دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

نکات خرید تیشرت کار

خرید تیشرت کار

تیشرت کار چیست ؟

تیشرت کار  در واقعی نوعی لباس کار است که در فصول گرم سال و محیط های گرم و مرطوب استفاده می شود . خرید تیشرت کار در محیط کار موجب ایجاد نظم و هماهنگی می شود . معمولا جنس تیشرت کار از نخ پنبه می باشد تا در مدت زمان کار ، کارکنان احساس راحتی داشته باشند .

تیشرت های کار در 2 مدل یقه دار و بدونه یقه تولید می شود و بیشترین مشتریان آن ها :

  • رستوران
  • فروشگاه زنجیره ای
  • کارگاه ها و کارخانجات
  • فست فود ها
  • انبار و ترابری
  • تعمیرگاه

و حتی شرکت ها  و محیط های عمومی می باشد . تیشرت های کار در رنگ های مختلف توسط تولیدی لباس کار ، و به صورت عمده تولید می شود . چاپ برند و لوگو کسب و کار روی تیشرت بسیار مرسوم است و می توان از آن به عنوان تیشرت تبلیغاتی و برندینگ نیز استفاده کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تیشرت کار با دوخت یادگار تولیدی انواع تیشرت در تهران همراه باشید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

خرید تیشرت کار

ویژگی تیشرت کار

از این نوع لباس کار در محیط های گرم استفاده می شود. مهم ترین ویژگی برای خرید تیشرت کار ، راحتی و سبک بودن آن است . ضمن اینکه لباس کاری خنک است باعث نظم و دیسیپلین کاری می شود . تیشرت کار را می توان با هر تیپ شخصیتی ست کرد و مناسب افراد در سنین مختلف است .

کاربرد تیشرت کار فراوان است و می توان در محیط های مختلف از رستوران و فست فود گرفته تا کارخانجات و کارگاه های صنعتی از آن استفاده کرد . اما مهم ترین ویژگی خرید تیشرت کار  چیز دیگری است !

با کمی خلاقیت روی تیشرت کار می توان از آن به عنوان تیشرت تبلیغاتی استفاده کرد و نام برند کسب و کار را در ذهن ماندگار کرد . شاید نتوان با لباس کار صنعتی در هر محیطی ظاهر شد اما استفاده از تیشرت کار در امکان عمومی امری طبیعی است .

برای تولید عمده تیشرت تبلیغاتی و خرید تیشرکت کار به قیمت تولیدی ، به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

خرید تیشرت کار

8 نکته در خرید تیشرت کار

همان طور که گفته شد ، خرید تیشرت کار در روزهای گرم سال نقش مهمی در راحتی و افزایش راندمان کاری دارد . اما در زمان خرید آن باید به نکات مهمی توجه داشت :

  1. کیفیت جنس تیشرت کار : از آن جایی که از تیشرت کار در روزهای گرم سال استفاده می شود ، نیاز به شستشوی آن بسیار احساس می شود . در صورت خرید تیشرت کار نامرغوب خیلی سریع کیفیت آن از دست می رود .
  2. کیفیت دوخت تیشرت کار : اگر تیشرت های کار توسط تولیدی معتبر و با تجربه دوخته شده باشد ، تن پوش آن متفاوت و بسیار شیک خواهد شد .
  3. سایز تیشرت : دقت به اندازه و سایز تیشرت کار بسیار مهم است . کارکنان باید در زمان استفاده از تیشرت کار باید حس راحتی داشته باشند .
  4. رنگ مناسب : رنگ تیشرت کار باید متناسب با جنس افراد ، شرایط و موقعیت کاری و سن کارکنان باشد تا با کمال میل آن را به تن کنند و از پوشین تیشرت کار حس خوبی بگیرند .
  5. قیمت تیشرت کار : از آنجایی که صاحبین کسب و کار ملزم به خرید تیشرت کار به صورت عمده و به تعداد کارکنان هستند ، قیمت تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خرید تیشرت کار ارزان قیمت می تواند از بار مالی و استرس فکری شما بکاهد .
  6. رنگ ثابت : از آنجایی که تیشرت کار مختص روزهای آفتابی است و به دلیل استفاده در هوای گرم ، نیاز به شستشو بسیار زیاد است . تیشرت کار نباید رنگ خود را در برابر شستشو و نور آفتاب از دست بدهد .
  7. مدل و نوع تیشرت کار : تیشرت کار معمولا در 2 مدل یقه دار و بدون یقه تولید می شود . اگر چه کاربرد آن در هر دو مدل یکسان است ، اما می تواند در بعضی مشاغل ارجحیت داشته باشد . برای مثال تیشرت کار یقه دار برای ارگان ها و سازمان ها مناسب تر است و داشتن یقه و بستن دکمه می تواند به لباس کار نظم بیشتری ببخشد .
  8. برند تیشرت کار : خرید تیشرت کار از تولیدی معتبر می تواند خیال شما را بابت کیفیت جنس و دوخت راحت کند . چرا که مارک های نام آشنا و معروف هیچ گاه کیفیت و اعتبار برند خود را فدای سود بیشتر نمی کنند .

 

مقاله پیشنهادی >> 10 نکته در نگهداری از لباس کار 

قیمت تیشرت کار

یکی از نکات خرید تیشرت کار ، توجه به قیمت آن است . اگر به دنبال خرید تیشرت کار برای کارکنان خود هستید حتما با قیمت های متفاوت در بازار مواجه شده اید . قیمت تیشرت های کار برای مشاغل بزرگ مبلغ قابل توجهی می شود . و می تواند با عوامل زیر تغییر کند :

  • جنس
  • تعداد سفارش
  • کیفیت دوخت
  • چاپ برند یا گلدوزی لوگو
  • سفارشی سازی

با خرید تیشرت کار از تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران ، می توانید واسطه های فروش را حذف و  در قیمت خرید تیشرت کار صرفه جویی کنید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

تیشرت آستین کوتاه طوسی

خرید آنلاین تیشرت کار

با گسترش دیجیتال مارکتینگ و افزایش خرید اینترنتی ، یکی از راه های خرید تیشرت کار ، استفاده از فروشگاه های اینترنتی لباس کار است تا امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود در هر زمان و مکانی فراهم کند .

تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران با فراهم نمودن امکان خرید آنلاین تیشرت کار ، توانسته است نقش بسزایی در این امر داشته باشد . بدین منظور کافی است برای استفاده از این قابلیت سفارش عمده خود را ثبت کنید و یا با کارشناسان فروش دوخت یادگار تماس بگیرید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

تیشرت تبلیغاتی

فروش عمده تیشرت کار

بشترین مشتری تولیدی لباس کار دوخت یادگار به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده  لباس کار در تهران ،کارخانجات ، کارگاره های صنعتی ، رستوران ها ، شرکت ها و مراکز تجاری بزرگ هستند که با هدف خرید عمده تیشرت کار  به  دوخت یادگار مراجعه می کنند .

دوخت یادگار با تجهیز تولیدی خود به نیروکار ماهر ، چرخ های صنعتی و امکان سری دوزی ، شرایط دوخت و فروش عمده تیشرت کار را فراهم نموده است .بی شک خرید تیشرت کار از عمده فروشی و به تعداد بالا در کاهش قیمت بسیار موثر است.

تیشرت تبلیغاتی-تیشرت کار

بهترین تولیدی تیشرت کار در تهران

برای خرید تیشرت کار به تولیدی نیاز دارید که بتواند سفارش شما را در تعداد بالا و در اسرع وقت آماده و به دست شما برساند .بهترین تولید کننده تیشرت کار در تهران ، تولیدی لباس کار دوخت یادگار است که امکان تولید عمده تیشرت تبلیغاتی و تیشرت کار را برای صاحبین کسب و کار آماده کرده است .

استفاده از نیروی ماهر و با تجربه ، مجهز بودن به چرخ صنعتی حرفه ای ، سال ها تجربه در زمینه تولید لباس کار ، استفاده از پارچه و متریال درجه یک ، شناخت انواع لباس کار ، سایزبندی و استاندارد های مربوط به آن توانسته است دوخت یادگار را به بهترین تولیدی لباس کار تبدیل کند .

برای سفارش عمده تیشرت کار هم اکنون اقدام کنید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید
7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

فروردین 9, 1403 مقالات

استفاده از لباس کار برای تبلیغات روشی موثر است که با هدف برندسازی انجام می

بیشتر بخوانید

2s دیدگاه

  1. سعید اسفند 1, 1402 در 8:29 ق.ظ - پاسخ

    امکان چاپ لوگو یا گلدوزی روی تیشرت کار هست ؟

  2. جعفری اسفند 1, 1402 در 9:00 ق.ظ - پاسخ

    برای سفارش خرید تیشرت کار و ثبت قرداد می تونم حضوری به تولیدی دوخت یادگار بیام ؟

درج دیدگاه