دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

تولید عمده تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

فهرست مطالب

تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

بخش مهم از لباس های تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی است که با هدف برندینگ یک حرفه ، کسب و کار ، سازمان و حتی یک فرد تولید و خریداری می شود . این تی شرت ها در واقع تیشرت کار هستند که  با طراحی سفارشی به منظور تبلیغات یک برند تولید می شود و به دست مصرف کننده می رسد تا در معرض دید جامعه هدف قرار گیرد .

ویژگی اصلی تیشرت تبلیغاتی نسبت به سایر تی شرت و البسه ، استفاده از تصاویر ، لوگو یا طرح های هنری برای آشنایی مخاطب با برند سازمان یا شرکت است . این تیشرت ها  جز ارزان ترین و ماندگار ترین روش تبلیغ کالا ، خدمات و یا برند است به شرط آن که اصول طراحیو تولید تیشرت تبلیغاتی را بدانید و در انتخاب جزئیات تی شرت تبلیغاتی آگاهی داشته باشید .

اگر هنوز برای سفارش تولید عمده تیشرت تبلیغاتی اقدام نکرده اید، یکی از موثر ترین و در عین حال ارزان ترین روش تبلیغ برند یا محصول خود را از دست داده اید ! چرا که در مقابل تبلیغات گران و پر هزینه تلویزیون یا مجلات ، استفاده از تیشرت هایی که به صورت متحرک در جامعه و اماکن مختلف قرار دارند ، روشی مقرون به صرفه و بهترین روش برندینگ محسوب می شود .

برای اطلاع از چگونگی و آگاهی از تبلیغات با تی شرت ، تا پایان  این مقاله با تولیدی تیشرت تبلیغاتی و لباس کار  دوخت یادگار همراه باشید .

تیشرت تبلیغاتی

کیفیت تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی به همراه لوگو ی برند شما ، معرف محصول یا خدمات شماست . پس مهم است که کیفیت آن چگونه باشد  چرا که می توند بر ذهنیت استفاده کننده و مخاطب تاثیر بگذارد . از طرفی اگر کیفیت تیشرت تبلیغاتی خوب و عالی نباشد ، مصرف کننده از پوشیدن آن اجتناب می کند و  میزان تبلیغات کم تر می شود .

هم چنین در نظر دشته باشید که هر چه کیفیت تیشرت تبلیغاتی بالا تر باشد عمر مفید آن بیشتر می شود و این یعنی مدت زمان تبلیغات شما افزایش می یابد . استفاده از تیشرت های باکیفیت ، زیبا و استاندارد می تواند در طول زمان حس خوشایندی از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند و این یعنی برگ برنده ی برند شما !

پیشنهاد می شود بخوانید >> نکات خرید تیشرت کار 

تیشرت کار تبلیغاتی

جنس تشرت تبلیغاتی

قبل از انتخاب جنس تیشرت تبلیغاتی باید مشخص کنید که می خواهید لوگوی برند شما روی تی شرت چاپ شود یا گلدوزی ؟

بهترین تیشرت تبلیغاتی برای چاپ لوگو یا مارک برند شما ، استفاده از پارچه های پنبه ، پلی استر و مواد ترکیبی است . و در بین این ها استفاده از پارچه های پنبه ای برای چاپ لوگو روی تی شرت معولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد . جنس پارچه تیشرتی که قرار است روی آن با نخ و چرخ های صنعتی ، گلدوزی انجام شود  ی تواند متفاوت باشد .

هم چنین جنس تیشرت تبلیغاتی باید بادوام باشد چرا که معمولا به عنوان لباس کار تبلیغاتی استفاده می شود بنابر این نباید  در استفاده و شستشو کیفیت خود را از دست بدهد .برای انتخاب جنس پارچه تی شرت تبلیغاتی و گلدوزی یا چاپ برند می توانید از مشاوران دوخت یادگار کمک بگیرید .

تیشرت تبلیغاتی

رنگ تیشرت تبلیغاتی

نقش رنگ ها و تاثیر آن در تبلیغات بر کسی پوشیده نیست . انتخاب درست رنگ تیشرت تبلیغاتی می تواند بر بازار یابی کمک شایانی داشته باشد . بدین منظور بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که فروش بیشتری دارد و مورد پسند همگان است .

تحقیقات نشان می دهد که استفاده از رنگ های خنثی می تواند تاثیر بیشتری در تبلیغات داشته باشد . و هم چنین  پس زمینه ی خوبی برای چاپ یا گلدوزی لوگو روی تی شرت است.

استفاده از رنگ های سفید ، مشکی و خاکستری که معمولا مورد پسند عموم مردم است و همیشه مد و ترند است می تواند انتخاب خوبی برای رنگ تیشرت تبلیغاتی باشد .اما دقت کنید که در هنگام سفارش رنگ تی شرت های تبلیغاتی ، جنس ، سن ، جامعه ی هدف و گروه مصرف کننده را در نظر بگیرید . ضمن این که باید بدانید آیا رنگ انتخابی ، با نوع کسب و کار شما همخوانی دارد؟ و آیا می تواند هدف و منظور شما را بیان کند ؟

تیشرت تبلیغات و کار

طرح تیشرت تبلیغاتی

از آنجایی که تی شرت های تبلیغاتی بیان گر برند شما و هرف شما از کسب و کار است مهم است که چه طرحی و چگونه روی تی شرت چاپ یا گلدوزی شود . طرح تیشرت تبلیغاتی باید در معرض دید و محسوس باشد اما نباید موجب بزرگ و آزار دهنده باشد .چرا که ممکن است مصرف کننده از پوشیدن آن خودداری کند و حس خوبی از استفاده از آن دریافت نکند .

تیشرت کار و تبلیغات

قدرت بازاریابی تیشرت تبلیغاتی

استفاده از تیشرت های تبلیغاتی روشی جاودانه و هدیه ای کلاسیک است . استفاده از تیشرت هایی که برند کاری شما روی آن هک شده باشد می تواند قدرت کسب و کار شما را در مجموعه نشان دهد .

از تیشرت های تبلیغاتی به عنوان ” بیلبورد های متحرک پیاده رو ” یاد می شود .کافی است سری به تیشرت های خود بزنید ! چند درصد از تیشرت های شما با گلدوزی یا چاپ برند های نایک ، آدیداس ، گپ یا مارک های معروف دیگر مشغول تبلیغات برای این شرکت ها بوده اند ؟ در واقع خود شما سال ها و بدون این که بدانید در حال تبلیغات برای برند های معروف بوده اید ! چرا نام شرکت یا لوگو برند شما روی تیشرت های تبلیغاتی نباشد ؟

هدیه تیشرت تبلیغاتی با لوگو برند شما می تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد اگر از جنس مناسب ، طرح زیبا و رنگ شیک استفاده کنید و بدین طریق روشی انحصاری و ماندگار را انتخاب کرده اید .

مزیت استفاده از تیشرت تبلیغاتی پوشش نا محدود و دید بالا با هزینه کم و به صرفه است . از این روش به عنوان آهن ربای فروش برای افزایش آگاهی از برند و نام تجاری کسب و کار شما یاد می شود

تیشرت تبلیغاتی

انتخاب بهترین تیشرت تبلیغاتی

استفاده از تیشرت تبلیغاتی خوب می تواند تاثیر ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد کند و طیف وسیعی از افرد را به خود جذب کند .مهم ترین عوامل در انتخاب تیشرت تبلیغاتی که می تواند تاثیرگزاری آن را افزایش دهد موارد زیر است :

  • دوام و کیفیت
  • رنگ
  • طرح
  • بافت و جنس پارچه
  • وزن
  • گلدوزی یا چاپ برند
  • شرایط شستشو و نگهداری
  • سایز استاندارد
  • نوع دوخت و کیفیت آن

تی شرتی که سایز مناسب ، دوخت تمیز داشته باشد و از جنس با کیفیت دوخته شده باشد مسلما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . ضمن این که استفاده از رنگ های مناسب و طراحی خوب می تواند مخاطب بیشتری را به خود جذب کند .

 

مقاله پیشنهادی : 7 دلیل خرید تیشرت کار برای برند سازی

تیشرت تبلیغاتی| دوخت یادگار

قیمت تیشرت تبلیغاتی

از آنجایی که تیشرت های تبلیغاتی برای تعداد بالا سفارش داده می شود ،هزینه نهایی می تواند مبلغ قابل توجه ای باشد . اما قیمت تیشرت تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل :

  • جنس تیشرت
  • چاپ یا گلدوزی لوگو ؟
  • تعداد قابل سفارش
  • آستین کوتاه یا بلند ؟
  • مدل و طرح تی شرت

معمولا تولیدی های معتبر مثل دوخت یادگار امکان فروش عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران و سایر شهر ها را فراهم کرده اند تا بتوانند در کاهش هزینه تولید تیشرت تبلیغاتی موثر باشند .دوخت یادگار با تولید و فروش انواع تیشرت کار و تی شرت تبلیغاتی ارزان  می تواند به خریدی مطمئن و با قیمت مناسب کمک کند .

تیشرت کار

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی

بخش مهمی از صنعت تبلیغات ، استفاده از تیشرت تبلیغاتی است . پیام کسب و کار شما از طریق پیام تبلیغاتی که روی تی شرت چاپ شده است به گوش مخاطب می رسد و طیف وسیعی از افراد را با خود همراه می کند و  بدین طریق قدرت تجارت شما قوی تر و بزرگ تر می شود .

برای خرید تیشرت تبلیغاتی 4 نکنه را در نظر بگیرید :

  1. لوگو : چاپ برند شما یا گلدوزی آن روی تی شرت تبلیغاتی ، از همیت ویژه ای برخوردار است . شما برای تی شرت تبلیغاتی هزینه می کنید تا افراد بیشتری را با برند خود آشنا کنید . طرح لوگو ، رنگ آن ، انتخاب سایز مناسب و حتی رنگ و جنس پارچه برای چاپ یا گلدوزی می تواند تاثییر گزار باشد . این کار امری تخصصی است . پس بهتر است کار را به کاردان بسپارید و با مشاورین دوخت یادگار در ارتباط باشید.
  2. شعار تبلیغاتی : شعار برند شما که روی تی شرت تبلیغاتی چاپ می شود نه تنها معرف کسب و کار شماست بلکه با خلاقیت می تواند افراد بیشری را به خود جذب کند .
  3. مصرف کننده : قبل از سفارش تولید عمده تیشرت تبلیغاتی باید بدانید چه کسی قرار است این تی شرت ها را بر تن کند ؟ این که مصرف کنندگان تیشرت تبلیغاتی خانم ها یا آقایان و یا کودکان هستند می تواند بر جزئیات سفارش تولید تیشرت تبلیغاتی تاثیییر گزار باشد .
  4. مشتری هدف : و در نهایت باید بدانید قرار است تیشرت تبلغاتی توسط چه کسی دیده شود و مهم است که چه کسانی را به خود جذب کند.

نکته : فرض کنید کسب و کار شما تولید محصولات غذایی است و قرار است برای کارکنان یک هایپر مارکت بزرگ در مرکز شهر تیشرت تبلیغاتی  تهیه کنید . مصرف کنندگان تی شرت های تبلیغاتی شما ، کارمندان هایپر مارکت هستند و مشتری هدف ، تمام افرادی که در طول روز از هاپرمارکت خرید داری می کنند . در واقع شما از طریق تیشرت های تبیلغاتی که بر تن کارکنان فروشگاه پوشانده اید ، برند و محصول خود را از طریق لوگو و شعار تبلیغاتی به مشتریانی که در طول روز از فروشگاه خرید می کنند می رسانید .

تیشرت جودون

بهترین فروشگاه آنلاین خرید تیشرت تبلیغاتی در تهران

با توجه به مشغله و گرفتاری هایی که این روزها همه درگیر آن هستیم ، و در کنار آن ترافیک و آلودگی شهر های بزرگ از جمله تهران ، پیشرفت تکنولوژی توانسته است به کمک انسان ها بیاید و کار را برای همه ی ما راحت تر کند .

بهترین راه این است که به جای حضور فیزیکی در تولیدی و انتخاب تی شرت ، از هر کجای شهر که هستیم و در هر زمان از روز که فرصت داریم سفارش تولید تیشرت تبلیغاتی را ثبت کنیم . تا در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت سفارش شما به دستتان برسد .

اما شاید بپرسید بهترین فروشگاه آنلاین خرید تیشرت تبلیغاتی در تهران چه کسی است ؟ و ما با اطمینان خواهیم گفت دوخت یادگار !

فروشگاه دوخت یادگار با تکیه بر تجربه و تجهیزات صنعتی در تولیدی خود ، امکان فروش عمده تیشرت تبلیغاتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است . و شما دیگر نیاز به خرید حضوری ندارید . تنها کافی است به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت دوخت یادگار ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان تی شرت های تبلیغاتی به دست شما برسد .

تولید عمده لباس کار

تولید عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران

اگر به فکر خرید تیشرت های تبلیغاتی هستید ، به طور حتم می دانید که خرید عمده تیشرت تبلیغاتی می تواند در کاهش هزینه ها تاثییر به سزایی داشته باشد . چرا که با حذف واسطه ها و خرید از تولیدی تیشرت کار دوخت یادگار می توانید در مبالغ  کسب و کار خود صرفه جویی کنید .

تولید عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران توسط تولیدی دوخت یادگار انجام می شود و خرید از تولیدی دوخت یادگار شما را قادر می سازد که امکان خرید آنلاین و در عین حال عمده را تجربه کنید

خرید عمده تیشرت تبلیغاتی برای کارخانه ها

یکی از مهم ترین مشتریان تیشرت تبلیغاتی ،کارخانه ها و کارگاه های بزرگ هستند که برای کارگران و کارمندان خود ، تی شرت تبلیغاتی با چاپ لوگو برند  سفارش می دهند . یکسان سازی پوشش و چاپ برند و لوگوی کار شما می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کارکنان و حس قدرت مندی کار شما باشد .

معمولا در کارخانه ها حداقل سالی 2 بار لباس کار تعویض می شود . خرید عمده تیشرت تبلیغاتی و تیشرت کار از تولیدی می تواند باعث اطمینان خاطر از کاهش قیمت شود . برای سفارش عمده و تولید تی شرت کار و تبلیغاتی با  دوخت یادگار در تماس باشید و یا از طریق شبکه های اجتماعی ثبت شده در سایت دوخت یادگار ، مشاوره بگیرید .

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

4s دیدگاه

  1. نوروزی آذر 28, 1402 در 7:10 ق.ظ - پاسخ

    تیشرت تبلیغاتی رو میشه به عنوان تیشرت کار هم استفاده کرد ؟

  2. جعفری اسفند 1, 1402 در 9:02 ق.ظ - پاسخ

    امکان گلدوزی روی تیشرت تبلیغاتی به جای چاپ لوگو هست ؟

  3. صبوری فروردین 21, 1403 در 10:02 ق.ظ - پاسخ

    سفارش تولید عمده تیشرت تبلیغاتی چند روزه آماده میشه ؟

  4. سعید اردیبهشت 20, 1403 در 12:58 ب.ظ - پاسخ

    مدل و رنگ چاپ هم در قیمت تیشرت تبلیغاتی موثر هست ؟

درج دیدگاه