دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

10 نکته خرید لباس کار حرفه ای

لباس کار حرفه ای

فهرست مطالب

لباس کار حرفه ای

در بسیاری از مشاغل سخت و خطرناک ، پوشیدن لباس کار حرفه ای و مناسب شرایط از الزامات کار است . استفاده از لباس کار حرفه ای موجب حفظ سلامتی بدن و بالا رفتن ایمنی در حین کار می شود . بیشترین کاربرد لباس کارحرفه ای در کارخانجات و بخش های صنعتی است .

خرید لباس کار حرفه ای مهم ترین مرحله در تجهیز کارخانه و کارگاه های صنعتی است . انتخاب لباس کار حرفه ای استاندارد و با قابلیت جلوگیری از وارد شدن صدمه به کارگران و افزایش ایمنی و راحتی از همیت بالایی برخوردار است . چرا که می تواند باعث بالا رفتن کیفیت کار شود .

لباس کار حرفه ای

ویژگی لباس کار حرفه ای

لباس کار در مشاغل مختلف ، به شکل های متفاوت طراحی می شود . برای برخی از شغل ها نیاز است که لباس کار سرهمی یا یکسره باشد و در بعضی از مشاغل دیگر ، از لباس کار دو تکه استفاده می شود . برای برخی از محیط ها و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ؛ خرید لباس کار آستین کوتاه توصیه می شود و برای موقعیت های خاص و مشاغلی مثل جوشکاری ، لباسکار آستین بلند !

بنابراین طراحی و تولید لباس کار ، به شغل ، محیط ،  شرایط کاری و حتی ساعات کار وابستگی مستقیم دارد اما لباس کاری را به عنوان لباس کار حرفه ای خریداری می کنیم که یک ویژگی بارز و مهم آن دارد و آن چیزی نیست جز : کیفیت !

بر روی لباس کاری برچسب حرفه ای زده می شود که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد . لباس کار حرفه ای دوختی تمیز و بی نقص دارد و سایز استاندارد برخوردار است .پوشیدن لباس کاری که برای اندازه اندام شما نیست ، می تواند کیفیت کار را پایین بیاورد و پوشیدن آن را برای ساعت های کاری سخت کند . رنگ و طراحی لباس کار حرفه ای باید متناسب با شخصیت و شرایط باشد . به گونه ای که موجب زیر سوال رفتن کرامت انسانی نشود و دلیل افزایش اعتماد به نفس باشد .

تماس با دوخت یادگار 📞 

دقت به جزئیات دوخت و تولید لباسکار می تواند از آن یک  لباس کار حرفه ای بسازد . بنابراین برای سفارش تولید لباس کار حرفه ای از تولید کننده حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید . تجربه بالا و تخصص در تولید لباس کار حرفه ای همان چیزی است که برای سفارش لباس کار حرفه ای نیاز دارید .

خوشبختانه به لطف تولیدی های بزرگ مثل دوخت یادگار ، امکان تولید عمده لباس کار حرفه ای برای کارخانجات و کارگاه های صنعتی فراهم شده است و این به شما کمک می کند تا لباسکار مناسب با کسب و کار خود را با اطمینان خاطر خریداری کنید .

لباس کار حرفه ای

نکات خرید لباس کار حرفه ای

حالا که زمان خرید لباس کار حرفه ای فرا رسیده است ، بهتر است بدانید که هنکام تهیه لباس کار حرفه ای باید به چه نکاتی توجه کنید . این نکات می تواند در ایجاد محیطی ایمن و افزایش راندمان کار تاثییر بسزایی داشته باشد . مهم ترین فاکتور های خرید لباس کار حرفه ای موارد زیر است  :

  1. داشتن استاندارد و قوانین ایمنی : مطمئن باشید لباس کاری که خریداری می کنید مطابق با با سازمان استاندارد و ایمنی است . این می تواند در کاهش حوادث موثر باشد .
  2. کیفیت و دوام : دقت به جنس پارچه و کیفیت دوخت می تواند دوام استفاده از لباس کار را بالا ببرد . هر چه لباس کار از دوام بالاتری برخوردار باشد در شرایط کاری سخت و حرفه ای ،مقاومت بیشتری دارد .
  3. راحتی و انعطاف پذیری : لباس کار باید متناسب با سایز و اندام کارکنان تهیه شود . به طور حتم پوشیدن لباس کار تنگ برای ساعات طولانی ، موجب آزردگی و کاهش کیفیت کار می شود .البته که برعکس این امر نیز صادق است .
  4. متناسب با کار و شرایط جوی : دقت به این که لباس کار را برای چه شغلی و در چه شرایطی باید پوشیده شود می تواند ، بر نوع انتخاب لباس کار حرفه ای موثر باشد . لباس کار افرادی که در منطق سردسیر کار می کنند با لباس کار افرادی که در منطق گرمسیر مشغول به کار هستند متفاوت است .
  5. تهویه مناسب : پوشیدن لباس کاری که دارای تنفس پوست است و مانع از تعریق بیش از حد می شود می تواند باعث سهولت و رحتی در محیط کار باشد .

6.دقت به رنگ و طرح : هنگام خرید لباس کار شیک و حرفه ایدقت کنید که چه کسی ، با چه سنی و در چه شرایطی قرار است از این لباس کار استفاده کند . بی شک حفظ شخصیت و کرامت انسانی ، باعث افزایش اعتماد به نفس و بالا رفتن راندمان می شود .

7.امکان شستشو و نگهداری : لباس کار حرفه ای این امکان را دارد که بارها و به راحتی شسته و پوشیده شود . اگر در محیط کاری شما ، آلودگی ، گرد و غبار و آلاینده ها زیاد هستند نیاز به این دارید که لباسی خریداری کنید که در مقابل شستشو مقاوم باشد .

8.دقت به جزئیات لباس کار : به طور کلی دوخت و آویز زنجیر و آویز روی لباس کار می تواند خطرناک و غیر اصولی باشد . سایر جزئیات مثل جیب و زیپ بسته به نوع لباس کار و شرایط کاری تغیر می کند . برای مثال ، استفاده از زیپ فلزی برای لباس کار برقکار ممنوع و خطر است .

9.قیمت لباس کار حرفه ای : همان طور که می دانید دقت در جزئیات و استفاده از متریال خوب و با کیفیت هزینه دارد . دوخت لباس کار حرفه ای نیازمند تجربه و داشتن تجهیزات است . و این می تواند باعث افزایش قیمت لباس کار حرفه ای شود .برای این که لباس کار را با قیمت مناسب خریداری کنید ، می توانید سفارش خود را در تولیدی دوخت یادگار ثبت کنید .

10.امکان سفارشی کردن لباس کار : همان طور که می دانید یکی از مزایای استفاده از لباس کار “برند سازی ” توسط آن است و خرید لباس کار از تولیدی این امکان را برای شما فراهم می کند که آرم و لوگو برند کسب و کار خود را روی لباس کار چاپ یا گلدوزی نمایید . این امکان باعث نظم دهی محیط کار نیز می شود . خرید لباس کار حرفه که امکان چاپ برند شما روی آن وجود دارد را در اولویت بگذارید .

خرید لباس کار

خرید عمده لباس کار حرفه ای

اگر شما به فکر خرید لباس کار برای کارکنان کارخانه و کارگاه های  صنعتی و تولیدی هستید ، مسلما  خرید جزئی و دانه ای لباس کار برای شما به صرفه نیست و نیاز دارید از یک فروشگاه معتبر برای خرید عمده لباس کار حرفه ای کمک بگیرید . خرید از تولیدی امکان دوخت لباس کار را به تعداد بالا و به صورت سفارشی فراهم می کند . می توانید رنگ و طرح مورد نظر خود را به همراه چاپ یا دوخت برندتان سفارش دهید.

تماس با دوخت یادگار 📞 

خرید عمده لباس کار حرفه ای ، قیمت نهایی را برای شما کمتر و به صرفه تر می کند . چرا که با حذف واسطه ها محصول را به صورت مستقیم از تولیدی لباس کار دریافت می کنید .خرید عمده لباس کار حرفه ای در تهران توسط تولیدی  دوخت یادگار امکان پذیر است .

خرید لباس کار

بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس کار حرفه ای در تهران

خوشبختانه ایران از تولیدی های بزرگی در صنعت لباس کار برخوردار است . استفاده از تجهیزات حرفه ای و تجربه و مهارت بالا ، کشور را از واردات  انواع لباس کار بی نیاز کرده است .تمام مدل های لباس کار حرفه ای توسط تولیدی های معتبر مثل دوخت یادگار قابل تولید و عرضه در بازار است .

خرید لباس کار حرفه ای به صورت اینترنتی نیز یکی دیگر از مزایای خرید عمده لباس کار از فروشگاه دوخت یادگار است . شما در هر کجای ایران که هستید می توانید سفارش آنلاین خرید لباس کار حرفه ای را در دوخت یادگار ثبت و درکوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

تولیدی و فروشگاه آنلاین خرید لباس کار حرفه ای دوخت یادگار  امکان دوخت انواع لباس کار از صنعتی تا لباس کار رستوران و روپوش پزشکی  ، لباس کار زمستانی و لباس کار تابستانی  ، لباس کار مردانه و زنانه ، تیشرت های کار و تی شرت تبلیغات و سایر لباس کار های حرفه ای موجود در بازار را فراهم کرده است .  برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش دوخت یادگار در ارتباط باشید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

تولید عمده لباس کار

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

3s دیدگاه

  1. صبوری آذر 27, 1402 در 4:54 ق.ظ - پاسخ

    لباس کار حرفه ای به صورت عمده تولید می شود ؟

  2. علی طاهری آذر 27, 1402 در 5:00 ق.ظ - پاسخ

    ارسال لباس کار به شهرستان هم دارید ؟

  3. محمد نوری آذر 28, 1402 در 7:14 ق.ظ - پاسخ

    فروش لباس کار مردانه هم دارید ؟

درج دیدگاه