دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

بهترین زمان تعویض لباس کار چه وقتی است ؟

زمان تعویض لباس کار-دوخت یادگار

تعویض لباس کار

استفاده و خرید لباس کار یکی از قوانین کار است و زمان تعویض لباس کار به منظور افزایش ایمنی و بالا بردن امنیت سلامتی انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . زمان تعویض لباس کار بر اساس قانون لباس کار برای مشاغل صنعتی ، هر 6 ماه یکبار است و تمامی مشاغل صنعتی که تحت  پوشش قانون کار هستند ملزم به رعایت آن می باشد .

زمان تعویض لباس کار در مشاغل غیر صنعتی ممکن است با توجه به نوع کار و جنس لباس کار متغیر باشد . به عنوان مثال ،  لباس کار بیمارستانی مانند روپوش پزشکی و پرستاری ، لباس اتاق عمل و لباس فرم بیمارستان سالی یک بار توصیه شده است .

اهمیت تعویض لباس کار با حفظ  ایمنی ، افزایش اعتماد به نفس کارکنان ، ایجاد نظم در محیط کار و افزایش مشتری ارتباط مستقیم دارد .تصور کنید لباس کار رستورانی کارکنان کثیف ، کهنه و پاره باشد بدون شک شما تمایل به خوردن غذا در این رستوران نخواهید داشت ومحیط را ترک خواهید کرد !

شاید این سوال به ذهنتان برسد که دلیل تعویض لباس کار چیست ؟ و چرا باید لباس کار کهنه با نو تعویض شود ؟ چطور می توانیم زمان تعویض لباس کار  را افزایش دهیم ؟ برای پاسخ به این سوال ها با دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران همراه باشد .

تعویض لباس کار

مهم ترین دلایل تعویض لباس کار چیست ؟

بر اساس قانون لباس کار ، کارفرما موظف به تهیه لباس کار برای کارکنان است . و بر اساس شغل زمان تعویض لباس کار تغیر می یابد . دلیل تعویض لباس کار موارد زیر است :

  1. کاهش کیفیت لباس کار : از مهم ترین دلایل تعویض لباس کار ، تغییر کیفیت لباس کار است . پارگی ، سوختگی ، تغییر رنگ ، پوسیدگی نشان دهنده زمان تعویض لباس کار می باشد حتی اگر کم تر از 6 ماه خریداری شده باشد .
  2. تغیر فصل : یکی از موارد مهمی که در زمان خرید لباس کار مورد توجه قرار می گیرد فصل و شرایط آب و هوایی است . پوشیدن لباس کار با توجه به دمای هوا در افزایش راندمان بسیار موثر است . با تغیر فصل زمان تعویض لباس کار فرا می رسد . بدون شک لباس کار تابستانی مناسب استفاده در روز های سرد سال نیست و بر عکس !
  3. تغییر نام برند : یکی از دلایل خرید لباس کار برندینگ و معرفی کسب و کار شما به طیف وسیعی از مردم است . اگر نام تجاری شغل شما تغییر کند ، زمان تعویض لباس کار فرا رسیده است .
  4. تعویض لباس کار بر اساس مد روز : برخی لباس کار ها وابسته به مد روز هستند و در صورتی که ترند سال تغییر کند زمان تعویض لباس کار فرا رسیده است .
  5. تغییر سایز و اندازه : یکی از نکات خرید لباس کار توجه به سایز کارکنان است . لباس کار باید اندازه فرد باشد . در صورتی که به دلایل مختلف سایز افراد تغییر کند ، تعویض لباس کار اجباری است .
یهترین زمان تعویض لباس کار

مزیت تعویض لباس کار چیست ؟

اگر چه پوشیدن لباس کار به دلیل حفظ ایمنی و محاظت از خطرات احتمالی است اما تعویض لباس کار  در زمان درست و به موقع می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد :

  • افزایش اعتماد به نفس و روحیه در کارکنان
  • حفظ نظم و آراستگی در محیط کار
  • تاثییر مثبت و جذب مشتری
  • افزایش ارزش کسب و کار
نگهداری از لباس کار

چگونه زمان تعویض لباس کار را افزایش دهیم ؟

همان طور که بیان شد زمان مناسب تعویض کردن لباس کار با توجه به شرایط و محیط کار متفاوت است . برای مثال لباس کار صنعتی هر 6 ماه باید تغییر کند و برای ادارات تعویض لباس کار سالی یک بار توصیه می شود .

از آنجایی که خرید لباس کار به عهده ی کارفرما است و تغیر و خرید مجدد لباس کار برای کارفرما با هزینه همراه است نکاتی برای حفظ کیفیت و افزایش زمان عوض کردن لباس کار وجود دارد . با رعایت نکات نگهداری از لباس کار  می توانید مدت زمات بیشتری از آن استفاده کنید .

  • خرید لباس با کیفیت و مقاوم
  • انتخاب لباس کار با توجه به شرایط کاری
  • عدم شستشوی زیاد و بیش از حد لباس کار
  • شستن لباس کار با توجه به راهنمای نگهداری
  • پرهیز از قرار دادن لباس کار در مقابل نور مستقیم خورشید
  • پرهیز از قرار دادن لباس کار در مقابل نم و رطوبت
  • پرهیز از شستن لباس کار با شوینده قوی
  • توجه به دمای اطوکشی با توجه به راهنما
تولید کننده لباس کار

خرید لباس کار در زمان تعویض لباس کار

اگر شما کارفرما یا صاحب کسب و کار صنعتی و مشاغل بزرگ هستید تعویض لباس کار می تواند هزینه بالایی برای شما به همراه داشته باشد . خرید لباس کار برای کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ که تعداد کارکنان آن قابل توجه است ، مبلغ زیادی می شود و از آن جایی که هر شش ماه یک بار موظف به تعویض لباس کار هستند ، خرید لباس کار از تولیدی بهترین انتخاب است .

دوخت یادگار ؛ بزرگ ترین تولید کننده لباس کار در تهران این اکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بدون واسطه و به صورت عمده لباس کار ارزان و با قیمت مناسب را تهیه و در اختیار افراد قرار دهید .

امکان سفارش مجدد و پس از 6 ماه برای کارخانجات و مشتریان دوخت یادگار امکان پذیر است . شما نگران اتمام موجودی نخواهید بود و قادر می باشید لباس کار را بر اساس سلیقه و برند و قوانین محیط کار شخصی سازی کنید .

راه ارتباطی و تماس با بهترین تولیدی لباس کار در تهران

دوخت یادگار با راه اندازی سایت دوخت یادگار امکان سفارش انلاین و خرید عمده لباس کار را در سراسر کشور فراهم کرده است . هم چنین شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان تولیدی دوخت یادگار تماس بگیرید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

فروش عمده انواع لباس کار و ارسال به سراسر کشور امکان پذیر است . تلفن های زیر برای مشتریان دوخت یادگار همیشه در دسترس است .

09127286026

09199176576

02156620989

هم چنین شما می توانید در شبکه های اجتماعی با دوخت یادگار در ارتباط باشید و در صورت تمایل پیام بگذارید .

سوالات متداول 

 

چرا تعویض لباس کار مهم است ؟

اهمیت تعویض لباس کار با حفظ  ایمنی ، افزایش اعتماد به نفس کارکنان ، ایجاد نظم در محیط کار و افزایش مشتری ارتباط مستقیم دارد .

دلایل تعویض لباس کار چیست ؟

  1. کاهش کیفیت لباس کار
  2. تغیر فصل
  3. تغییر نام برند
  4. تغییر سایز و اندازه
  5. و…

چگونه زمان تعویض لباس کار را افزایش دهیم ؟

  • خرید لباس با کیفیت و مقاوم
  • انتخاب لباس کار با توجه به شرایط کاری
  • عدم شستشوی زیاد و بیش از حد لباس کار
  • شستن لباس کار با توجه به راهنمای نگهداری
  • و….

از کجا لباس کار بخریم ؟

دوخت یادگار ؛ بزرگ ترین تولید کننده لباس کار در تهران این اکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بدون واسطه و به صورت عمده لباس کار ارزان و با قیمت مناسب را تهیه و در اختیار افراد قرار دهید .

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید
7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

فروردین 9, 1403 مقالات

استفاده از لباس کار برای تبلیغات روشی موثر است که با هدف برندسازی انجام می

بیشتر بخوانید

درج دیدگاه