دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

تولید عمده لباس بیمارستانی

تولید عمده لباس بیمارستانی

فهرست مطالب

درباره لباس بیمارستانی بیشتر بدانید !

لباس بیمارستانی چیست ؟

به لباسی که توسط جراحان ، پرستاران و پزشکان و سایر کارمندان و کارگران مراکز درمانی و بیمارستان ها پوشیده می شود ، لباس بیمارستانی گفته می شود .مهم ترین  هدف از پوشیدن لباس فرم بیمارستان ، حفظ ایمنی و مراقبت از جان انسان ها در مقابل میکروب ، ویروس و بیماری ها  می باشد .

در تمامی مراکز درمانی پوشیدن لباس فرم بیمارستان رواج دارد و یکی از قوانین بهداشتی می باشد . لباس فرم بیمارستان در انواع مختلف تولید می شود که خود می تواند به لباس فرم بیمارستانی مردانه و زنانه تقسیم شود .

لباسکار بیمارستان در رنگ های مختلف تولید می شود که هر رنگ می تواند بیان گر موقعیت شغلی یا بخش خاصی از مرکز درمانی باشد . در ادامه با جزئیات بیشتری درباره لباس بیمارستانی آشنا می شوید .

تولید عمده لباس بیمارستانی

جنس لباس بیمارستانی

برای دوخت لباس کار بیمارستانی از پارچه های مختلفی استفاده می شود : ترگال ساده ، ترگال کجراه ، پارچه فلامنت ، ارچه ویسکوز ، برزنت و تترون .

انتخاب پارچه لباس فرم بیمارستانی به نوع شغل یا کاربرد آن در بیمارستان بستگی دارد اما معمولا از جنسی دوخته می شودکه در مقابل شستشو و ضدعفونی بادوام و مقاوم باشد رنگ پارچه باید ثابت باشد و تغییر رنگ ندهد.

لباس کار بیمارستانی تا حد امکان باید سبک و لطیف باشد تا بتوان در مدت زمان طولانی و شیفت های کاری آن را به راحتی تحمل کرد . نکته دیگری که باید  در انتخاب لباس بیمارستانی به آن توجه کرد ، اطمینان از عدم ایجاد حساسیت پوستی است .

تولیدی لباس بیمارستانی

انواع لباس فرم بیمارستان

لباس فرم بیمارستانی تنها مخصوص کادر درمان نمی شود و طیف وسیعی از افراد را در بر می گیرد ، این افراد شامل :

  • بیمار
  • پزشکان
  • پرستاران
  • تیم جراحی
  • کارمندان
  • خدمات بیمارستان

می باشد که معمولا برا اساس موقعیت رنگ لباس فرم بیمارستان تغیر می کند تا بتوان افراد را از هم متمایز کرد .

 

تولید لباس بیمارستان

8 ویژگی لباس بیمارستانی خوب و باکیفیت

انتخاب لباس فرم بیمارستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با جان انسان ها و سلامتی آن ها ارتباط مستقیم دارد .همان طور که گفته شد هدف از پوشیدن لباس فرم بیمارستان جلوگیری از انتقال بیماری و میکروب است بنابراین لباس فرمی را انتخاب کنید که در بالاترین کیفیت باشد و ویژگی های زیر را داشته باشد :

  1. سبک و لطیف باشد .
  2. نازک و بدن نما نباشد
  3. بدن بیمار یا پزشک را به طور کامل بپوشاند .
  4. باعث تعریق و عرق سوختگی نباشد .
  5. مانع از نفوذ مایعات و ترشحات باشد .
  6. حساسیت و آلرژی ایجاد نکند .
  7. حدالمکان درز ، دکمه ،زیپ و قطعات جداشدنی نداشته باشد .
  8. قیمت مناسب و مقرون به صرفه داشته باشد .
لباس بیمارستانی با کیفیت و خوب

مزایای خرید لباس بیمارستانی

یکی از مهم ترین نیاز های مراکز درمانی خرید لباس فرم بیمارستان استاندارد  است تا مزایای زیر به همراه داشته باشد :

  • رعایت پروتکل های بهداشتی
  • جلوگیری از ورود میکروب و عفونت به بدن
  • ایجاد نظم و یکدستی در محیط بیمارستان
  • تشخیص و تمایز افراد بر اساس شغل و موقعیت
خرید عمده لباس بیمارستانی

قیمت لباس بیمارستانی

پس از راه اندازی بیمارستان و مراکز درمانی ، تهیه لباس فرم بیمارستان یکی از مهم ترین کارهاست و از آنجا تعداد لباس بیمارستانی که خریداری می شود متنوع و زیاد است ، قیمت خرید لباس بیمارستان اهمیت ویژه ای پیدا می کند چرا که می تواند در برآورد هزینه ها موثر باشد .

خوب است بدانید که قیمت لباس بیمارستانی به وزن و جنس لباس ، کیفیت پارچه ، نوع باس بیمارستانی و مدل آن ارتباط مستقیم دارد .برای خرید لباس بیمارستان به تعداد بالا و به صورت عمده پیشنهاد می شود از تولیدی های معتبر دوخت لباس کار راهنمایی و کمک بگیرید تا در کاهش هزینه ها به طور قابل توجهی صرفه جویی شود .

فروش عمده لباس بیمارستانی

خرید لباس بیمارستانی از تولیدی

خرید لباس بیمارستان برای تمامی کارمندان و پزشکان و پرستاران بیمارستان می توان هزینه بالایی داشته باشد . بهترین راه مشاوره با تولیدی لباس کار است .خرید از تولیدی لباس کار این امکان را به شما می دهد که فرم بیمارستانی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و استاندارد در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می شود ، ضمن این که هزینه دوخت لباس بیمارستانی ارزان تر و به صرفه تر است .

تولیدی دوخت یادگار ؛ بهترین تولیدی لباس بیمارستانی در تهران ، اماده دریافت سفارش به صورت آنلاین و فروش عمده لباس بیمارستانی در تهران و سایر شهرستان هاست . خرید لباس فرم بیمارستان از تولیدی دوخت یادگار ارزان تر ، مطمئن تر و سریع تر انجام می شود و این امکان را به شما می دهد که با حذف واسطه ها در کاهش هزینه ها و مدیریت بودجه موثر باشید .

یکی دیگر از مزایای خرید  عمده لباس بیمارستانی از تولیدی دوخت یادگار امکان ثبت سفارش آنلاین و خرید اینترنتی لباس بیمارستانی است .بدین صورت دیگر نیازی به حضور در تولیدی ندارید و می توانید در زمان ، انرژی و هزینه های جانبی صرفه جویی کنید .

تولیدی لباس بیمارستانی

تولید عمده لباس بیمارستانی

همان طور که می دانید هر لباس بیمارستان در انواع مختلف و رنگ های متفاوت بر اساس موقعیت شغلی دوخته می شود از روپوش های سفید پزشکی گرفته تا اسکراب های سبز و آبی اتاق عمل ، لباس بیمار و کادر خدمات همگی به تعداد بالا تهیه و دوخته می شود .برای خرید عمده لباس بیمارستان در مدل ها ی مختلف و رنگ های متفاوت نیاز به تولیدی لباس بیمارستانی دارید که بتواند در مدیریت هزینه ، انتخاب پارچه و سایز بندی به شما کمک کند .

دوخت یادگار با تولید و فروش عمده لباس بیمارستانی در تهران و سایر شهرستان ها این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید سفارش آنلاین خود را از طریق همین صفحه ثبت و خرید اینترنتی لباس بیمارستانی را بدون حضور انجام دهید .

ست اتاق عمل مردانه-دوخت یادگار

بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس بیمارستانی در تهران

دوخت یادگار بزرگترین مرکز فروش انواع لباس کار در تهران  است که آماده دوخت و تولید انواع لباس کار برای مشاغل مختلف می باشد و امکان فروش عمده لباس کار در تهران و سایر شهرستان ها را برای مشتریان خود فراهم کرده است .

با توجه به مشغله افراد ، شهرهای پرترافیک  و زمان کم برای حضور در فروشگاه ، امکان خرید آنلاین لباس بیمارستانی یکی از مزیت های تولیدی دوخت یادگار می باشد که شما را قادر می سازد تا سفارش اینترنتی لباس بیمارستانی را در مدل  و رنگ های دلخواه ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید . 

برای سفارش تولید عمده لباس کار با دوخت یادگار در ارتباط باشید .

تولید عمده لباس کار

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

درج دیدگاه