دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

لباس کار تابستانی

همه چیز درباره لباس کار تابستانی

یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید لباس کار باید در نظر گرفت ، ویژگی لباس کار با توجه به شرایط آب و هوایی و فصول مختلف سال است . دقت به شرایط جوی منطقه و انتخاب لباس کار مناسب یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام سفارش لباس کار باید به آن توجه فرمایید .

 بدون شک لباس کار افرادی که در مناطق گرمسیر کار می کنند با لباس کار در مناطق سردسیر متفاوت است .و یا کسانی که محل کار آن ها در رستوران و آشپزخانه هاست در تابستان گرمای مضاعفی را تجربه می کنند .اما به طور کلی لباس کار تابستانی باید ویژگی های مشخص و پایه ای را داشت باشد که در ادامه مقاله ان را بررسی می کنیم :

لباس کار تابستانی

نکات خرید عمده لباس کار تابستانی و خنک

بدون توجه به شرایط کاری خاص و مناطق ویژه آب و هوایی لباس کار مناسب فصل گرما و خنک باید خصوصیات مشخصی داشته باشد و هنگام سفارش تولید عمده لباس کار تابستانه به این نکات توجه شود :

  • جنس لباس کار تابستانی : جنس لباس کار تابستانی باید از پارچه های خنک و سبک دوخته شود مثل ترگال ، نخ پنبه و..
  • سایز لباس کار تابستانی : لباس کار مناسب فصل گرم نباید به تن بچسبد تا امکان گردش هوا فراهم شود .
  • رنگ لباس کار تابستانی : یکی از مهم ترین نکات لباس کار خنک و مناسب تابستان ، استفاده از رنگ های روشن است تا گرمای کم تری را به خود جذب کند و
  • مدل لباس کار تابستانی: ممکن است با توجه به شرایط آب و هوایی و قرار گرفتن کارکنان در مقابل نور خرشید مدل لباس کار می تواند تغیر کند . این که لباس کار آستین بلند یا کوتاه باشد و یا از یقه در دوخت آن استفاده بشود یا خیر می تواند نکات خرید لباس کار باشد .

قیمت عمده لباس کار تابستانی

هنگام خرید عمده لباس کار تابستانی توجه به قیمت لباسکار خنک اجتناب ناپذیر است به خصوص این که ممکن است مجموعه از تعداد کارکنان زیادی برخوردار باشد و تهیه لباس کار تابستانی برای همه کارکنان هزینه بسیاری بر دوش مدیریت بگذارد .

 قیمت عمده لباس کار تابستانی می تواند بر اساس موارد مختلفی تغییر کند از جمله :

  • جنس پارچه
  • تعداد سفارش
  • مدل لباس کار
  • کیفیت دوخت
  • سفارشی سازی
  • هزینه حمل
لباس کار تابستانی

مزیت استفاده از لباس کار تابستانی

قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و گرمای هوا ممکن است منجر به بروز مشکلاتی مثل گرمازدگی ، افت فشار ، سردرد و سر گیجه و اختلال در مغز شود . که این عامل هم می تواند باعث کاهش راندمان و کارایی افراد شود و هم ممکن سلامتی کارکنان به طور ویژه ای به خطر بیافتد .

به همین دلیل در تولید عمده لباس کار تابستانی معمولا از پارچه های خنک و سبک استفاده می شود تا امکان گردش هوا فراهم شود و هم چنین میزان تعریق کاهش یابد . بدین طریق کارایی و راندمان کار مفید افزایش می یابد .

تیشرت کار

جنس لباس کار تابستانی

برای تهیه و دوخت عمده لباس کار تابستانی ، یکی از اولین نکته  هایی که قابل توجه است ، دقت در جنس پارچه انتخابی است . همان طور که پیش تر گفته شد ، لباس کار تابستانه باید خنک و سبک باشد و امکان در گردش بودن جریان هوا فراهم شد . برای بهترین جنس مناسب لباس کار تابستانی موارد زیر پیشنهاد می شود :

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال
  • پارچه فلامنت کج راه
  • پارچه کتان
لباس کار تابستانی

بهترین مدل لباس کار مناسب فصل تابستان چیست ؟

تولیدی عمده لباس کار دوخت یادگار امکان دوخت و خرید انواع لباس کار را برای مشتریان خود فراهم کرده است . اما این سوال پیش می آید که بهترین لباس کار برای فصل تابستان و روزهای گرم سال کدام نوع لباس کار است ؟

  • تیشرت کار: یکی از بهترین لباس کاری که با استقبال زیادی برای فصل تابستان روبرو است ، تیشرت کار درجه یک و خنک تولیدی دوخت یادگار است که معملا جنس این تیشرت ها از جودون بوده که مناسب فصل تابستان است و در مقابل شستشوی زیاد کیفیت خود را از دست نمی دهد .
  • لباس کار یکسره : مزیت استفاده از لباس کار یکسره در تابستان این است که می توان پوشیدن لباس شخصی زیر لباس کار را حذف کرد تا جریان هوا در داخل لباس امکان پذیر باشد .
  • لباس کار دوبنده : ترکیب لباس کار دوبنده و تیشرت کار یکی از بهترین ست لباس کار تابستانی است که هم خنک است و هم فرم کار حفظ شده است .
روپوش آشپزی تابستانه

لباس کار تابستانی در مشاغل مختلف :

روپوش پزشکی تابستانی :  پزشکان  و پرستاران به داشتن شیفت های طولانی معروف هستند و در روزهای گرم سال نباید شرایط به گونه ای باشد که از پوشیدن لباس کار پزشکی و پرستاری خسته شوند و موجب آزردگی  ناراحتی پرسنل محترم کادر درمان نشود .

روپوش پزشکی تابستانی از جنس تترون خنک و نازک دوخته می شود تا باعث تعریق کادر پزشکی نشود و جریان هوا  در گردش باشد تا لباس پزشکی و پرستاری بوی نامطبوع نگیرد .

در بسیاری از مراکز درمانی از روپوش جلوبسته استفاده می شود تا کارکنان بتوانند از پوشیدن لباس شخصی زیر لباس کار اجتناب کنند . برای  روپوش پزشکی تابستانی مناسب آقایان می توان از آستین کوتاه استفاده کرد .

 

روپوش آشپزی تابستانی  :آشپزخانه محیطی گرم و مرطوب است که شرایط تعریق بیشتری دارد و از آنجا که در فصل تابستان میزان دما به طرز قابل توجه ای بالاتر می رود باید از لباس اشپزی تابستانی مناسب استفاده کرد . جنس لباس کار رستوران یا روپوش اشپزی باید بسیار سبک و خنک باشد .و در دوخت و تولید ان  از سایز مناسبی استفاده شود تا چسبان نباشد . هم چنین در تهیه لباس کار آشپزی باید از رنگ های سفید و روشن استفاده شود تا هم جاذب گرما نباشد و هم بهداشت محیط را فراهم کند .

پوشاک صنعتی تابستانی : کار در کارخانه های صنعتی و کارگاه های  نیمه صنعتی ملزم استفاده از پوشاک مناسب است تا ایمنی را فراهم کند در شرایط آب و هوای گرم و مناطق صنعتی گرمسیر ، توجه به جنس پوشاک صنعتی بسیار قابل توجه و مهم است چرا که نه تنها راندمان و کاراریی را بالا می برد بلکه می تواند ضامن سلامتی کارگران و مهندسان باشد و از گرمازدگی و افت فشار جلوگیری شود . 

بنابراین از پوشاک صنعتی مناسب فصل تابستان استفاده می شود که سبک ، خنک ، سایز مناسب و رنگ روشن برخوردار است .دقت  در کوتاهی یا بلندی آستین ، داشتن یا نداشتن یقه ، زیپ ، دکمه و… نکتی است که در سفارش پوشاک صنعتی تابستانی باید به آن دقت کرد .

روپوش پزشکی تابستانی

خرید عمده و سفارش آنلاین لباس کار تابستانی

با توجه به مطالبی که خواندید ، از مزیت ها و دلیل استفاده از لباس کار تابستانی آگاه شدید . با توجه به گرمای فصل تابستان ، یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهایی که کارفرما برای کارکنان خود باید انجام دهد تهیه و خرید لباسکار تابستانه است تا بتواند سلامتی نیروی خود را تضمین کند و کارایی او را بالا ببرد .

حالا که از ضرورت خرید لباس کار تابستانی مطلع شدید ،  این سوال پیش می آید که از کجا لباس کار تابستانی بخرم ؟

خوشبختانه با توجه به رشد صنعتی دوخت لباس کار در ایران ، تولیدی های بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند ، یکی از بهترین های تولیدی لباس کار تابستانی ، فروشگاه انلاین دوخت یادگار است . که به شما این امکان را می دهد که انواع لباس کار از جمله لباس کار تابستانی را به قیمت تولیدی و به صورت اینترنتی خرداری نمایید . 

برای این کار کافی است از طریق همین صفحه ، سفارش آنلاین لباس کار تابستانی را ثبت کنید و یا  با کارشناسان فروش دوخت یادگار ارتباط برقرار کنید .

خرید اینترنتی عمده لباس کار تابستانی چه مزیتی دارد ؟

رشد دنیای دیجیتال همه کار ها را ساده کرده است و امروزه بدون نیاز به حضور در بازار و اتلاف وقت و انرژی می توانید از هر کجا که هستید لباس کار مورد نظر خود را خریداری کنید . از مهم ترین ویژگی سفارش آنلاین عمده لباس کار تابستانی می توان موارد زیر را نام برد ؟

  • صرفه جویی در زمان
  • بدون محدویت زمانی و مکانی
  • امکان مقایسه قیمت ها 
  • بازدید از همه محصولات تولیدی 
  • کاهش اتلاف انرژی 
  • کاهش هزینه ها 

خرید از تولیدی عمده لباس کار  دوخت یادگار این امکان را به شما می دهد که با حذف واسطه ها میتوانید کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با قیمت مناسب از تولیدی تهیه کنید . 

دوخت یادگار ؛ بهترین تولیدی عمده لباس کار تابستانی در تهران است که آماده فروش عمده لباس کار تابستانی به سراسر ایران می باشد .

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید
7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

فروردین 9, 1403 مقالات

استفاده از لباس کار برای تبلیغات روشی موثر است که با هدف برندسازی انجام می

بیشتر بخوانید

8s دیدگاه

  1. علی طاهری تیر 3, 1402 در 3:26 ق.ظ - پاسخ

    برای خرید لباس کار تابستانی از تولید امکان خرید حضوری هست ؟

    • admin تیر 3, 1402 در 3:52 ق.ظ - پاسخ

      بله خرید حضوری و آنلاین امکان پذیر است .

  2. مهدی تیر 3, 1402 در 3:54 ق.ظ - پاسخ

    امکان خرید عمده لباسکار تابستانی هست ؟

    • admin تیر 3, 1402 در 3:57 ق.ظ - پاسخ

      بله تولیدی دوخت یادگار تولید کننده عمده لباس کار تابستانی است .

  3. صبوری تیر 3, 1402 در 3:56 ق.ظ - پاسخ

    سفارشی دوزی روی لباس کار تابستانی دارید ؟ مثل چاپ برند یا دوخت لوگو ؟

    • admin تیر 3, 1402 در 3:58 ق.ظ - پاسخ

      امکان سفارشی دوزی لباسکار تابستانه هست . با کارشناسان دوخت یادگار در تماس باشید .

  4. سعید پارسا تیر 3, 1402 در 4:00 ق.ظ - پاسخ

    قیمت لباسکار تابستانه چند است ؟

    • admin تیر 3, 1402 در 4:02 ق.ظ - پاسخ

      جناب پارسا قیمت لباس کار تابستانه در اثر عوامل مختلفی مثل مدل ، جنس ، تعداد سفارش و…. تغییر می کند برای کسب اطلاغات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشد .

درج دیدگاه