دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

لباس کار دوبنده

لباس کار دوبنده

فهرست مطالب

همه چیز درباره ی لباس کار دوبنده

یکی از موارد مصرف لباس کار دو بنده در صنایع مختلف است که در عین زیبایی، بسیار راحت است. لباس کار دوبنده به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی بوده و کلیه کارکنان باید با لباس کار متناسب با محل کار  خود در سر کار حاضر شوند.

لباس کار  دوبنده ، به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی محافظت می کند. از جمله راحت ترین لباس های کار، لباس کار دوبنده است که در این مقاله به بررسی آن میپردازیم.

خرید عمده لباس کار دوبنده

اگر قصد دارید برای تیم خود ، خرید  عمده لباس کار دو بنده را انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که لباس کار دو بنده ، به شکلی است که پایین تنه را پوشانده و قسمت دست ها آزاد بوده و لباس با دو بند بر روی شانه به بخش بعدی متصل شده است. 

این لباس سرشانه و آستین نداشته و قسمت بالاتنه آن دارای دو بند است که روی شانه قرار می‌گیرند. این لباس از پارچه‌های مختلفی نظیر فلامنت آبی رنگ، کجراه، کتان، جین و… تولید شده و معمولاً جنس پارچه‌ی آن کشی است.

استفاده از لباس کار دوبنده یا بیلرسوت مردانه در محل‌های کار مختلفی امکان پذیر است. بیشترین کارایی این لباس در کارخانه ها، کارگاه های عمرانی و ساختمان سازی، تکنسین های تعمیرات و نصب، نیروهای فنی و مهندسی برج های ساختمانی، مزارع کشاورزی و تعمیرگاه ها می باشد.

از دیگر ویژگی‌های  لباس کار دوبنده ، وجود یک جیب بزرگ‌تر از معمول در قسمت سینه آن است. این جیب محل مناسبی برای قرار دادن انواع ابزار کار است.

نکته‌ی مورد توجه دیگر در طراحی لباس کار دوبنده کشی بودن کمر آن است. این باعث می‌شود تا افراد با سایز کمرهای مختلف بتوانند از لباسی با قد یکسان استفاده کنند.
لباس‌های کار دوبنده معمولاً چون بیشتر در محیط های صنعتی بیشتر کار برد دارد به طور معمول ، در برابر اسیدهای سرد و رقیق مقاومند. همچنین مقاومت این لباس‌ها در برابر حرارت بسیار قابل توجه است. به همین دلیل استفاده از این لباس‌ها در محیط‌های کاری‌ای نظیر پتروشیمی، راهسازی و… انتخاب مناسبی‌ست.

جنس لباس های دوبنده معمولاً فلامنت – ویسکوز یا ترگال می باشد. چنانچه مشتری مایل باشد از جنس های گران تر با ضخامت بیشتر استفاده کنند، می توانند پلی استر – پنبه یا کتان سفارش دهند. برخی از افراد هستند که سفارش خود را با پارچه لی سفارش می دهند. بنابراین متناسب با سلیقه و نوع کار می توانید از جنس های مختلف استفاده نمایید.
پشت لباس های دوبنده کش ضربدری دوخته می شود که به آن کش رگلاژ می گویند. کارایی کش رگلاژ این است که لباس در هر سایزی که دوخته شود، قابلیت استفاده تا یک سایز بالاتر و پایین تر را داشته باشد.

در هنگام خرید عمده لباس کار به ویژه خرید لباس کار دو بنده، یکی از مهم ترین عوامل تعیین سایز مناسب است که شما میتوانید با بررسی اندازه هایی که در این وبسایت قرار گرفته است نسبت به سفارش یا شخصی سازی لباس کار های مورد سفارش خود بپردازید.

قیمت لباس کار دوبنده

بعد از اینکه تصمیم گرفتید لباس کار شما چه مدلی باشد، نوبت به انتخاب نوع پارچه، ترکیب رنگی پارچه و کیفیت و جنس آن میرسد. خرید عمده لباس کار دوبنده مقاوم با کیفیت بالا ارزش هزینه کردن حتی به قیمت های گران را دارد اما به هر حال خرید لباس کار با قیمت بیش از حد گران هم مقرون به صرفه نیست. 

 ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا لباس کار یکسره( یک تکه) و از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آنها استفاده می شود که همه ی این عوامل بر قیمت لباس کار دو بنده و یا سایر لباس های کار موثر است.

لباس کار با توجه به جنس پارچه، زیپی یا دکمه ای بودن، اندازه و کیفیت دوخت و میزان مقاومتش در برابر پارگی و حرارت قیمت های متفاوتی دارد.
باید توجه شود که لباس برای استفاده در چه شغلی است و ویژگی های ضروری و قابل توجه در آن شغل چیست.

به عنوان مثال معمولاً ارگان ها و شرکت هایی که می خواهند از لباس کار دوبنده رکابی ویژه برند خود استفاده کنند می توانند درخواست ثبت برند یا لوگو را داشته باشند که می توان روی جیب بزرگ روی سینه و یا روی جیب جلوی شلوار گلدوزی انجام داد و ثبت لوگو خود در تعیین قیمت لباس کار دوبنده تاثیر گذار خواهد بود.

شما میتوانید با بررسی وب سایت ما و مشاهده ی انواع مختلفی از لباس های کار، قیمت لباس های کار را مشاهده کرده و نسبت به ثبت سفارش خود با خیالی آسوده بپردازید.

لباس کار دوبنده

مزایای لباس کار دوبنده

لباسکار به طور معمول پوششی است سراسری که شامل تنه، دست ها و پاها می باشد و بدن را ازشرایط محیطی حفظ می نماید. استفاده از لباس کار مزایای زیادی دارد، به عنوان مثال، لباس فرم برای کارمندان یک ابزار بازاریابی موثر در مقایسه با دیگر تبلیغات است.

یکی از بزرگترین منافع استفاده از لباس فرم افزایش بهره وری است. با توجه به نظرسنجی های انجام شده از بین 55 درصد از کارگران آنان بر این عقیده اند که پوشیدن لباس فرم سازندگی را بالا می برد چرا که  لباس یکدست در محل کار حس برابری و کار گروهی توام ایجاد می کند. در نتیجه کارمندانی شادتر، با ظاهری جذاب برای شرکت بوجود می آید و کارکنان خوشحال بهره وری شرکت را (که یکی از منافع کارفرمایان است) بالا می برند.

استفاده از لباس کار در محیط های کاری هم موجب حفاظت و ایمنی است و هم در درجات بالاتر دید مثبتی را به دیگران القا میکند.  هنگامی که یک مشتری یک کارمند را در لباس فرم می بیند، این احساس به مشتری القا می شود که یک محصول بهتر و با کیفیت بالاتر از خدمات دریافت خواهد کرد و این به نوعی خود موجب بازار یابی وفروش بیشتر شما در بلند مدت خواهد شد.

بنابراین با خرید عمده لباس کار دوبنده، هم به یک پارچگی تیم کاری خود بپردازید و هم به صورت حرفه ایی در یاد مشتریان خود ثبت شوید.😊

لباس کار مردانه

سفارش عمده لباس کار دوبنده در تهران

اگر به دنبال خرید و سفارش لباسکار دوبنده در تهران هستید و قصد دارید برای کارکنان کسب و کار خود لباس کار دوبنده ارزان قیمت با کیفیتی عالی و قیمت مناسب تهیه کنید ، صنعت دوخت یادگار  با تولید عمده لباس کار دوبنده می تواند همراه شما در این انتخاب باشد . برای دریافت لیست قیمت لباس کار دوبنده با همکاران ما در ارتباط باشید .

لباس کار دوبنده

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

10s دیدگاه

  1. sara آذر 27, 1401 در 6:58 ق.ظ - پاسخ

    قیمت ها به روز هستند؟

    • admin آذر 28, 1401 در 3:37 ق.ظ - پاسخ

      بله همه ی قیمت های سایت به روز رسانی شده است .

  2. alireza آذر 28, 1401 در 5:06 ب.ظ - پاسخ

    تولیدی لباس کار هستید یا صرفا فروشنده اید ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 3:28 ق.ظ - پاسخ

      صنعت دوخت یادگار تولید کننده و فروشنده انواع لباس کار با قیمت مناسب هست .

  3. الی آذر 29, 1401 در 1:47 ب.ظ - پاسخ

    به نظرتون خرید لباس کار دوبنده بهتره یا لباس کار دو تکه ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 2:14 ب.ظ - پاسخ

      توصیه می کنم مقاله رو با دقت بخونید تا جواب سوالتون رو دریافت کنید .

  4. امید ساعدی آذر 30, 1401 در 12:30 ب.ظ - پاسخ

    بهترین برند تولید کننده لباس کار چه برندی است ؟

    • admin آذر 30, 1401 در 12:54 ب.ظ - پاسخ

      در بازار برند های زیادی هست . دوخت یادگار تلاش می کنه یکی از بهترین ها باشد .

  5. قاسمی بهاره دی 4, 1401 در 4:18 ب.ظ - پاسخ

    چقدر طول می کشه تا سفارش ها به دستمون برسه ؟

    • admin دی 5, 1401 در 2:52 ب.ظ - پاسخ

      در اسرع وقت به شما تحویل داده میشه

درج دیدگاه