباطی مختلف با کارشناسان فروش دوخت یادگار امکان پذیر است .

روپوش پزشکی لاکچری و شیک

تمایل به ظاهری زیبا و اراسته امری است فطری که خداوند در وجود انسان نهادینه کرده است . اما آراستگی و زیبایی برای بعضی از مشاغل از اهمیت بیشتری برخوردار است . کار در محیط های درمانی و مراکز بهداشتی علاوه بر رعایت بهداشت مستلزم حفظ زیبایی و آراستگی ظاهری است چرا که بیماران در اولین مرحله درمان با ظاهر پزشک خود ارتباط برقرا می کنند . 

لباس پزشک و پرستار باید به گونه ای باشد که علاوه بر تمیزی ، شان و منزلت پزشکان حفظ شود و بیانگر دقت و حساسیت شغلی جامعه پزشکی باشد .

تمایل به خرید روپوش پزشکی شیک و لاکچری افزایش یافته است چرا که ظاهر مرتب و لباس شیک پزشکی می تواند موجب آرامش بیمار باشد و از استرس روحی او بکاهد . روپوش های پزشکی و پرستاری باید در عین شیک و لاکچری بودن ، تمیز و مرتب باشد . یک روپوش پزشکی شیک مردانه و زنانه  از دوخت مناسب و تمیزی برخوردار است و پارچه مناسبی برای دوخت لباس استفاده می شود چرا که جنس پارچه روپوش می تواند بر ایستایی و زیبایی آن تاثییر بگذارد .

امروزه دیگر فرقی ندارد جنسیت شما چیست ؟ تمایل به خرید روپوش پزشکی لاکچری در مدل های زنانه و مردانه افزایش یافته است . اما شاید این سوال راداشته باشید که : روپوش پزشکی شیک مردانه یا زنانه را از کجا بخرم ؟

بهترین راه خرید روپوش های پزشکی و پرستاری ، خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی است که می توانید انواع مدل های مورد نظر را در آن پیدا کنید ، مقایسه کنید و در نهایت خرید خود را ثبت کنید . اما خرید روپوش پزشکی زنانه و مردانه شیک که بتواند نظر شما را جلب کند و  البته قیمت مناسبی داشته باشد در تخصص دوخت یادگار است .

روپوش پزشکی و مهم ترین مزیت استفاده از آن

همان طور که می دانید استفاده از روپوش در مشاغل مختلف مرسوم است مثل روپوش آزمایشگاه ، روپوش کار و ….اما روپوش پزشکان و پرستاران  از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بی شک به حساسیت شغلی و اهمیت جان و سلامتی بیماران مربوط می شود . بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک ها ، روپوش های  پزشکی طبی و ضد حساسیت خریداری می کنند و یا برای دوخت و تولید عمده روپوش پزشکی از پارچه های نانو استفاده می کنند و این به دلیل اهمیت شغل و حفظ سلامتی بیماران است .

مهم ترین مزیت استفاده از روپوش های  پزشکی ، دو ویژگی بسیار مهم دارد .حفظ سلامتی بیمار و جلوگیری از بیماری پزشک !

در محیط هایی که امکان انتقال بیماری ، ویروس  و میکروب  بسیار زیاد است ، ساده ترین راه حفظ بهداشت استفاده از روپوش پزشکی  و پرستاری است .

تولید عمده روپوش پزشکی

روپوش پزشکی اتاق عمل

جراحی در اتاق عمل یکی از حساس ترین و مهم ترین مشاغلی است که به استرس زا و پر اهمیت است  لذا جراحان و پرسنل اتاق عمل باید در راحت ترین  حالت روحی و جسمی باشند تا بتوانند در بحرانی ترین شرایط سریع ترین و درست ترین تصمیم را بگیرند .

لباس اتاق عمل و روپوش های پزشکی باید به گونه ای باشد که پزشکان و جراحان با پوشیدن ان حس راحتی داشته باشند تا بتوانند ساعت های طولانی جراحی را سپری کنند .هم چنین روپوش های  پزشکی اتاق عمل باید از نظر بهداشت قابل شستشو و استریزه باشد تا مانع انتقال بیماری و میکروب شود .

رنگ روپوش پزشکی اتاق عمل نسبت به سایر لباس پزشکی و پرستاری  متفاوت است ومعمولا از دو رنگ سبز یا آبی استفاده می شود و این به دو دلیل است :

  1. باید رنگ خون به راحتی مشخص و بارز باشد
  2. دید پزشک در اتاق عمل قوی تر است

قیمت عمده روپوش پزشکی اتاق عمل می تواند بر اساس جنس ، مدل ، برند تولیدی  و سایز روپوش تغییر کند اما پیشنهاد می کنیم که با توجه به این که  کیفیت روپوش بیمارستان از اهمیت بسیاری برخوردار است از تولیدی های معتبر و برند های شناخته شده خرید کنید .

تولیدی لباس کار دوخت یادگار با دوخت و تولید عمده  روپوش پزشکی ، لباس اتاق عمل و انواع اسکراب اتاق عمل می تواند شما را در انتخاب بهترین کیفیت یاری کند .


برای سفارش تولید عمده روپوش پزشکی بهتر است اطلاعات بیشتری داشته باشید پس تا پایان این مقاله با ما باشید :

روپوش پرستاری سرمه ای

بی شک لباس کار و روپوشی که افراد در محل کار به تن می کنند نشان دهنده ی شخصیت ، هویت و جایگاه اجتماعی افراد است . در این میان پرستاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و استفاده از روپوش پرستاری نشان دهنده ی جایگاه مهم آن ها در مراکز درمانی است که یکی از شریف ترین و پر اهمیت ترین مشاغل در تمام دنیا محسوب می شود که در کنار پزشکان حافظ چان و سلامتی انسان ها هستند .

روپوش پرستاری نیز مانند روپوش های پزشکی در طرح و مدل های مختلف در بازار عرضه می شود و معمولا برای روپوش پرستاری مردانه  معمولا کوتاه و روپوش پرستاری زنانه به صورت بلند دوخته می شود که البته امروزه با توجه به تنوع بسیاری که در بازار هست پرستاران می توانند بر اساس قوانین بیمارستان یا محیط کار خود مدل های متنوع روپوش پرستاری را خریداری کنند .

در سال های اخیر ، طبق استاندارد های ملی پوشش ، رنگ لباس فرم پرستاران سرمه ای ، انتخاب شده است تا از پزشکان متمایز شوند و نقش آن ها در محیط بارز باشد .

نکات مهم خرید عمده روپوش پرستاری سرمه ای

با توجه به تنوع بسیاری که در مانتو پرستاری وجود دارد این پرسش پیش می آید که مانتو پرستاری شیک و مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

در خرید عمده روپوش پرستاری به جنس مدل و قیمت لباس فرم دقت کنید . با توجه به این که پرستاران مدت زمان طولانی و در شرایط پر استرس کار می کنند ، جنس روپوش پرستاری باید سبک و خنک باشد تا از ایجاد تعریق جلوگیری شود هم چنین مدل روپوش پرستاری باید به گونه ای باشد که پرستاران در آن حس راحتی کنند تا بتوانند شیفت های طولانی پرستاری را سپری کنند .

روپوش پرستاری سرمه ای را از کجا بخریم ؟

تولیدی عمده لباس کار و یونیفرم دوخت یادگار ، یکی از بهترین تولید کنندگان عمده روپوش پرستاری در ایران است که با حذف واسطه ها ، مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت  در تولید عمده روپوش پرستاری را فراهم کرده است . ضمن این که امکان سفارشی سازی ، سفارش رنگ و مدل دلخواه و دوخت روپوش پرستاری به صورت عمده فراهم شده است . براس سفارش انلاین و خرید عمده  اینترنتی روپوش پرستاری سرمه ای از طریق همین صفحه یا راه های ارتباطی درج شده با واحد فروش دوخت یادگار در ارتباط باشید .

روپوش پرستاری سرمه ای

نکات نگهداری از روپوش پرستاری و پزشکی

  1. آستین ها و یقه بیشترین میزان آلودگی را دارند .استفاده از آستین های یک بار مصرف می تواند به شما کمک کند
  2. به دلیل رعایت بهداشت بهتر است حداقل هفته ای 2 تا 3 بار آن را بشویید .
  3. در صورت امکان لباس را جهت میکروب زدایی در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار دهید .
  4. جهت شستشوی روپوش در  منزل ، ترجیحا آن را با سایر لباس ها نشویید .
  5. اگر در آزمایشگاه کار می کنید دقت کنید مواد شیمیایی روی لباس نریخته باشد .
  6. برای از بین بردن لکه خون از روی روپوش بیمارستانی ، از آب سرد استفاده کنید .
  7. مدت زمان قرار دادن لباس در مواد سفید کننده بین 5 تا 10 دقیقه است تا به بافت پارچه آسیب نزند .
  8. اگر لباس شما با استفراغ یا مدفوع آلوده شده است ، اول آن را تمیز و سپس اقدام به شستن آن کنید .
  9. برای نگهداری بهتر و از بین بردن میکروب های باقی مانده لباس را اتو کنید .
  10. اگر لباس شما ظریف است برای نگهداری دقیق تر ، آن را با دست بشویید.
روپوش پرستاری

خرید عمده روپوش پزشکی

روپوش سفید پزشکی که به روپوش آزمایشگاهی معروف است ، لباسی که توسط جامعه پزشکی و در محیط بیمارستان و آزمایشگاه توسط پزشکان و پرستاران پوشیده می شود .این لباس که معمولا از جنس ترگال یا تترون است به دلیل حساسیت کار ، به رنگ سفید است تا همیشه تمیز و ضدعفونی باشد ،جنس روپوش پزشکی همانطور که گفته شد، باید سبک و راحت باشد تا در مدت زمان طولانی بتوان به راحتی و بدون خستگی از آن استفاده کرد .

خرید عمده روپوش پزشکی و به تعداد زیاد و برای همه کارکنان بیمارستان می تواند هزینه بر باشد . به همین دلیل توصیه می شود لباس بیمارستانی را از تولیدی عمده لباس کار تهیه کنید تا بتوانید سفارش عمده روپوش پزشکی را با قیمت مناسب تر ثبت کنید .

یکی از مزایای تولیدی دوخت یادگار ، دوخت ، تولید عمده روپوش پزشکی زنانه و مردانه در مدل های متنوع می باشد . سفارش دوخت انواع روپوش پرستاری شیک و روپوش اتاق عمل و اسکراب پزشکی طبق سلیقه ، سایز و رنگ دلخواه شما امکان پذیر است .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که روپوش پزشکی ایرانی یا خارجی ؟ کدام بهتر است ؟

به جرات می توان گفت امروزه روپوش پزشکی لاکچری و شیک با بهترین جنس و بالاترین کیفیت در توایدی لباس کار ایرانی دوخته می شود که به نسبت نمونه خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند . دوخت یادگار یکی از بهترین تولیدی عمده لباس بیمارستانی در تهران است که امکان سفارش و دوخت انواع لباس کار بیمارستان و روپوش پزشکی به صورت عمده را قبول می کند . و این امکان برای شما فراهم است که امکان خرید عمده  اینترنتی روپوش پزشکی و یا در صورت تمایل ، خرید حضوری لباس  بیمارستان ارزان  و قیمت مناسب  را داشته باشید

تولید عمده روپوش پزشکی

بهترین تولیدی روپوش پزشکی در تهران

اگر قصد خرید روپوش های پزشکی و پرستاری  را دارید ، بهترین فروشگاه روپوش پزشکی ، فروشگاهی است که ازتنوع مدل بالایی برخوردار باشد و دست شما در انتخاب مدل لباس فرم پزشکی باز باشد ، ضمن این که از سایزبندی متنوع و کامل برخوردار باشد .قیمت مناسب از دیگر ویژگی فروشگاه خوب برای خرید روپوش پزشکی می باشد . 

خرید از تولیدی معتبر و شناخته شده به شما این امکان را می دهد که با حذف واسطه ها بتوانید انواع مختلف روپوش پزشکی را بامناسب ترین قیمت خریداری کنید . یکی از بهترین تولیدی روپوش پزشکی در تهران فروشگاه آنلاین دوخت یادگار است که اماده ارسال و ثبت سفارش  اینترنتی می باشد .

دوخت یادگار با بهره گیری از تجارب بالا و مهارت لازم برای دوخت  عمده روپوش پرستاری و پزشکی ، یکی از بهترین تولیدکننده روپوش پزشکی در تهران می باشد که آماده فروش عمده انواع روپوش پزشکی و پرستاری و تولید لباس بیمارستانی برای سراسر کشور است .

ست لباس اتاق عمل مردانه مدل اسکراب کد38021

فروشگاه آنلاین خرید روپوش پزشکی

پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی اگر چه معایبی دارد اما مزیا و ویژگی های بسیاری نیز با خود به همراه می آورد یکی از این ویژگی ها امکان خرید اینترنتی از فروشگاه است . در زندگی پر مشغله و شهرهای پر ترافیک  ، داشتن امکان خرید اینترنتی از فروشگاه یک مزیت بزرگ و ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود . نیاز نیست با این همه مشغله و گرفتاری برای خرید حضوری به فروشگاه مراجعه کنید ، شما می توانید با آرامش و خیال راحت در منزل بنشینید و از بین محصولات فروشگاه ، کالای مورد نظر خود را انتخاب ، قیمت آن را مقایسه ، مزیت ها و ویژگی آن را بررسی  و در نهایت خرید کنید 

با توجه به شلوغی و گرفتاری این روزها ، شهرهای پر ترافیک و آلوده و زمان کم برای گشت وگذار در بازار و بورس خرید روپوش  ، بهترین راه سفارش عمده روپوش پزشکی ، فروشگاه های آنلاین می باشد . تا بدون نیاز به حضور در فروشگاه لباس کار ، روپوش مورد نظر را سفارش و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید .

فروشگاه  آنلاین و مرکز فروش روپوش پزشکی  امکان خرید اینترنتی انواع روپوش پرستاری و پزشکی  را برای شما فراهم می کند و دیگر نیازی نیست با حضور در فروشگاه سفارش عمده روپوش های پزشکی خود را ثبت کنید . شما می توانید انواع روپوش پزشکی مردانه و جدیدترین روپوش پزشکی زنانه را به صورت آنلاین سفارش دهید .

شما می توانید بر حسب تمایل ، شرایط و محیط کاری و سلیقه کارکنان رنگ لباس فرم ، قد روپوش و سایزبندی آن را تغییر دهید و سفارش شما به صورت  ویژه در کم ترین زمان و هزینه به دست شما برسد . 

یکی از بهترین فروشگاه آنلاین خرید روپوش پزشکی در تهران ، تولیدی دوخت یادگار است که امکان تولید و خرید روپوش های پزشکی لاکچری و شیک مردانه و زنانه را برای شما فراهم کرده است . شما کافی است از طریق راه های ارتباطی با دوخت یادگار در ارتباط باشید  و سفارش اینترنتی خرید روپوش پرستاری و  پزشکی را از طریق همین صفحه ثبت کنید . کارشناسان ا در اولین فرصت با شما تماس می گیرند .

ضمن اینکه دوخت یادگار قادر است انواع مدل روپوش پزشکی مردانه و زنانه را  در رنگ های سفارشی ، روپوش پزشکی مدل دار ، ساده ، روپوش پرستاری جدید و روپوش پزشکی لاکچری را برای بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت سفارشی و عمده تولید نماید . 

ست لباس اتاق عمل زنانه مدل اسکراب کد38012

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید
7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

فروردین 9, 1403 مقالات

استفاده از لباس کار برای تبلیغات روشی موثر است که با هدف برندسازی انجام می

بیشتر بخوانید

درج دیدگاه