دوخت انواع لباس کار صنعتی

دوخت انواع لباس کار صنعتی

بهترین زمان تعویض لباس کار چه وقتی است ؟

زمان تعویض لباس کار-دوخت یادگار

فهرست مطالب

تعویض لباس کار

استفاده و خرید لباس کار یکی از قوانین کار است و زمان تعویض لباس کار به منظور افزایش ایمنی و بالا بردن امنیت سلامتی انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . زمان تعویض لباس کار بر اساس قانون لباس کار برای مشاغل صنعتی ، هر 6 ماه یکبار است و تمامی مشاغل صنعتی که تحت  پوشش قانون کار هستند ملزم به رعایت آن می باشد .

زمان تعویض لباس کار در مشاغل غیر صنعتی ممکن است با توجه به نوع کار و جنس لباس کار متغیر باشد . به عنوان مثال ،  لباس کار بیمارستانی مانند روپوش پزشکی و پرستاری ، لباس اتاق عمل و لباس فرم بیمارستان سالی یک بار توصیه شده است .

اهمیت تعویض لباس کار با حفظ  ایمنی ، افزایش اعتماد به نفس کارکنان ، ایجاد نظم در محیط کار و افزایش مشتری ارتباط مستقیم دارد .تصور کنید لباس کار رستورانی کارکنان کثیف ، کهنه و پاره باشد بدون شک شما تمایل به خوردن غذا در این رستوران نخواهید داشت ومحیط را ترک خواهید کرد !

شاید این سوال به ذهنتان برسد که دلیل تعویض لباس کار چیست ؟ و چرا باید لباس کار کهنه با نو تعویض شود ؟ چطور می توانیم زمان تعویض لباس کار  را افزایش دهیم ؟ برای پاسخ به این سوال ها با دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران همراه باشد .

تعویض لباس کار

مهم ترین دلایل تعویض لباس کار چیست ؟

بر اساس قانون لباس کار ، کارفرما موظف به تهیه لباس کار برای کارکنان است . و بر اساس شغل زمان تعویض لباس کار تغیر می یابد . دلیل تعویض لباس کار موارد زیر است :

  1. کاهش کیفیت لباس کار : از مهم ترین دلایل تعویض لباس کار ، تغییر کیفیت لباس کار است . پارگی ، سوختگی ، تغییر رنگ ، پوسیدگی نشان دهنده زمان تعویض لباس کار می باشد حتی اگر کم تر از 6 ماه خریداری شده باشد .
  2. تغیر فصل : یکی از موارد مهمی که در زمان خرید لباس کار مورد توجه قرار می گیرد فصل و شرایط آب و هوایی است . پوشیدن لباس کار با توجه به دمای هوا در افزایش راندمان بسیار موثر است . با تغیر فصل زمان تعویض لباس کار فرا می رسد . بدون شک لباس کار تابستانی مناسب استفاده در روز های سرد سال نیست و بر عکس !
  3. تغییر نام برند : یکی از دلایل خرید لباس کار برندینگ و معرفی کسب و کار شما به طیف وسیعی از مردم است . اگر نام تجاری شغل شما تغییر کند ، زمان تعویض لباس کار فرا رسیده است .
  4. تعویض لباس کار بر اساس مد روز : برخی لباس کار ها وابسته به مد روز هستند و در صورتی که ترند سال تغییر کند زمان تعویض لباس کار فرا رسیده است .
  5. تغییر سایز و اندازه : یکی از نکات خرید لباس کار توجه به سایز کارکنان است . لباس کار باید اندازه فرد باشد . در صورتی که به دلایل مختلف سایز افراد تغییر کند ، تعویض لباس کار اجباری است .
یهترین زمان تعویض لباس کار

مزیت تعویض لباس کار چیست ؟

اگر چه پوشیدن لباس کار به دلیل حفظ ایمنی و محاظت از خطرات احتمالی است اما تعویض لباس کار  در زمان درست و به موقع می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد :

  • افزایش اعتماد به نفس و روحیه در کارکنان
  • حفظ نظم و آراستگی در محیط کار
  • تاثییر مثبت و جذب مشتری
  • افزایش ارزش کسب و کار
نگهداری از لباس کار

چگونه زمان تعویض لباس کار را افزایش دهیم ؟

همان طور که بیان شد زمان مناسب تعویض کردن لباس کار با توجه به شرایط و محیط کار متفاوت است . برای مثال لباس کار صنعتی هر 6 ماه باید تغییر کند و برای ادارات تعویض لباس کار سالی یک بار توصیه می شود .

از آنجایی که خرید لباس کار به عهده ی کارفرما است و تغیر و خرید مجدد لباس کار برای کارفرما با هزینه همراه است نکاتی برای حفظ کیفیت و افزایش زمان عوض کردن لباس کار وجود دارد . با رعایت نکات نگهداری از لباس کار  می توانید مدت زمات بیشتری از آن استفاده کنید .

  • خرید لباس با کیفیت و مقاوم
  • انتخاب لباس کار با توجه به شرایط کاری
  • عدم شستشوی زیاد و بیش از حد لباس کار
  • شستن لباس کار با توجه به راهنمای نگهداری
  • پرهیز از قرار دادن لباس کار در مقابل نور مستقیم خورشید
  • پرهیز از قرار دادن لباس کار در مقابل نم و رطوبت
  • پرهیز از شستن لباس کار با شوینده قوی
  • توجه به دمای اطوکشی با توجه به راهنما
تولید کننده لباس کار

خرید لباس کار در زمان تعویض لباس کار

اگر شما کارفرما یا صاحب کسب و کار صنعتی و مشاغل بزرگ هستید تعویض لباس کار می تواند هزینه بالایی برای شما به همراه داشته باشد . خرید لباس کار برای کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ که تعداد کارکنان آن قابل توجه است ، مبلغ زیادی می شود و از آن جایی که هر شش ماه یک بار موظف به تعویض لباس کار هستند ، خرید لباس کار از تولیدی بهترین انتخاب است .

دوخت یادگار ؛ بزرگ ترین تولید کننده لباس کار در تهران این اکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بدون واسطه و به صورت عمده لباس کار ارزان و با قیمت مناسب را تهیه و در اختیار افراد قرار دهید .

امکان سفارش مجدد و پس از 6 ماه برای کارخانجات و مشتریان دوخت یادگار امکان پذیر است . شما نگران اتمام موجودی نخواهید بود و قادر می باشید لباس کار را بر اساس سلیقه و برند و قوانین محیط کار شخصی سازی کنید .

راه ارتباطی و تماس با بهترین تولیدی لباس کار در تهران

دوخت یادگار با راه اندازی سایت دوخت یادگار امکان سفارش انلاین و خرید عمده لباس کار را در سراسر کشور فراهم کرده است . هم چنین شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان تولیدی دوخت یادگار تماس بگیرید .

تماس با دوخت یادگار 📞 

فروش عمده انواع لباس کار و ارسال به سراسر کشور امکان پذیر است . تلفن های زیر برای مشتریان دوخت یادگار همیشه در دسترس است .

09127286026

09199176576

02156620989

هم چنین شما می توانید در شبکه های اجتماعی با دوخت یادگار در ارتباط باشید و در صورت تمایل پیام بگذارید .

سوالات متداول 

 

چرا تعویض لباس کار مهم است ؟

اهمیت تعویض لباس کار با حفظ  ایمنی ، افزایش اعتماد به نفس کارکنان ، ایجاد نظم در محیط کار و افزایش مشتری ارتباط مستقیم دارد .

دلایل تعویض لباس کار چیست ؟

  1. کاهش کیفیت لباس کار
  2. تغیر فصل
  3. تغییر نام برند
  4. تغییر سایز و اندازه
  5. و…

چگونه زمان تعویض لباس کار را افزایش دهیم ؟

  • خرید لباس با کیفیت و مقاوم
  • انتخاب لباس کار با توجه به شرایط کاری
  • عدم شستشوی زیاد و بیش از حد لباس کار
  • شستن لباس کار با توجه به راهنمای نگهداری
  • و….

از کجا لباس کار بخریم ؟

دوخت یادگار ؛ بزرگ ترین تولید کننده لباس کار در تهران این اکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بدون واسطه و به صورت عمده لباس کار ارزان و با قیمت مناسب را تهیه و در اختیار افراد قرار دهید .

دسته بندی محصولات

پیشنهادهایی برای شما

سایر مقالات

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

نکات طلایی خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت

اردیبهشت 20, 1403 مقالات

نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت امروزه خرید تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان

بیشتر بخوانید
عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

عوامل موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

فروردین 21, 1403 مقالات

موارد موثر بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در واقع تیشرت کار هستند که از

بیشتر بخوانید
کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

کاربرد تیشرت کار در مشاغل مختلف چیست ؟

فروردین 16, 1403 مقالات

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما

بیشتر بخوانید

درج دیدگاه