دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

خرید لباس کار

خرید لباس کار

فهرست مطالب

خرید لباس کار

راهنمای خرید لباس کار

لباسی که افراد در مشاغل گوناگون به منظور حفاظت ، ایمنی یا رعایت بهداشت به تن می کنند ، لباس کار گفته می شود . پوشیدن لباس کار می تواند علاوه بر حفظ امنیت ، یکپارچگی و اتحاد بین کارکنان را نشان دهد و به قدرت برندسازی بیافزاید .

اهمیت خرید لباس کار ، با بزرگ تر شدن کسب و کار افزایش می یابد .چرا که می تواند عامل تشخیص شغل ، مهارت و محل کار فرد در سازمان باشد . تولید لباس کار بر اساس شغل افراد ، محل کار و شرایط آب و هوایی ، میزان خطر و سختی کار تغییر می کند . دقت به جزئیات شغل می تواند بر طراحی و تولید لباس کار موثر باشد . بنابراین هنگام سفارش تولید لباس کار ، لازم است که تولید کننده را از جزئیات کار و شرایط شغلی مطلع کنید .

خرید لباس کار برای  بسیاری از مشاغل مثل رستوران ، کارگاه های صنعتی ، مراکز درمانی و بیمارستانی یکی از ضرورت های اولیه است که بسته به شغل دلیل آن مشخص می شود .

در مشاغل صنعتی ، خرید عمده لباس کار صنعتی برای حفظ ایمنی افراد و در مراکز بهداشتی و بیمارستانی ، خرید عمده روپوش پزشکی برای حفظ سلامتی و جان انسان ها و جلوگیری از انتقال میکروب و بیماری  ، و در رستوران ها خرید عمده لباس کار رستورانی برای رعایت بهداشت محیط و ارائه غذای سالم از مهم ترین دلایل خرید لباس کار است .

تماس با دوخت یادگار 📞

خرید لباس کار از تولیدی دوخت یادگار

مزایای خرید لباس کار چیست ؟

امروزه پوشیدن لباس کار یکی از ضرورت ها و جز قوانین کاری است . خرید لباس کار حرفه ای بر اساس قوانین کار و نوع شغل توسط کارفرما انجام می شود . استفاده از لباس کار حرفه ای می تواند مزیت های زیر را به همراه داشته باشد :

  1. ایمنی و حفاظت از آسیب ها : بعضی از مشاغل مثل کار در کارگاه های صنعتی ، کارخانه ها و حتی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ، با خطر برای جان و سلامتی کارکنان همراه است . خرید لباس کار حرفه ای و مناسب شغل می تواند این خطر ها را کاهش داده و باعث افزایش ایمنی شود .
  2. برند سازی : استفاده از لباس کار همراه با چاپ لوگو سازمانی می تواند تبلیغات و برندسازی را با ماندگار ترین و کم هزینه ترین روش به همراه داشته باشد .
  3. پرستیژ کاری و بهبود تصویر سازمانی : یکدست شدن کارکنان با استفاده از لباس کار علاوه بر افزایش اعتماد به نفس کارکنان می تواند نشان از حرفه ای بودن سازمان داشته باشد .
  4. تشخیص مقام و شغل افراد : در شرکت های بزرگ و کارخانه های عظیم ، استفاده از لباس کار می تواند نشان گر شغل فرد و بخشی که در آن کار می کند باشد . بدین ترتیب تشخیص سازمانی افزایش می یابد .
  5. نظم و آراستگی : خرید لباس کار افراد را مجبور به رعایت نظم و آراستگی می کند . کارکنان با هر سبک پوشش ، مستلزم به رعایت قوانین می شوند و این می تواند نظم کاری را افزایش دهد .
خرید لباس کار

نکات خرید لباس کار

استفاده از لباس کار به محیط ، شرایط کاری و نوع شغل افراد به صورت مستقیم وابسته است . در انتخاب و تهیه لباس کار  باید ، راحتی ، امنیت و سازگاری با شخصیت افراد در اولویت قرار گیرد . در نظر گرفتن نکات زیر می تواند در خرید لباس کار حرفه ای به شما کمک کند :

  • سایز لباس کار : لباس کار باید متناسب با اندام و سایز افراد باشد تا بتوانند ساعات طولانی کار را با لباس فرم سپری کنند.
  • جنس لباس کار : لباس کار باید متناسب با نوع شغل و شرایط جوی کار باشد . کارکردن در مناطق خاص و آب و هوای ویژه مثل مناطق سردسیر ، شرجی یا گرم سیر ؛ لباس کار متناسب با همان منطقه را طلب می کند .هم چنین جنس لباس کار صنعتی با لباس کار رستوران یا لباس کار زمستانی متفاوت است و نوع شغل افراد می تواند در تهیه و خرید پارچه لباس کار موثر باشد . اگر نمی دانید چه جنسی برای کار شما مناسب است می توانید از کارشناسان دوخت یادگار کمک بگیرید .
  • اکسسوری و متریال استفاده شده : در هنگام خرید لباس کار مناسب ، دقت به کیفیت متریال استفاده شده مثل : زیپ ، دکمه ، نخ و… اهمیت بسیاری دارد . دقت در جزئیات می تواند لباس کار حرفه ای را به شما تقدیم کند . هم چنین نوع شغل در استفاده از اکسسوری و متریال تاثیر گذار است . به عنوان نمونه ،استفاده از زنجیر و زیپ فلزی در لباس کار صنعتی و لباس برقکار مناسب نیست .
  • رنگ و مدل لباس کار : لباس کاری که افراد می پوشند باید متناسب با شخصیت افراد باشد . پوشیدن لباس کار نباید کرامت انسانی را خدشه دار کند بلکه لازم است باعث تکریم و احترام به افراد و کارکنان سازمان باشد .
  • دوخت لباس کار : مهم است که کارکنان شما چه لباس کاری و با چه کیفیتی را بر تن می کنند .پوشیدن لباس کار با کیفیت و خوش دوخت علاوه بر افزایش طول عمر لباس فرم ، می تواند باعث افزایش پرستیژ کاری شود و کار شما را حرفه ای تر نشان دهد . برای خرید لباس کار با دوخت تمیز و باکیفیت میتوانید از دوخت یادگار کمک بگیرید .
  • جنس کارکنان : بدون شک جزئیات خرید لباس کار زنانه و مردانه با هم متفاوت است و این می تواند در انتخاب رنگ ، مدل و تعیین قیمت تاثیر گذار باشد .
  • قیمت لباس کار : و البته مهم ترین بخش خرید لباس کار ، توجه به قیمت آن است . خرید لباس کار ارزان و باکیفیت یکی از ایده های کارفرما می باشد که دوخت یادگار این مهم را فراهم کرده است . خرید لباس کار از تولیدی می تواند در کاهش هزینه ها بسیار تاثییر گذار باشد .
خرید لباس کار

خرید عمده لباس کار از تولیدی

شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که خرید عمده لباس کار مناسب چه مشاغلی است ؟ و به چه کسانی خرید عمده لباس کار توصیه  می شود ؟

اگر شما صاحب :

  • کارخانه
  • شرکت های بزرگ
  • کارگاه های صنعتی
  • مراکز درمانی
  • بیمارستان
  • رستوران
  • فروشگاه های زنجیره ای

و از این دست مشاغل هستید که تعداد کارکنان شما قابل توجه است ، پیشنهاد می شود برای سفارش لباس کار ، از خرید عمده لباس کار استفاده کنید ! چرا که می تواند به مقدار زیادی در هزینه ها صرفه جویی کند .

خرید عمده لباس کار از تولیدی دوخت یادگار ، علاوه بر اینکه امکان سفارش سازی لباس فرم را محیا می کند ، می تواند هزینه بسیاری را از لیست قیمت خرید لباس کار ، خط بزند .

تماس با دوخت یادگار 📞

خرید لباس کار

خرید لباس کار مردانه و زنانه

همان طور که مطرح شد دقت به جنسیت کارکنان ، یکی از مهم ترین نکات خرید لباسکار است . بانوان برای لباس کار از روپوش کار یا مانتو شلوار استفاده می کنند که همراه داشتن مقنعه ، شال یا روسری می تواند قیمت نهایی را افزایش دهد . باید توجه کنید که مدل انتخابی و رنگ لباس کار باید در شان بانوان گرامی باشد .

برای سفارش و تولید عمده لباس کار مردانه و زنانه با کارشناسان دوخت یادگار تماس بگیرید و از نمونه های تولید شده در دوخت یادگار دیدن نمایید .

خرید عمده انواع لباس کار زنانه و مردانه در فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار امکان پذیر است . مهارت و سابقه به همراه تجهیزات کامل ،این تولیدی با تجربه و قدیمی را به مرکز خرید لباس کار در تهران تبدیل کرده است .

برای رفاه حال مشتریان گرامی ، دوخت یادگار فروش عمده لباس کار  را از طریق سایت فراهم کرده است و شما در هر کجای ایران عزیز که هستید نیاز به حضور فیزیکی ندارید . می توانید انواع لباس کار حرفه ای و با کیفیت را از بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس کار در تهران ، با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید .

قیمت خرید لباس کار از تولیدی

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید لباس کار به آن برخورد می کنید هزینه و قیمت خرید لباس کار است . تهیه لباس کار به تعداد زیاد برای کارکنان یک کارخانه یا کارگاه ، هزینه زیادی به همراه دارد اما نمی توان از آن اجتناب کرد . 

منطقی ترین راه برای کاهش هزینه لباس کار ، خرید لباس کار از تولیدی معتبر است و دوخت یادگار یکی از بهترین تولید کننده لباس کار در تهران است که قادر است لباس کار باکیفیت و حرفه ای را به قیمت مناسب و به تعداد عمده به بازار عرضه کند . 

قیمت لباس کار در تولیدی بر اساس موارد زیر می تواند متفاوت باشد :

  • جنس لباس کار 
  • مدل لباس کار 
  • کیفیت دوخت 
  • تعداد سفارش 
  • سفارشی سازی 
  • سایز لباس کار 
  • طرح لباس کار 

بدون شک قیمت خرید لباس کار در تولیدی از نمونه های موجود در بازار ارزان تر است . برای اطلاع از قیمت لباس کار در تولیدی می توانید با کارشناسان فروش لباس کار  دوخت یادگار ، بهترین تولیدی لباس کار در تهران در ارتباط باشید .

تماس با دوخت یادگار 📞

خرید لباس کار از تولید کننده لباس کار در تهران

برای خرید لباس کار انتخاب های زیادی وجود دارد و فروشگاه های بسیاری در  حال فروش لباس کار هستند . اما برای خرید لباس کار حرفه ای و درجه یک که از استاندارد جهانی برخوردار باشد ، باید به فروشگاهی مراجعه کرد که در این زمینه تجره بالا دارد و انواع لباس کار را می شناسد .

اگر شما به فکر خرید لباس کار برای کارکنان کارخانجات ، کارگاه ، رستوران  و یا مراکز درمانی هستید ، هزینه خرید لباس کار می تواند بار مالی زیادی بر دوش بخش حسابداری کسب و کار شما بگذارد .و در این صورت  بهترین راه خرید لباس کار از تولیدی می باشد . 

خرید عمده لباس کار از تولید کننده  می تواند به طور چشم گیری بر کاهش هزینه خرید لباس کار بکاهد .در تولیدی لباس کار با خرید عمده پارچه و متریال و به دلیل داشتن تجهیزات لازم برای سری دوزی ، قیمت تمام شده لباس کار کاهش می باید . ضمن این که دست شما برای سفارشی سازی ، انتخاب رنگ ، تولید مجدد لباس کار و چاپ لوگو و … باز است .

تماس با دوخت یادگار 📞

خرید لباس کار ارزان قیمت از تولیدی لباس کار

بهترین تولیدی لباس کار در تهران

از آنجایی که تهران شهر بزرگ و دارای کارخانه و کارگاه عظیم است بیشترین سفارش تولید و  خرید لباس کار را از آن خود کرده است .  

بزرگ ترین تولیدی های لباس کار در تهران واقع شده است که با تکیه بر  مهارت ،دانش و تجربه خود توانسته اند بیشترین میزان تولید لباس کار در سراسر کشور را به خود اختصاص دهد .یکی از بهترین تولیدی های لباس کار درتهران ، تولیدی لباس کار دوخت یادگار است که با تولید انواع لباس کار صنعتی و غیر صنعتی و در مدل های مختلف مردانه و زنانه موفق به کسب بیشترین رضایت مشتریان شده است . 

برای خرید لباس کار از بهترین تولیدی لباس کار در تهران با دوخت یادگار در ارتباط باشید :

تماس با دوخت یادگار 📞

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

4s دیدگاه

  1. صبوری آذر 27, 1402 در 4:56 ق.ظ - پاسخ

    خرید لباس کار با قیمت ارزان و مناسب موجود دارید ؟

  2. طاهری آذر 27, 1402 در 4:58 ق.ظ - پاسخ

    در صورت سفارش دوخت لباس کار ، چند روزه تحویل می دهید ؟

  3. محمد نوری آذر 28, 1402 در 7:15 ق.ظ - پاسخ

    فروش عمده لباس کار دارید ؟

  4. سعید پارسا اسفند 1, 1402 در 8:30 ق.ظ - پاسخ

    خرید لباس کار از دوخت یادگار فقط به صورت آنلاین هست یا امکان خرید حضوری هم هست ؟

درج دیدگاه