دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

لباس کار زنانه

همه چیز درباره ی لباس کار زنانه

در دنیای تخصصی امروز، هر شغلی و هر محیط کاریی نیازمند ملزومات پوششی خاص خود است. بعضی از لباس کارها عمومی و بعضی تخصصی ترند. اگر تا به حال در یک دفتر کار کرده اید، در یک جلسه شرکتی شرکت کرده اید، یا یک مصاحبه حرفه ای داشته اید، بدون شک چالش لباس پوشیدن برای کسب و کار را درک خواهید کرد. 

امروزه، لباس‌های تجاری بیش از هر زمان دیگری گیج‌کننده‌تر هستند و ایجاد تعادل کامل بین حرفه‌ای بودن و راحت بودن می‌تواند مشکل باشد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا با راهنمای خود در مورد لباس کار شیک و در عین حال مناسب کمک کنیم. از کت و شلوارهای رسمی  گرفته تا کت و شلوارهای طرح دار، تنوع مناسبی را نشان میدهد. در این بین لباس کار زنانه از اهمیت ویژه ایی برخوردار است که در این مقاله به ویژگی ها و انواع لباس کار زنانه می پردازیم.

 در کشور ما بیشتر زنان در بخش های اداری مشغول کارهستند. تعداد زیادی از آنها جز کادر پزشکی هستند که لباس های خاص خود را دارند. برای یافتن اطلاعات بیشتر با مطالعه  این مقاله همراه  ما باشید

روپوش پزشکی

خرید عمده لباس کار زنانه

امروزه خرید لباس کار زنانه ، از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نه تنها باعث پرستیژ کاری و هماهنگی در محیط کار می شود بلکه مشخصه ی بارز حرفه ، مهارت و محل کار بانوان است . در محیط های صنعتی جهت حفظ ایمنی خانم ها از لباس کار صنعتی زنانه استفاده می شود . 

هم چنین پوشیدن لباس کار زنانه اگر هوشمندانه صورت بگیرد ،مثل دوخت برند یا چاپ لوگو روی لباس کار ، باعث ایجاد برندسازی و آشنایی عموم با نام کسب و کار شما و خدماتی است که ارائه می دهید .

پس مهم است که هنگام خرید عمده لباس کار زنانه  با دقت بیشتری مدل ، طرح ، رنگ و جنس لباس کار را انتخاب کنید . و مهم تر این است که لباس کار بانوان را از کجا خریداری می کنید تا بتواند نیاز آن ها را به همراه داشته باشد و  از پوشیدن آن ضمن حفظ شخصیت احساس راحتی کنند .

برای خرید عمده لباس کار زنانه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید :

  • جنس لباس کار زنانه باید متناسب با نوع کار ، آب و هوا و مدت زمان کاری باشد .
  • رنگ لباس کار زنانه باید به گونه ای باشد که شئونات اجتماعی و شخصیتی فرد را به همراه داشته باشد .
  • مدل لباس کار زنانه باید شیک راحت و محترمانه باشد تا بانوان حس خوشایندی از پوشیدن آن داشته باشند .

شما می توانید لباس کار زنانه مناسب با محیط کار خود را  به دوخت یادگار تولید کننده لباس کار زنانه سفارش دهید . خرید اینترنتی عمده لباس کار زنانه و یا خرید حضوری از فروشگاه دوخت یادگار امکان پذیر است . خرید آنلاین لباس کار زنانه می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند . 

لباس کار زنانه

قیمت عمده لباس کار زنانه

قیمت  عمده لباس کار زنانه به چه عواملی بستگی دارد ؟

هنگام خرید عمده انواع لباس کار زنانه باید در نظر داشته باشید که لباس کاری که انتخاب می کنید چه جنسی ، چه مدلی و به چه تعدادی قصد خرید دارید چرا که همه این موارد می تواند بر لیست قیمت لباس کار زنانه تاثییر بگذارد .

برای خرید لباس کار زنانه ارزان قیمت ، پیشنهاد می شود که خرید از تولیدی را در اولیت بگذارید . چرا در کاهش بودجه بسیار نقش دارد. خرید از تولیدی ها این امکان را به شما می دهد که لباس کار سفارشی به تعداد دلخواه ، رنگ مورد نظر و جنس مناسب را با قیمت پایین و کیفیت بالا سفارش دهید .

اما قیمت  عمده لباس کار زنانه به چه عواملی بستگی دارد ؟

هنگامی که قصد خرید  عمده لباس کار زنانه را دارید، اولین چالشی که با آن رو به رو می شوید ، قیمت آن است .می توان گفت عوامل بسیاری در قیمت لباس کار زنانه تاثییر گذار است ، از جمله کوتاهی یا بلندی لباس کار و میزان پارچه مصرفی  ، تعداد، جنس و مدل دکمه ها ، مقنعه و سایر ملزومات لباس کار زنانه ، جنس لباس ، کیفیت دوخت و مدل مانتو یا لباس کار  از مواردی است که به صورت مستقیم بر  قیمت لباس کار زنانه تاثییر گذار است .

برای خرید  عمده لباس کار زنانه توصیه می شود با توجه به شرایط آب و هوایی ، موقعیت شغلی و میزان ساعات استفاده ، لباسی را تهیه کنید تا از جنس پارچه و کیفیت دوخت بالایی برخوردار باشد . تضمین کیفیت دوخت و جنس می تواند بر میزان عمر مفید پارچه تاثییر گذار باشد و به این ترتیب در خرید عمده و قیمت لباس کار زنانه صرفه جویی می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر شما در جدول زیر لیست قیمت لباس کار زنانه تولید شده در دخت یادگار گرداوری شده است، که می توانید آن را مورد بررسی قرار دهید :

لیست قیمت لباس کار زنانه

مدل لباس کار زنانهشروع قیمت(تومان)
روپوش پزشکی زنانه180000
روپوش کار زنانه210000
ست اتاق عمل زنانه400000
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش تولیدی دوخت یادگار تماس بگیرید .

انواع لباس کار زنانه

انواع لباس کار زنانه کدام است ؟

امروزه خانم ها در هر قشر و صنفی حضور دارند و توانسته اند جایگاه خود را در کسب و کار پیدا کنند . برای داشتن ظاهری مناسب  ،  لباس کار زنانه شیک  که راحتی ، ایمنی و تناسب با محیط داشته باشد ، بسیار مهم است . از طرفی دیگر لباس کار زنانه نشان دهنده ی تمایز ، برای حرفه ، تخصص و برند کار است . مهم است که شما چه نوع لباس کاری تن می کنید . برای خرید عمده لباس کار زنانه باید بدانید انواع لباس کار مناسب بانوان چیست ، برخی از انواع لباس کار زنانه عبارت اند از :    

_ روپوش های پزشکی و پرستاری

روپوش پزشکی از سالیان دور و دراز بعنوان پوشش اصلی پزشکان و جراحان و پرستاران برای مقابله و حفاظت از آلودگی، لکه خون و سایر آلودگی های احتمالی در برابر عفونت ها و مقاربت های بیماران بوده است. بدلیل مقابله با چرک و آلودگی رنگ روپوش از قدیم تا امروز سفید بوده است. 

اما امروزه در کنار رنگ یکنواخت این پوشش در تمام دنیا با تغییر مدل و ظاهر روپوش پزشکی سعی در جذب بیماران و عدم یکنواختی پزشکان در مراکز پزشکی و زیبائی شده است. جنس بکار برده در تولید روپوش پزشکی اصولا از سه دسته: تترون (نازک ترین)، ترگال ساده (حد وسط) و ترگال کجراه (ضخیم ترین) تشکیل شده که بسته به محیط استفاده آن روپوش می توان از آن جنس استفاده کرد و نیز درصد وجود نخ و مواد پلاستیکی در آنها نیز با توجه به کارخانه نساجی تولید کننده متفاوت می باشد. 

وجود نخ پنبه در الیاف و تار و پود تولید پارچه باعث مقاومت بالای روپوش از مواد شیمیایی و نیز وجود پلی استر باعث مقاومت آن در شستشو در درجات بالای دما شده و اغلب پارچه های موجود در بازار کشور دارای ترکیب این دو بوده و سبب مقاومت بالای آن در مقابل لکه و خرابی ناشی از شستشو می شود.

لباس کار زنانه

_لباس کار زنانه در محیط اداری

در محیط های اداری، مانند محیط های بانکی یا محیط مدارس، لباس کار زنانه معمولا در دو نوع حالت مانتو شلوار و کت و شلوار میباشد که در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید میشوند. مانتوهای اداری یک مانتو رسمی و سنگین به حساب می آید و امروزه انواع متفاوتی از مانتوهای اداری در بازار عرضه می شوند. این سبک از مانتو ها معمولا افراد را به سمت خود جذب می کنند و باعث می شوند که خانم های ایرانی بسیار شیک تر در محل کارشان نشان داده شوند.

 این مانتو ها با طراحی که شده است زیبایی و جلوه خاصی به فرد می دهد. ویژگی خوبی که این مانتو دارد این است که از پارچه های بسیار مناسب و با دوام بالا در دوخت این مانتو ها استفاده می شود که با هر فصل و آب و هوایی تطبیق دارد که این خبر خوبی است. مانتو های اداری را معمولا تمام خانم هایی که شاغل هستند می پوشند و یک مانتو ترند و همیشه و روی مد به حساب می آید. اگر بخواهیم پارچه های نخی اداری که مناسب فصل بهار هستند را برایتان معرفی نماییم باید به پارچه های زیر اشاره کنیم : 

لباس کار زنانه با جنس کتان: یکی دیگر از پارچه­‌های مناسب مانتو اداری در لباس کار زنانه است که در فصل های گرم می توان آن را پوشید. پارچه کتان است که معمولا برای همه نوع مانتو مورد استفاده قرار می گیرد.مثلا میتوان از این پارچه در دوخت مانتوی مجلسی، اداری، اسپرت، و… استفاده کرد. به این دلیل که این پارچه هوا را از خود عبود می دهد، پارچه ی مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد. این پارچ که از گیاه کتان ساخته شده است در واقع پارچه گیاهی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. 

لباس کار زنانه با جنس فاستونی: این پارچه یکی از بهترین پارچه هایی است که می توان در دوخت مانتو های رسمی و اداری در لباس کار زنانه، استفاده کرد.این جنس از پارچه تشکیل شده از پنبه، پشم، پلی استر و ویسکوز است. اگر شما هم یک خانم شاغل هستید که به دنبال بهترین پارچه برای خرید مانتو های اداری خود می گردید باید بگوییم که بهترین انتخاب پارچه اداری، می تواند همین پارچه باشد.

لباس کار زنانه با جنس کرپ: از نظر ما بهترین پارچه برای دوخت انواع مانتو در لباس کار زنانه، پارچه کرپ است که همیشه روی مد بوده و هیچ وقت برای ما قدیمی نمی شود. این پارچه همچنین با داشتن سابقه بسیار خوب و طولانی می تواند گزینه بسیار خوب برای انتخاب باشد.

لباس کار زنانه با جنس ترگال: یکی دیگر از پراستفاده ترین پارچه ها در دوخت مانتو های اداری در لباس کار زنانه، پارچه ترگال می باشد. پارچه ترگال از رنگ بندی های زیادی برخوردار است اما بهترین رنگ آن در دوخت مانتوهای اداری رنگ مشکی و سرمه ای آن می باشد که بسیار پر مصرف است و تقریبا تمامی شرکت ها از این پارچه استفاده می کنند. شده است که شما مانتو های اداری را دیده باشید و با خودتان بگویید چقدر خوب دوخته شده و  ایستادگی بسیار خوبی دارد؟ به خاطر این است که این نوع مانتو ها از پارچه ترگال برای دوخت استفاده می کنند.

هنگام خرید عمده  انواع لباس کار زنانه ، اگر در یک دفتر کار می کنید، مهم است که لباس تجاری مناسبی پیدا کنید که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس می دهد. لباس هایی که در محل کار می پوشید راهی برای نشان دادن حرفه ای بودن شما و نشان دادن تعلق شما به محیط کار است.

لباس کار زنانه مناسب چیست ؟

راهنمای لباس های تجاری زنان : “مناسب بپوش.”

هنگام شروع یک کار جدید، این یک جمله کوچک می تواند شما را پر از استرس کند. لباس کار زنانه مناسب و شیک دقیقا چیست؟ و محل کار جدید من چه انتظاری از آن دارد؟ انتخاب و خرید لباس کار زنانه نامناسب می‌تواند باعث ناامیدی، سردرگمی و نگرانی شود، از احساس نامناسب بودن با لباس پوشیدن بیش از حد رسمی در مقایسه با همکارانتان، تا اشتباه بدتر پوشیدن بیش از حد معمولی. 

بنابراین چه نوع لباسی باید برای هر سطح از کسب و کار بپوشید؟ بعضی از محیط های کار مثل محیط های بیمارستانی لباس مشخصی دارند که تنوع خاصی در شکل و ظاهر آنها وجود ندارد بلکه جنس آنها می تواند متفاوت باشد.

لباس کار زنانه

لزوم استفاده از لباس کار زنانه  چیست ؟

امروزه بانوان در عرصه های مختلف و در زمینه های کاری متفاوت پا به پای مردان و شاید بیشتر از آن ها در حال تلاش و فعالیت هستند . استفاده از لباس کار برای بانوان باید به گونه ای باشد که هم شان و منزلت بانوان حفظ شود و هم در طول روز پوشیدن لباس کار برای آن ها خسته کننده نباشد .

اما دلیل استفاده از لباس کار زنانه چیست ؟

لباس کار زنانه  علاوه بر شکیل بودن باید ایمنی او را در محیط حفظ کند و محافظ جان او در برابر شرایط کاری باشد . هم چنین باعث افزایش پرستیژ کاری می شود ، برندینگ کسب و کار را افزایش می دهد . هماهنگی بین کارمندان ایجاد می کند ضمن این که در بعضی از مشاغل مثل پزشکی و پرستاری ، پوشیدن لباس کار زنانه موجب حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال میکروب می شود . و یا در مشاغلی مثل آشپزی ، لباس کار زنانه مانع آلودگی و انتقال میکروب به غذاست .

بنابراین استفاده از لباس کار زنانه در مشاغل مختلف می تواند مزایا و ویژگی های خاص خود را داشته باشد .

_کد لباس کار اداری زنانه ، نشان دهنده چیست ؟

کد لباس اداری در تولید عمده لباس کار زنانه ، میزان رسمی بودن لباس هایی را که می توانید در محل کار بپوشید، توصیف می کند. اکثر محل‌های کار کد نوشته شده‌ای ندارند که دقیقاً کدام اقلام را کارکنان باید بپوشند. در عوض، آنها از اصطلاحات گسترده ای مانند “تجاری حرفه ای”، “تجاری رسمی”،  استفاده می کنند. با یادگیری بیشتر در مورد آن دسته بندی ها و تعیین اینکه کدام یک در محل کار شما کاربرد دارد، می توانید لباس مناسبی بپوشید.

  لباس کار زنانه رسمی تجاری، نسخه ی آراسته و حرفه‌ای کسب‌وکار تجاری شما است. برای این یکی، یک کت و شلوار یا مانتو و شلوار تیره، یک شومیز ساده  و کفش پاشنه دار ساده انتخاب خوبی است. لباس های تجاری باید بدون اینکه بیش از حد تنگ باشند، خوش‌پوش باشند. آنها همچنین باید طول خوبی داشته باشند، قد مانتو ها تا زانوها یا کمی بالاتر از آن به پایان برسند و خیلی آشکار و بدن نما نباشند. در حالی که لباس‌های آستین  بلند برای محیط‌های کاری مناسب‌تر هستند، میتوانند موارد تزیینی مثل پاپیون را روی دسته ها یا بر روی یقه یا سر داشته باشند. 

شلوارهای تجاری در لباس کار زنانه برای زنان انواع مختلفی دارند، از جمله مدل های راسته، کلوش، آزاد، بوت کات و سیگاری. هنگام انتخاب یک جفت، برشی را انتخاب کنید که به بهترین شکل تیپ بدنی شما را در بر میگیرد. اما، حواستان به قد شلوار باشد. 

وقتی صحبت از رنگ ها می شود، رنگ های خنثی مانند مشکی، سرمه ای و خاکستری ایده آل هستند. کت و شلوار تجاری در لباس کار زنانه ، چه با شلوار راسته کوتاه یا بلند،  یک گزینه عالی در بحث لباس کار زنانه، برای خانم هایی است که در یک محیط رسمی کار می کنند. 

هنگام انتخاب کت و شلوار، بهتر است همه چیز را با رنگی خنثی، پارچه ساده و تزئینات یا جزئیات تزئینی ساده نگه دارید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیراهن تجاری و چند کفش مجلسی اضافه کنید، و فوراً تمیز و شیک به نظر می رسید. با توجه به شرایط پوششی بانوان، شما میتوانید با انتخاب یک کت و شلوار در طرح و رنگ هایی متفاوت که در وبسایت ما انواع آن قابل مشاهده است پوشش مناسبی را در محیط کار خود داشته باشید که هم شیک است هم به روز.

سفارش و تولید عمده لباس کار زنانه در تهران

همانطور که پش تر گفتیم ، اگر قصد سفارش عمده لباس کار زنانه در تهران را دارید ، با خرید از تولیدی های معتبر که به صورت تخصصی تولید و دوخت لباس کار زنانه در تهران را ، انجام می دهند می توانید در کاهش بودجه و رشد کسب و کار خود نقش بسزایی داشته باشید . 

بی شک خرید لباس کار زنانه شیک ، در برندینگ و پیشرفت کار شما بسیار موثر است  . تولیدی دوخت یادگار ، با تولید انواع لباس کار زنانه ، مردانه ، صنعتی ، رستورانی و… می تواند سفارش و دوخت عمده لباس کار را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت ارائه دهد . 

روپوش پزشکی زنانه مدل مروارید کد32800

در صورت تمایل به خرید عمده لباس کار زنانه و اطلاع از قیمت ، مشخصات و مشاهده سایر نمونه کار ها می توانید با ما در ارتباط باشید . راه های ارتباطی مختلف جهت سهولت در ارتباطات فراهم است .

فروش عمده لباس کار شیک و لاکچری زنانه

اگر شما صاحب کسب و کاری مانند تولیدی ، کارگاه ، شرکت یا کارخانه هستید یکی از ملزوماتی که برای محیط کار خود باید تهیه کنید ، خرید لباس کار است و اگر کارمندان شما بانوان هستند بسیار مهم است که لباس کاری که خریداری می کنید متناسب با شخصیت ، محیط کار و موقعیت اجتماعی باشد . پوشیدن لباس کار شیک و لاکچری ، نه تنها باعث بالا رفتن پرستیژ کاری می شود بلکه حس خوشایند و ارزشمندی را برای بانوان به همراه دارد . 

مهم نیست چه تعداد کارمند خانم در مجموعه شما مشغول به کار هستند وفتی قرار است به تعداد کارکنان لباس کار زنانه تهیه شود ، خرید از تولیدی لباس کار می تواند کاهش چشم گیری در  هزینه ها داشته باشد .

بهترین تولیدی عمده لباس کار زنانه  ؛ دوخت یادگار می باشد که  با تولید و دوخت انواع لباس کار شیک زنانه این امکان را برای شما فراهم کرده است که که بتوانید لباس کار متناسب با محیط کار خود را سفارش دهید و بر اساس سلیقه آن را شخصی سازی کنید .

در دوخت یادگار فروش عمده لباس کار زنانه امکان پذیر است و با حذف واسطه ها می توانید یونیفرم کار زنانه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید .ضمن این که خرید آنلاین انواع لباس فرم زنانه فراهم شده است و مشتریان دوخت یادگار با ثبت سفارش می توانند از هر کجای ایران که هستند لباس کار شیک و متناسب با کار خود را به صورت اینیترنتی خریداری کنند . 

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید
7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

7 دلیل خرید تیشرت تبلیغاتی برای برند سازی

فروردین 9, 1403 مقالات

استفاده از لباس کار برای تبلیغات روشی موثر است که با هدف برندسازی انجام می

بیشتر بخوانید

20s دیدگاه

  1. سارا آذر 26, 1401 در 3:26 ب.ظ - پاسخ

    سلام ،برای خرید لباس کار زنانه حدودا از چه قیمتی شروع میشه ؟

    • admin آذر 28, 1401 در 3:38 ق.ظ - پاسخ

      تمامی کارهای موجود و قابل خرید دارای قیمت هستند .

  2. ali آذر 28, 1401 در 4:19 ب.ظ - پاسخ

    ایا امکان چاپ برند شخصی روی لباس کار هست ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 3:33 ق.ظ - پاسخ

      بله شما می تونید برند کسب و کار خودتون رو روی لباس کار چاپ کنید.

  3. elham آذر 29, 1401 در 1:39 ب.ظ - پاسخ

    سفارش گلدوزی روی لباس کار هم قبول می کنید ؟

    • admin آذر 29, 1401 در 2:18 ب.ظ - پاسخ

      بله شما امکان سفارشی سازی لباس کار رو دارید .

  4. omid آذر 30, 1401 در 12:17 ب.ظ - پاسخ

    امکان خرید حضوری هست؟

    • admin آذر 30, 1401 در 1:11 ب.ظ - پاسخ

      امکان خرید حضوری هم فراهم شده است .

  5. بهاره قاسمی دی 4, 1401 در 4:11 ب.ظ - پاسخ

    مدت زمان تحویل سفارش چقدر است ؟

    • admin دی 5, 1401 در 2:55 ب.ظ - پاسخ

      با توجه به حجم بالای سفارشات ، در اسرع وقت سفارش ها تحویل داده می شود .

  6. سعید بهمن 8, 1401 در 3:03 ب.ظ - پاسخ

    سفارش دوخت لباس کار زنانه قبول می کنید ؟

  7. جعفری بهمن 20, 1401 در 8:06 ق.ظ - پاسخ

    برای خرید لباس کار زنانه از تولیدی شما امکان سفارشی دوزی هست ؟

    • admin بهمن 20, 1401 در 8:17 ق.ظ - پاسخ

      بله ، امکان سفارش و خرید لباس کار زنانه در مدل های مختلف وجود دارد .

  8. طاهری اسفند 22, 1401 در 11:46 ق.ظ - پاسخ

    خرید لباس کار زنانه در چه رنگ هایی قابل تولید و سفارش است ؟

  9. مهدی اسفند 22, 1401 در 12:03 ب.ظ - پاسخ

    چقدر طول می کشه تا سفارش دوخت لباس کار زنانه انجام بشه؟

  10. سعید اسفند 23, 1401 در 11:00 ق.ظ - پاسخ

    برای خرید لباس کار زنانه در تولیدی می تونم رنگ دلخواه خودم رو سفارش دوخت بدم ؟

  11. مهدی نوروزی اسفند 24, 1401 در 9:43 ق.ظ - پاسخ

    امکان گلدوزی روی لباس کار زنانه وجود داره ؟

  12. علی فروردین 22, 1402 در 6:30 ق.ظ - پاسخ

    خرید اینترنتی لباس کار زنانه از تولیدی شما امکان پذیر است ؟

  13. صبوری فروردین 22, 1402 در 6:37 ق.ظ - پاسخ

    برای خرید لباس کار زنانه و ثبت سفارش عمده باید حضوری به تولیدی دوخت یادگار بیایم ؟

  14. محمد نوری فروردین 22, 1402 در 6:38 ق.ظ - پاسخ

    قیمت لباس کار زنانه در صورت سفارش عمده کاهش پیدا می کند ؟

درج دیدگاه