دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

لباس کار فرم مردانه

همه چیز درباره ی لباس کار فرم مردانه

در این مقاله  درباره ی خرید لباس کار فرم مردانه می پردازیم. در جامعه ی امروز مردان و زنان همواره مشغول فعالیت های گوناگی هستند. آنها ملزم هستند در محیط کار پوشش مناسبی را رعایت کنند که نشان دهنده ی یک پارچگی سازمان باشد. اکثر مردان با یونیفرم مردانه شرکتی راضی تر هستند. این باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی شرکت می شود.

تحقیقات نشان داده است، اکثر مردان از پوشیدن لباس یکنواخت در محل کار بسیار خوشحال هستند و لباس کار فرم مردانه به آنها حس خوبی میدهد. این روزها مردان زیادی هم هستند که به لباسی که سر کار می پوشند اهمیت زیادی می دهند. بنابراین هنگام در نظر گرفتن یک استایل یکنواخت برای مردان، همچنان باید به اندازه یک لباس فرم زنانه به آن توجه کنید.

اکنون جامعه نیازمند آن است که رویکرد متفاوتی نسبت به زنان ایجاد کند، اما باید به دقت  به آن فکر شود. اما درباره ی مردان کمی ساده تر است. با پرداختن به این شش جزء لباس فرم مردانه، می توان استایلی یکدست برای مردان ساخت که برای برند شما کار می کند و نیازهای مردانه را نیز در نظر می گیرد.

لباس کار فرم مردانه

مزایای خرید عمده لباس کار فرم مردانه

 لباس فرم مردانه در محل های اداری مثل بانک ها یا شرکت های دولتی، معمولاً از یک پیراهن یقه دار و شلوار تشکیل شده است. تهیه این استایل به عنوان لباس فرم مردانه ساده به نظر می رسد، درست است؟ اما در این محصولات، ارائه سبک های مختلف لباس  به طوری که یکنواخت نباشد، برای مردان مهم است.

یک  کت و شلوار  با یک شلوار کلاسیک به عنوان یک یونیفرم مردانه، در عین زیبایی و آراستگی ممکن است برای همه محیط های کاری مناسب نباشد. البته نمیتوان انکار کرد که افرادی هستند که به داشتن آزادی انتخاب در لباس های آستین بلند یا کوتاه یا حتی انواع دیگر بسیار اهمیت می دهند. تصور نکنید که همه مردان از پوشیدن استایل «استاندارد» در محیط کاری خوشحال هستند. باید در نظر بگیرید که  تناسب لباس به همان اندازه مهم است که در عین یکنواختی بتواند رضایت همه ی افراد را تا حدودی جذب کند.

لباس کار فرم مردانه

نکات مهم خرید عمده لباس کار فرم مردانه

یک کت و شلوار جذب و باشلوار راسته  بدون فضای آزاد اضافی،  شاید مناسب همه فرم های بدن نباشد. گاهی اوقات انتخاب کت و شلوار به عنوان یک لباس فرم مردانه در عین زیبایی و یک پارچگی ممکن است رضایت خاطر همه افراد را جلب نکند.

برای اینکه با مشکل نارضایتی کار کنان خود نسبت به  لباس فرم مردانه ایی که برای شرکت خود مناسب دیده اید رو به رو نشوید تلاش کنید با یک نظر سنجی مناسب نسبت به نیاز اکثریت آنها درباره ی خرید لباس فرم مردانه مناسب آگاه شوید و با براورد نظرات، لباس فرم مناسب را برای آنها تهیه کنید. فراموش نکنید ترکیب درست برای یونیفرم مردانه مناسب  برای کار کنان شما این اطمینان را  حاصل می‌کند که همه کارکنان مرد راحت و به خوبی از آنها مراقبت می‌شود.

  • رنگ بندی :

برای داشتن یک لباس کار فرم مردانه شیک و مناسب، ترکیب رنگی لباس فرم مردانه میتواند به اندازه ی راحتی لباس کار تاثیر گذار باشد. در حالی که کار با پارامترهای رنگی لباس فرم مردانه ی شرکتی مهم است و باید به صورت هوشمند ترکیب بندی رنگ ها را انتخاب کرد، لباس های رنگی انتخاب شده به عنوان لباس فرم مردانه به حد قابل توجهی اهمیت دارد.

رنگ های تیره برای شلوار و ژاکت بهترین کار را دارند. یا مشکی، سرمه ای یا زغالی. مردان در این رنگ ها راحت هستند و به این معنی است که می توانند با رنگ پیراهن و کراوات خود تضاد ایجاد کنند. ب

رای پیراهن‌ها، مهم است که رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مناسب بیشتر رنگ‌های پوست باشند، مانند سفید یا سایه‌های مختلف آبی. رنگ‌هایی مانند نارنجی و زرد برای اکثر رنگ‌های پوست عالی نیستند و بهتر است از آنها اجتناب کنید. این رنگ ها بهتر است به عنوان پاشش رنگ استفاده شوند تا در استایل یکنواخت ظاهر شوند.

  • پیراهن

این احتمالاً یکی از بزرگترین عناصر یک استایل یکنواخت در لباس فرم مردانه شیک است، به ویژه با توجه به اینکه برخی از شرکت ها فقط لباس پیراهن را به عنوان لباس فرم مردانه برای کارکنان خود تعریف می کنند و به کارکنان مرد اجازه می دهند که شلوار و کت و شلوار خود را به انتخاب خود بخرند.

معمولا پیراهن های مردانه در ترکیب کلی یکسان هستند و تفاوت اندکی در آنها دیده می شود، به همین دلیل شرکت ها اجازه میدهند افراد برای حفظ احساس خوب در خود، در آیتم های دیگر تنوع ایجاد کنند.

  • پارچه

بعد از انتخاب مدل و  نوع رنگ بندی لباس فرم مردانه ی مورد نظر شما، انتخاب بعدی، جنس لباس کار  فرم مردانه می باشد. پارچه های الیاف طبیعی مانند پنبه (برای پیراهن) و پشم (برای کت و شلوار) به خوبی با یک سبک یکنواخت برای مردان قابل سفارش است. جنس و کیفیت پارچه در دراز مدت بسیار اهمیت پیدا میکند، چرا که یونیفرم مردانه به مرور در اثر استفاده به سمت کهنه شدن میرود و اگر در بازه های زمانی کوتاه برای تامین لباس فرم مردانه بپردازید ،  هزینه های بیشتری برای شما ایجاد می کند.

برای اکثر افراد، شستن یونیفورم خود در ماشین لباسشویی با بقیه لباس هایشان مهم است. خشکشویی هر هفته لباس‌های فرم برای مراقبت از آنها مقرون به صرفه نیست، بنابراین سعی کنید  لباس هایی را پیدا کنید که قابل شستشو با ماشین یا دست باشند.

هر کاری که انجام می دهید، دستورالعمل های روشنی را در مورد نحوه مراقبت از لباس خود به تیم ارائه دهید.

لباس کار فرم مردانه

قیمت عمده لباس کار فرم مردانه به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت لباس کار فرم مردانه به عوامل زیادی بستگی دارد ، که می تواند بر افزایش یا کاهش قیمت تاثیر گذار باشد . عواملی هم چون جنس پارچه ، کبفیت دوخت ، تعداد دکمه ها و زیپ ها ،نوع مدل انتخابی لباس کار  و تعداد سفارش آن ، از موارد تاثییر گذار بر قیمت یونیفرم مردانه  است . بنابراین قبل از خرید لباس کار ، ابتدا باید بدانید از سفارش لباس کار مردانه چه توقعی دارید و چه مواردی برای شما در اولویت است . دوخت یادگار سعی دارد با تولید عمده لباس کار فرم مردانه ارزان  ، محصولی با کیفیت را در بازار ارائه دهد.

لباس کار مردانه

انواع لباس کار فرم مردانه کدام است ؟

انواع یونیفرم مردانه را می توان بر اساس شغل به دسته های مختلفی مانند : لباس کار فرم پزشکی و پرستاری ، لباس کار فرم رستورانی ، لباس کار فرم صنعتی و…. تقسیم کرد . اما اگر بخواهیم لباس کار مردانه را از نظر ساختار و فرم دسته بندی کنیم ،انواع لباس کار مردانه به موارد زیر دسته بندی می شود :

لباس کار فرم مردانه دوتکه ، لباس کار فرم مردانه یکسره ، لباس کار مردانه فرم  دوبنده ، لباس کار فرم ضد آب 

به طور کلی تولید و دوخت عمده  لباس فرم و یونیفرم بر اساس شرایط و محیط کاری انجام می شود .کارفرما می تواند سفارش دوخت لباس فرم را بر اساس صلاحدید و موقعیت خود تغییر دهد . یونیفرم می تواند آستین کوتاه یا بلند باشد .بر اساس جنسیت کارکنان ،دوخت لباس فرم مردانه و زنانه توسط تولیدی لباس فرم دوخت یادگار امکان پذیر است .

همچنین جنس لباس فرم در محیط های مختلف و براساس شرایط کاری متفاوت است . یونیفرم ها می توانند تترون ، پنبه ، پلی استر و یا پارچه مورد نظر کارفرما باشد .

بر اساس موقعیت کاری ، یونیفرم ها به لباس فرم اداری ، لباس فرم صنعتی ، لباس فرم نگهبانی ، لباس فرم سازمانی و لباس فرم کارگاهی تقسیم می شود . 

بنابراین مهم است که شما برای چه کسانی و در چه شرایط و با چه شغلی ، لباس فرم سفارش می دهید .

تولیدی لباس کار دوخت یادگار که یکی از بهترین تولیدی لباس کار و لباس فرم در تهران است ، آمادگی این را دارد که انواع لباس فرم مردانه و زنانه را با بهترین کیفیت دوخت به صورت عمده سفارش بگیرد . شما می توانید یونیفرم کار خود را سفارشی دوزی کنید و یا برند و لوگوی کسب و کار خود را روی لباس کار فرم درج نمایید . 

لباس کار مردانه

سفارش عمده لباس کار فرم مردانه در تهران

بی شک تاثییر لباس کار بر ایمنی ، برندینگ  و ارتقای کسب و کار بر کسی پوشیده نیست .

اگر صاحب کسب و کار هستید و قصد سفارش عمده لباس کار فرم مردانه را دارید و برای خریدی با  مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ، تولیدی دوخت یادگار با طراحی ، دوخت و تولید انواع لباس کار فرم مردانه در تهران ،تولید لباس کار مردانه صنعتی ، رستورانی ، پزشکی و…  می تواند کنار شما و مشاور شما در انتخاب و خرید لباس کار  باشد . 

دوخت و فروش عمده لباس کار فرم مردانه

اگر شما صاحب تولیدی ، کارخانه  یا شرکت بزرگی هستید ، بی شک تهیه لباس کار فرم مردانه یکی از دغدغه های شما برای تامین نیاز کارمندان شماست .خرید لباس کار ف در تعداد بالا مسلما هزینه بر و  گران تمام می شود اما خرید لباس کار فرم مردانه از تولیدی می تواند کاهش چشم گیری در مبلغ نهایی داشته باشد . 

تولیدی لباس فرم دوخت یادگار ، با قدرت تولید عمده و دوخت انواع لباس فرم مردانه و زنانه این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که انواع یونیفرم کار را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها به دست شما برساند ، تا قیمت لباس کار فرم مردانه ارزان تر و مناسب تر  شود . هم چنین امکان سفارشی دوزی و چاپ برند ، دوخت لوگو ، تغیر رنگ پارچه و… فراهم شده است .

فروش عمده یونیفرم مردانه در سایز های مختلف و مدل های متنوع موجود در بازار امکان پذیر است . ضمن این که جهت رفاه حال مشتریان دوخت یادگار ، خرید اینترنتی لباس کار فرم مردانه از طریق همین صفحه امکان پذیر است .

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید
7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

فروردین 9, 1403 مقالات

استفاده از لباس کار برای تبلیغات روشی موثر است که با هدف برندسازی انجام می

بیشتر بخوانید

14s دیدگاه

  1. سارا آذر 27, 1401 در 3:20 ب.ظ - پاسخ

    برای دیدن نمونه کار هاتون چه کاری باید بکنم ؟

    • admin آذر 28, 1401 در 3:35 ق.ظ - پاسخ

      نمونه کارهای در سایت موجود است که سریع ترین و راحت ترین روش برای دیدن نمونه کار هاست .

  2. علی آذر 28, 1401 در 5:17 ب.ظ - پاسخ

    شما انواع لباس کار رو تولید می کنید ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 3:23 ق.ظ - پاسخ

      بله علی جان ، سفارش دوخت انواع لباس کار در دوخت یادگار پذیرفته می شود .

  3. الهام ح آذر 29, 1401 در 1:57 ب.ظ - پاسخ

    قیمت های سایت به روز هستند ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 1:59 ب.ظ - پاسخ

      بله الهام جان تمامی قیمت ها به روزرسانی شده است.

  4. امید آذر 30, 1401 در 12:39 ب.ظ - پاسخ

    به نظر شما لباس کار فرم مردانه مناسب برای ادارات چه فرمی هست ؟

    • admin آذر 30, 1401 در 12:42 ب.ظ - پاسخ

      پیشنهاد می کنم همین مقاله رو بخونید تا جواب سوالتون رو بگیرید

  5. علی طاهری اسفند 22, 1401 در 11:47 ق.ظ - پاسخ

    خرید لباس فرم مردانه برای مشاغل صنعتی هم تولید می کنید ؟

  6. مهدی نوروزی اسفند 22, 1401 در 12:02 ب.ظ - پاسخ

    لباس کار فرم مردانه در سایز های مختلف تولید می کنید ؟

  7. سعید اسفند 23, 1401 در 10:56 ق.ظ - پاسخ

    خرید یونیفرم مردانه برای کار های صنعتی از تولیدی شما امکان پذیره ؟

  8. صبوری اسفند 23, 1401 در 10:57 ق.ظ - پاسخ

    برای سفارش تولید یونیفرم مردانه باید حضوری به فروشگاهتون بیام ؟

    • admin اسفند 23, 1401 در 11:35 ق.ظ - پاسخ

      برای سفارش و خرید یونیفرم مردانه می توانید حضوری یا غیرحضوری با دوخت یادگار در ارتباط باشید

  9. مهدی اسفند 24, 1401 در 9:46 ق.ظ - پاسخ

    لباس فرم مردانه برای مشاغل پزشکی موجود دارید ؟

درج دیدگاه