دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

لباس کار جوشکاری

لباس کار جوشکاری

فهرست مطالب

همه چیز درباره ی لباس کار جوشکاری

اگر قصد سفارش و خریدعمده  لباس کار جوشکاری را دارید ، در خرید لباس کار جوشکاری خود، به عنوان یک متخصص جوشکاری، مهم است که مطمئن شوید که لباس کار جوشکاری مناسبی را برای کار خود تهیه می کنید . اگر زمان آن رسیده است که خرید لباس کار جوشکاری را شروع کنید، باید این سه دستورالعمل ساده را به خاطر بسپارید تا بتوانید تجهیزات مناسب برای این کار را خریداری کنید.

  1. طراحی حرفه ایی

مطمئن شوید لباس کار جوشکاری مورد نظر،  برای استفاده توسط متخصصان جوشکار طراحی شده است فقط به این دلیل که چیزی  که به نظر می رسد ممکن است یک لباس کار جوشکاری  خوب و راحت برای پوشیدن در حین جوشکاری باشد، به این معنی نیست که این نوع لباس کار جوشکاری مورد اعتماد است.

از آنجایی که لباس‌ کار جوشکاری شما در معرض جرقه‌ها و دماهای بالا قرار می‌گیرند، و از آنجایی که می‌خواهید در هنگام انجام یک کار خطرناک مانند جوشکاری تا حد امکان از شما محافظت شود، مهم است که به دنبال لباس کار جوشکاری باشید که به‌طور خاص برای این کار طراحی شده است.  به طور حتم  لباس هایی که برای استفاده در هنگام جوشکاری رتبه بندی شده اند، انتخاب این نوع لباس بهترین گزینه برای محافظت از خود در هنگام کار سخت است.

  1. آن را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید

هنگام خرید لباس کار جوشکاری، آن را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. اگر لباس‌ کار جوشکاری ارزان‌تری بخرید، احتمالاً در روزهای شلوغ کاری آن‌ها را نمی‌پوشید چون با آن راحت نیستید و یا توجه نمیکنید و این به این معنی است که ممکن است مجبور شوید در نهایت لباس‌های جوشکاری بیشتری بخرید. خرید لباس جوشکاری خود را سرمایه گذاری در نظر بگیرید که انجام کارتان را برای شما آسان تر و ایمن تر می کند.

علاوه بر این، به این فکر کنید که اگر لباس و تجهیزات جوشکاری باکیفیت بخرید که ممکن است بتوانید هر روز برای ماه ها یا حتی سال ها در محل کار بپوشید، چقدر می توانید پس انداز کنید. سپس، ممکن است متوجه شوید که ارزش آن را دارد که کمی پول بیشتری را برای تجهیزات با کیفیت بالاتر خرج کنید.

  1. مطمئن شوید که متناسب است

تناسب مناسب برای لباس به طور کلی مهم است و در مورد لباس کار جوشکاری اهمیت بیشتری پیدا میکند. اگر وسایل شما خیلی کوچک است، ممکن است به اندازه کافی شما را برای محافظت مناسب پوشش ندهد. اگر خیلی بزرگ باشد، ممکن است حرکت صحیح را برای شما دشوارتر کند. این می تواند خطرناک باشد و همچنین می تواند انجام کار را برای شما دشوارتر کند.

خرید لباس کار مناسب جوشکاری ضروری است تا بتوانید از خود محافظت کنید و برای آنچه که هر روز کاری ممکن است به همراه داشته باشد کاملاً آماده باشید. نکات بالا به شما در خرید لباس کار جوشکاری کمک می کند. گزینه های خود را در فروشگاه های محلی بررسی کنید و به برخی از لباس های جوشکاری و تجهیزات حفاظت شخصی که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید نگاه کنید. در کوتاه ترین زمان، شما باید بتوانید کمد لباسی بسازید که بتوانید در محل کار بپوشید.

در شغل جوشکاری لباس و حفاظت و ایمنی در اولویت است. هر چیزی که یک جوشکار در محل کار بپوشد، همیشه چیزی است که باید به ایمنی کمک کند، اما همچنان آن نوع راحتی را ارائه می دهد که دقت و تحرک مورد نیاز هر جوشکار را از بین نمی برد. چه ماسک جوشکاری، پیش بند جوشکاری، ژاکت جوشکاری یا حتی دستکش جوشکاری، دریافت محافظ جوش با کیفیت بالا چیزی است که شما نیاز دارید.

لباس کار جوشکاری

نکات خرید بهترین عمده لباس کار جوشکاری

اگر برای انواع مختلف پیراهن های جوشکاری در اینترنت گشت و گذار کرده باشید، متوجه خواهید شد که تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد. حتی ممکن است تصمیم به خرید دو یا سه نوع مختلف داشته باشید. در اینجا هدف از خرید لباس جوشکاری   آن است که آنچه لازم دارید را  باید در نظر بگیرید تا در نهایت مورد مناسب را بدست آورید.

برای خرید و سفارش عمده لباس کار جوشکاری ،باید نوع کار ، اندازه و جنس پارچه ، شرایط آب و هوایی و میزان مقاومت آن  را در نظر بگیرید

لباس کار جوشکاری ضد شعله چه خصوصیاتی دارد؟

لباس کار جوشکاری FR:  اگر کمی تحقیق کرده باشید، می‌دانید که برخی از پیراهن‌های جوشکاری واقعاً جذاب به نظر می‌رسند، اما اگر ادامه دهید و به توضیحات نگاه کنید، «معمولا ضد شعله» را در آنجا پیدا نمی‌کنید. کاری که می خواهید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که برچسب تأیید شده “FR” را می بینید.

برای اینکه یک پیراهن جوشکاری گواهی “FR” دریافت کند، از طیف وسیعی از تست های عملکرد عبور می کند. فقط زمانی که این تست ها را پشت سر گذاشته باشد می تواند آن مهر تایید را داشته باشد که FR نامیده می شود. بدون آن، شما فقط برای یک پیراهن معمولی که از جای دیگر خریداری می کنید، پول خرج می کنید.

  • پارچه با پنبه ضد شعله

اکثر این لباس کار جوشکاری مرغوب  از پنبه ساخته می شوند. در این مورد به یک پیراهن نخی مقاوم در برابر آتش نیاز دارید. دلیل اینکه پنبه ماده ای عالی برای جوشکاری پیراهن ها است، راحت و قابل تنفس بودن آن است. اینها چیزهایی هستند که برای به دست آوردن تحرک مورد نیاز هنگام کار به آنها نیاز دارید. برخی نیز از پلی استر یا نایلون برای افزایش تحرک استفاده می کنند.

مطمئن شوید که جزئیات پارچه چیزی را که می‌خرید بررسی کنید تا در نهایت ناامید نشوید. اندازه، ابعاد مناسب برای شما نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که سایز مناسب با تیپ بدنی خود را انتخاب کنید.

اگر بتوانید فقط یک پیراهن جوشکاری سفارشی داشته باشید عالی خواهد بود، اما اینطور نیست. اطمینان حاصل کنید که ابعاد ذکر شده در هر فروشگاه اینترنتی را بررسی کرده اید و برای اندازه گیری خود زمان می گذارید تا ابعادی کاملاً متناسب با شما داشته باشید.

به یاد داشته باشید که پس از اندازه گیری کمی فضای اضافی بگذارید تا کمی فضا برای حرکت باقی بگذارید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که ابعاد پیراهنی را که معمولاً برای محل کار می پوشید در نظر بگیرید. به این ترتیب می‌دانید که آنچه به دست می‌آورید چیزی است که کاملاً برای شما مناسب است.

دکمه ها یا پانچ ها که در اکثر پیراهن های جوشکاری دارای دکمه هستند اما سایر پیراهن ها دارای بانچ هستند. در حالی که این ترجیحی است که واقعاً به شما بستگی دارد، زیب ها نیز بسیار عالی عمل می کند که گرما را بیشتر نگه می دارد، اما دکمه ها به همان خوبی کار را انجام می دهند.

  • محدودیت های شستشو لباس کار جوشکاری

برای اینکه یک پیراهن جوشکاری مقاوم در برابر آتش باشد، باید از پوشش خاصی ساخته شود که این ویژگی را به آن بدهد. واقعیت این است که این لباس کار جوشکاری معمولاً محدودیت‌هایی برای شستشو دارند، زیرا هر شست‌وشو اثر این پوشش ویژه را کاهش می‌دهد. در حالی که برخی از تولید کنندگان این جزئیات را حذف می کنند، برخی با مهربانی آن را در توضیحات محصول قرار می دهند.

آنچه شما ازیک لباس کار جوشکاری مناسب می خواهید یک لباس با بیشترین امکان میزان  شستشو است تا بتوانید استفاده از پیراهن جوشکاری را برای مدت زمان طولانی تری به حداکثر برسانید.

طرح طیف وسیعی از طرح‌ها برای  لباس کار جوشکاری و  پیراهن‌ها وجود دارد که با مفاهیم متفاوتی همراه است. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که نباید پیراهن جوشکاری را فقط برای طراحی آن انتخاب کنید. باید بین آن، پارچه، و گواهی FR که مهمترین فاکتورها هستند، تعادل وجود داشته باشد.

این بیش از همه ایمنی است و طراحی فقط بعد از آن می آید. با در نظر گرفتن این سه فاکتور در انتخاب بهترین پیراهن جوشکاری، خرید یکی دیگر دردسرساز نخواهد بود. تنها چیزی که نیاز دارید این است که همه چیز را در چشم انداز نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که پیراهن جوش شما دارای گواهی FR است و از پارچه ساخته شده است که حداکثر محافظت را به شما می دهد. اول ایمنی و بعد طراحی اگر یکی را بیابید که همه این عوامل را داشته باشد، برنده شده اید!

لباس کار جوشکاری

بهترین اندازه برای ژاکت جوشکاری چیست؟

انتخاب اندازه مناسب برای ژاکت جوشکاری ضروری است. اگر گزینه اشتباهی را انتخاب کنید، در نهایت احساس ناراحتی می کنید که بر عملکرد کاری شما  تأثیر می گذارد. قبل از اینکه جلو بروید و اندازه ای را انتخاب کنید، مطمئن شوید که اندازه قفسه سینه خود را با پیچاندن یک نوار اندازه گیری در اطراف قسمت بالایی بدن اندازه گیری کنید.

اگر ناحیه شکم شما به میزان قابل توجهی بزرگتر است، ناحیه شکم را اندازه بگیرید. مهم است که نوار اندازه گیری را خیلی محکم به بدن خود نپیچید. کمی فضای خالی  همیشه بهتر است. یک نکته این است که وقتی لباس کار معمولی خود را می پوشید، اندازه گیری را انجام دهید.

جنس لباسکار جوشکاری یا راحتی لباس کار جوشکاری، کدام مهمتر است؟

هنگام خرید لباسکار جوشکاری  که برخی مواد ژاکت جوشکاری را به راحتی  آن ترجیح می دهند، واقعیت این است که ایمنی حرف اول را می زند.

بنابراین، در انتخاب، باید به سراغ موردی بروید که با آن راحت هستید تا از ایجادخطر ایمنی جلوگیری کنید. برخی از تولیدکنندگان وجود دارند که به مواد باکیفیت و راحتی در ژاکت های جوشکاری تعادل می دهند و این به شما بستگی دارد که یکی را پیدا کنید که متناسب با نیاز و خواسته شما باشد.

جوشکاران در سراسر جهان به حداکثر محافظت از سر تا پا نیاز دارند زیرا در محیط های پرخطر کار می کنند. دست کم گرفتن آنچه که ژاکت های جوشکاری می توانند با پوشیدن لباس نامناسب انجام دهند، می تواند جوشکاران را در معرض صدمات یا حوادث ناخواسته قرار دهد.

بنابراین چه جوشکاری باشد، چه برش با سوخت اکسی یا سنگ زنی سنگین، انتخاب ژاکت جوشی مناسب برای کارتان ضروری خواهد بود.

سفارش عمده لباس کار جوشکاری در تهران

بی شک ایمنی در بسیاری از شغل های پر خطر حرف اول را می زند . و داشتن لباس کار جوشکاری مناسب می تواند امنیت بسیاری به همراه بیاورد . 

اگر برای کسب و کار خود به دنبال خرید عمده و سفارش لباس کار جوشکاری هستید ، یا اگر مدیریت مجموعه ای بزرگ را بر عهده دارید  که برای برندینگ ، امنیت و نظم کاری ،قصد خرید عمده لباس کار جوشکاری ارزان از تولیدی را دارید ، تولیدی دوخت یادگار  می تواند شمار را در این امر مهم یاری کند .

صنعت دوخت یادگار در تهران ، با دوخت و تولید انواع لباس کار از جمله لباس کار جوشکاری و با بهره گیری از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، می تواند مجری ایده های شما باشد .

برای خرید سایر انواع لباس کار ، سفارش و دوخت لباس کار صنعتی از تولیدی عمده لباس کار در تهران ، راه های  ارتباطی بسیاری ذکر شده است . کارشناسان ما  شما را در انتخاب و خرید لباس کار یاری می کند تا تجربه خریدی عالی را از دوخت یادگار تجربه کنید .

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

10s دیدگاه

  1. sara آذر 27, 1401 در 3:25 ب.ظ - پاسخ

    به خرید عمده تخفیف تعلق می گیره؟

    • admin آذر 28, 1401 در 3:33 ق.ظ - پاسخ

      دوخت یادگار تلاش می کند تا با مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت را ارائه دهد.

  2. علی آذر 28, 1401 در 4:21 ب.ظ - پاسخ

    چه مدت زمانی طول می کشه تا سفارش ها آماده تحویل بشه؟

    • admin آذر 29, 1401 در 3:32 ق.ظ - پاسخ

      در کمترین زمان ممکن سفارش شما آماده می شود .

  3. الهام آذر 29, 1401 در 1:40 ب.ظ - پاسخ

    امکان داره نمونه کار هاتون رو از نزدیک ببینم ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 2:17 ب.ظ - پاسخ

      بله امکان خرید حضوری برای مشتریان فراهم شده است .

  4. امید آذر 30, 1401 در 12:19 ب.ظ - پاسخ

    امکان چاپ برند روی لباس کار هست ؟

    • admin آذر 30, 1401 در 1:10 ب.ظ - پاسخ

      بله شما می تونید برند یا لوگو کسب و کار خودتون رو روی لباس چاپ کنید .

  5. بهاره قاسمی دی 4, 1401 در 4:12 ب.ظ - پاسخ

    دوخت یادگار فروشنده است یا تولید کننده لباس کار ؟

    • admin دی 5, 1401 در 2:54 ب.ظ - پاسخ

      دوخت یادگار تولید کننده و فروشنده لیاسکار هست .

درج دیدگاه